2011-04-10, 12:26
Medlem
robertobaggios avatar
Pegränna

Ge mig en utförlig beskrivning av detta ord. Vad betyder det?
Citera
2011-04-10, 12:33
Medlem
Dr_Dollars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robertobaggio
Pegränna

Ge mig en utförlig beskrivning av detta ord. Vad betyder det?

Du och dina spelpartners stoppar ner era peggar i en "ränna"..som kan vara markerad, exempelvis från 1-20...och när det blir din tur...då går ni ut på 1:an och trycker iväg en monster drive på 270 exakt mitt i köttet
Citera
2011-04-10, 13:59
Medlem
LaziOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Du och dina spelpartners stoppar ner era peggar i en "ränna"..som kan vara markerad, exempelvis från 1-20...och när det blir din tur...då går ni ut på 1:an och trycker iväg en monster drive på 270 exakt mitt i köttet

Eller slicar ut den i skogen
Citera
2011-04-10, 22:39
Medlem
adets avatar
Lite OT, men har länge undrat vad som är felet på Göran Zachrisson på Viasat Golf? Någon som har en anning? Han måste gå på någon drog?!
Citera
2011-04-10, 23:03
Medlem
Dr_Dollars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adet
Lite OT, men har länge undrat vad som är felet på Göran Zachrisson på Viasat Golf? Någon som har en anning? Han måste gå på någon drog?!

Gubbfaan är ju 73 bast, det är väl inte så konstigt att han svammlar lite okontrollerat emellanåt?
Han är ett original, och en legendar...ett unikum if you will!
Citera
2011-04-11, 11:57
Medlem
dethalvabarnets avatar
Sen så är det nog lite jobbigt att sitta och prata ensam för det mesta om golf nonstop även om man har en publik som lyssnar. Arbetsskada? =)
Citera
2011-04-11, 11:58
Medlem
dethalvabarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaziOne
Eller slicar ut den i skogen

Eller hookar den över staketet ut på golf-rangen
Citera
2011-04-11, 12:36
Medlem
lassestefanzs avatar
Göran Z är skön, igår hade man dock chansen att se masters på svt. Jonas Karlsson och Richard S. Johnson som kommenterade.
Citera
2011-04-11, 14:26
Medlem
Wedgies avatar
Första rundan avklarad igår på Brollsta! Resultaten behöver vi inte prata om direkt, men det var förväntat. Fick på några bra drivar dock säkert 20 meter kortare än i slutet på förra säsongen, järnen var kassa, närspelet utan vidare känsla och puttningen gick över förväntan (noll längkontroll, men puttrörelsen satt förvånansvärt bra).
Banan var väl inte i toppenskick, men greenerna rullade bra. Alla par treor slogs från matta, vilket sög, men i övrigt var det helt okej skick.

Fantastiskt väder, dock lite blåsigt, men underbart att vara ute på banan igen!
Citera
2011-04-11, 22:29
Medlem
meganegerdases avatar
Efter att ha suttit fastklistrad framför masters i helgen blir man inte annat än sugen på att ge sig ut själv. På söndag eller måndag blir det med all säkerhet premiär för året, på hemmabanan Ryfors GK. En mycket fin bana enligt mig.

För övrigt är det härligt att se Tiger tillbaks, gissar på att han tar minst en major i år.
Citera
2011-04-11, 23:02
Medlem
Dr_Dollars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meganegerdase
Efter att ha suttit fastklistrad framför masters i helgen blir man inte annat än sugen på att ge sig ut själv. På söndag eller måndag blir det med all säkerhet premiär för året, på hemmabanan Ryfors GK. En mycket fin bana enligt mig.

För övrigt är det härligt att se Tiger tillbaks, gissar på att han tar minst en major i år.

Målsättning för 2011?
Citera
2011-04-11, 23:12
Medlem
DanteAlighieris avatar
What major would that be?

I honestly don't think Tiger will be back in his former good shape. He might win one or two tournaments, but that's it.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in