Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-01-27, 21:11
  #13
Medlem
Mackan52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QxZtVyPrQ9981AZX
Vad får dig att tro att du, mer användare skulle posta bara för att ? Tvärtom ökar kvalitén desto större mångfalden är av människor.

Trevlig ton du har, var det din pappa eller mamma som tryckte ner dig under din uppväxt?

Testa lite terapi, det hjälper vid icke-tillfredställda behov
https://sv.wikipedia.org/wiki/Kognitiv_beteendeterapi

Hur ökar det kvalitén när man drar in en massa hjärndöda mainstreamare som annars postar på Aftonbladets ledarsida, tonen vi har här kommer ju driva dem till kullarna illa kvickt. Tror nog att du inte förstår vad Flashback är, konceptet är inte gjort för den breda massan.

Ditt senare svar är ju bara konstigt, jag sa bara åt dig att göra ditt eget forum om Flashback inte passar, om det du säger stämmer borde det ju bli en framgångssaga. Så kan vi sitta här och vara bittra för oss själva
Citera
2018-01-27, 21:12
  #14
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturmgeweiht
Ja men varför håller du dig inte till reddit då? Le Reddit Army behöver dig och din värdefulla karma!

Jag gör det

Dock är det ju alltid trevligt med Flashback. Forumstrukturen är annorlunda.
Citera
2018-01-27, 21:15
  #15
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan52
Hur ökar det kvalitén när man drar in en massa hjärndöda mainstreamare som annars postar på Aftonbladets ledarsida, tonen vi har här kommer ju driva dem till kullarna illa kvickt. Tror nog att du inte förstår vad Flashback är, konceptet är inte gjort för den breda massan.

Ditt senare svar är ju bara konstigt, jag sa bara åt dig att göra ditt eget forum om Flashback inte passar, om det du säger stämmer borde det ju bli en framgångssaga. Så kan vi sitta här och vara bittra för oss själva

Du åsyftar alltså på att, majoriteten av alla som inte hänger på Flashback, inte har liknande åsikter som uttrycks här ?

Det finner jag som extremt osannolikt.
Innan du avgör vad som är konstigt eller inte, så borde du ta en titt på dina egna svar först
Citera
2018-01-27, 21:16
  #16
Medlem
Sturmgeweihts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QxZtVyPrQ9981AZX
Jag gör det

Dock är det ju alltid trevligt med Flashback. Forumstrukturen är annorlunda.

Ja men vad gnäller du på då? Vill du ha hit en massa tolvåriga posthoror som skräpar ner forumet, nä, vill du leka meme_lord1337 så kan du väl hålla dig till reddit.
Citera
2018-01-27, 21:19
  #17
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturmgeweiht
Ja men vad gnäller du på då? Vill du ha hit en massa tolvåriga posthoror som skräpar ner forumet, nä, vill du leka meme_lord1337 så kan du väl hålla dig till reddit.

Jag uppfattar inte som att jag gnäller, varför är du så aggressiv för ?

Ja, Flashback borde kanske istället ha 100 medlemmar, det blir mycket mer diskussionsunderlag då.
Citera
2018-01-27, 21:23
  #18
Medlem
Mackan52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QxZtVyPrQ9981AZX
Du åsyftar alltså på att, majoriteten av alla som inte hänger på Flashback, inte har liknande åsikter som uttrycks här ?

Det finner jag som extremt osannolikt.
Innan du avgör vad som är konstigt eller inte, så borde du ta en titt på dina egna svar först

Nä jag tror inte rasvetenskap, pyroteknik och rymdfart har så stor spridning som intresse i det allmänna befolkningslagret. Du får mer än gärna försöka motbevisa mig.

Citerar mig själv:
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan52
Passar det inte, gör ditt eget forum, alla kommer vilja vara med

Vad är problemet? Kränkte jag ditt safespace eller? Det var en ärlig uppmaning, passar det inte, gör ditt eget forum och om det du säger stämmer så kommer det ju bli lyckat. Tvivlar du på din egen tillräcklighet? https://www.phpbb.com/
Citera
2018-01-27, 21:25
  #19
Medlem
Sturmgeweihts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QxZtVyPrQ9981AZX
Jag uppfattar inte som att jag gnäller, varför är du så aggressiv för ?

Ja, Flashback borde kanske istället ha 100 medlemmar, det blir mycket mer diskussionsunderlag då.

Du gnäller ju över att du inte får lika snabba svar på som på LE REDDIT?

Är väl bättre att ha människor med relevanta diskussionsunderlag och frågeställningar än en massa betafjortisar som förpestar forumet med värdelösa försök till troll, attentionwhoring och en generell avsmak..

Marknadsför Le Reddit Army i dina sociala medier istället, du är säkert den dankaste memelord adviceanimals någonsin sett.
Citera
2018-01-27, 21:28
  #20
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan52
Nä jag tror inte rasvetenskap, pyroteknik och rymdfart har så stor spridning som intresse i det allmänna befolkningslagret. Du får mer än gärna försöka motbevisa mig.

Citerar mig själv:

Vad är problemet? Kränkte jag ditt safespace eller? Det var en ärlig uppmaning, passar det inte, gör ditt eget forum och om det du säger stämmer så kommer det ju bli lyckat. Tvivlar du på din egen tillräcklighet? https://www.phpbb.com/

Citat:
Ursprungligen postat av Mackan52
Nonsens.


Nä, Sverige är lite kulturmarxistiskt för rasvetenskap, men det är väl inte bara sådant vi diskuterar på Flashback?

Pyroteknik och rymdfart, är inte heller kategorier som existerar på forumet Det finns extremt många kategorier, där vissa är rätt så döda och andra levande.


Det var inte ärlig uppmaning ifrån ditt håll, det var rätt så föregripande, och en tämligen fördomsfull inställning ifrån ditt håll.
Citera
2018-01-27, 21:34
  #21
Medlem
Mackan52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QxZtVyPrQ9981AZX
Nä, Sverige är lite kulturmarxistiskt för rasvetenskap, men det är väl inte bara sådant vi diskuterar på Flashback?

Pyroteknik och rymdfart, är inte heller kategorier som existerar på forumet Det finns extremt många kategorier, där vissa är rätt så döda och andra levande.


Det var inte ärlig uppmaning ifrån ditt håll, det var rätt så föregripande, och en tämligen fördomsfull inställning ifrån ditt håll.

(FB) Astronomi och rymdfart
(FB) Kemi och pyroteknik
Båda med inlägg från idag så det argumentet föll ju platt, du kanske även ska kolla flikarna "Nya ämnen" och "Nya inlägg" för att hitta heta trådar.

"Föregripande, och en tämligen fördomsfull inställning"
För att jag säger åt dig att bevisa din egen tes genom att göra ditt eget forum? I min mening så är det en uppmaning, vad du tolkar det som får mig att ifrågasätta dina språkkunskaper
Citera
2018-01-27, 21:38
  #22
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan52
(FB) Astronomi och rymdfart
(FB) Kemi och pyroteknik
Båda med inlägg från idag så det argumentet föll ju platt, du kanske även ska kolla flikarna "Nya ämnen" och "Nya inlägg" för att hitta heta trådar.

"Föregripande, och en tämligen fördomsfull inställning"
För att jag säger åt dig att bevisa din egen tes genom att göra ditt eget forum? I min mening så är det en uppmaning, vad du tolkar det som får mig att ifrågasätta dina språkkunskaper

Självfallet, har du rätt att ifrågasätta mina språkkunskaper. Det är lördag
Citera
2018-03-10, 23:25
  #23
Medlem
BigFatCones avatar
Varför? Att det nästan alltid finns länkar till forumet på första Google-sidan är all reklam vi behöver. Det går inte att använda internet på svenska utan att förr eller senare hamna här.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback