Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-02-14, 18:15
  #13
Medlem
Reklamfilmen för "Vi Köper Din Bil"" som ofta syns på Youtube ("Vill du veta hur mycket din BIL är värd?") är rätt kul tycker jag - mannen som letar upp firman på sin telefon ser ut som om han anser sig ha gjort världens kupp och ler med hela fejan, med stora ögon...
Citera
2024-02-18, 06:52
  #14
Medlem
JohnnyDungeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Reklamfilmen för "Vi Köper Din Bil"" som ofta syns på Youtube ("Vill du veta hur mycket din BIL är värd?") är rätt kul tycker jag - mannen som letar upp firman på sin telefon ser ut som om han anser sig ha gjort världens kupp och ler med hela fejan, med stora ögon...

Den är så jävla uselt producerad att det måste vara med flit för ingen kan väl vara så inkompetent.

1. Uttråkad man står vid sin bil och rycker på axlarna efter att ha blivit tillfrågad om han vill veta värdet på bilen. I nästa scen är han satt vid ett matbord iförd helt andra kläder, så vi måste anta att en längre tid har förflutit sedan den föregående scenen, och att han alltså verkligen var bara måttligt intresserad av bilvärderingstjänsten. Va fan? Skickar ju helt fel signaler!

2. Mannen visar glatt upp bilens värdering, direkt följt av ett klipp där mannen låtsas bli positivt förvånad. Sekvensen har alltså kastats om, och hur fan någon inte upptäckte den blundern under produktionen är ett mysterium.
Citera
2024-02-18, 07:28
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyDungeon
Den är så jävla uselt producerad att det måste vara med flit för ingen kan väl vara så inkompetent.

1. Uttråkad man står vid sin bil och rycker på axlarna efter att ha blivit tillfrågad om han vill veta värdet på bilen. I nästa scen är han satt vid ett matbord iförd helt andra kläder, så vi måste anta att en längre tid har förflutit sedan den föregående scenen, och att han alltså verkligen var bara måttligt intresserad av bilvärderingstjänsten. Va fan? Skickar ju helt fel signaler!

2. Mannen visar glatt upp bilens värdering, direkt följt av ett klipp där mannen låtsas bli positivt förvånad. Sekvensen har alltså kastats om, och hur fan någon inte upptäckte den blundern under produktionen är ett mysterium.
Ja, jag har letat efter den eftersom jag gärna ville titta närmare på den, men det verkar inte finnas någon stadig upload av den på Youtube - den dyker upp som "förfilm" då och då, men det ger inga möjligheter att rulla tillbaka och studera den närmare. Men visst är den töntigt gjord...
Citera
2024-02-18, 07:56
  #16
Medlem
Epimaness avatar
Sälja en livsstil, då kanske de inte skall försöka sälja in negrer et al också.

Så de visar inte upp bilen på ett bra sätt och kör på en antilivsstil som säljargument? Försöker de ens locka män med pengar att bränna på en bil?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback