Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-26, 21:54
  #337
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adrenalinlife
sex och kärlek sker mellan människor som åtrår varandra på ett lika plan ,

Exakt. Jag själv har aldrig någonsin haft ett ONS där jag inte verkligen älskat ONS:et av hela min kropp och själ. Jag var aspackad, men det gjorde att jag verkligen kunde uppleva mina sanna innersta känslor och körde bil bättre än nykter. Jag bjöd henne på drinkar hela kvällen, men det var inte med avsikten att få henne full eller vinna hennes gunst, det var ett uttryck för min djupa kärlek. Jag minns fortfarande inte vad hon heter, men glömmer aldrig hur gott hennes tuttar smakade... Lite sockrigt... Hon var ju såbarnsmamma...
Citera
2018-10-26, 21:59
  #338
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Så om jag har sex med en man gratis är det inte skadligt. Men om jag har sex med honom en gång till och ger honom 5 kronor efteråt då blir mannen skadad psykiskt och fysiskt?

2) Gäller samma sak vid dejter? Till exempel att om mannen betalar för kvinnans kaffe och sen har sex med henne då blir hon skadad psykiskt och fysiskt?

3) Hur vet du det om du aldrig har betalat för sex?

4) Men tänk om man inte gillar sex på lika vilkor ska man tvingas ha det ändå?

5) På vilket sätt blir en man skadad om jag betalar honom för sex?

6) Gäller samma sak om mannen betalar för dejter?

1) Han får HIV och PTSD
2) Ja
3) Mina känslor är unika i det att det jag känner är den objektiva verkligheten som mänskligheten pratat om sen tidernas begynnesle men bara jag har tillgång till.
4) En kvinna måste alltid ha ett fritt val, så länge det valet är godkänt i förväg av FI. Män är svin, skit i dem.
5) Han blir traffikerad och känner sig värdelös som en köttbit. Du ska se honom dö ute i nåt skyttegevär i nåt sketet utland, där kan vi snacka om värdelös köttbit. Mamma!
6) Det är deras plikt och odiskutabelt.
Citera
2018-10-26, 22:04
  #339
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av americandadfan
Har tänkt på en sak. Kanske lite offropic men ungefär samma ämne.

Iallafall. Tänker på män och kvinnor med funktionsnedsättningar. Alla har enligt mig någon form av sexual drift. Även om de är kanske 10 år i huvudet men 30 år i verkligheten. Sen finns det folk med enbart kroppsliga funktionsnedsättningar typ CP skador.

De har ju tufft att få en partner och många av dem har ju inte själva förmågan att få "njutning"

Vad anser ni om det borde det finnas en spec sexlag för dem? Vet att det finns i vissa länder. Tror jag såg en dokumentär om det ifrån Japan om CP skadade män som fick hjälp med detta ( typ handjobs)

Kanske låter som en konstig fråga haha:P

Dessa individer har fått ett tydligt besked från självaste naturen att låta bli sex.
Citera
2018-10-26, 22:07
  #340
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Herregud. Det är ingen som är tvingad, det är väl bara att skaffa ett jobb på Ica om man inte vill prostituera sig. Och varför tror du att sexsäljare är utsatta? Jo för att stolpskott som du tvingar dom att verka i riskabla miljöer med er jävla lag.

Du har helt rätt i att kvinnor som säljer sex ska skyddas och det görs bäst genom en legalisering. Och håll käften med ditt trams om utnyttjande. Båda parter utnyttjar varandra lika mycket, det kallas ett ömsesidigt utbyte.

Lagen finns för att den ligger i linje med vår statsreligion, dvs feminism. Och som så ofta med feminism så blir det faktiska resultatet det motsatta mot vad som var tänkt.

Jag tror inte du förstår vad som menas med att skydda kvinnor. Om du har hört talas om Google kan du se du till våra vänner i Tyskland och se hur deras hjälpindustri fungerar. De behöver hela tiden fler offer för att få ha kvar sina jobb.

Fattar du hur många sos-tanter det är som skulle bli arbetslösa och tvingas in i prostituition om inte horor for illa hela tiden?
Citera
2018-10-26, 22:08
  #341
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frkfransson
Det går emot hela kvinnans biologi att sälja sin kropp till olika män flera gånger om dagen för att överleva. Hon gör det för att hon inte ser några andra utvägar pga missbruk eller andra demoner. Många tjejer har samma beteende i mindre skala utan att ens ta betalt, det borde också vara en varningsklocka för män när de letar tjej.
Att utnyttja någon svaghet är aldrig bra.
Alla tycker lite synd om djuren på zoo men betalar ändå för deras burar. Frågan är vilket ansvar man själv väljer att ta.

Ja, precis. Men när de horar uppmärksamhet på sociala medier, knaprar alvednon och lyckopiller och super 4 kvällar i veckan, gör de det av att de är så bra och moraliskt överlägsna de äckliga mänsvinen!
Citera
2018-12-01, 22:20
  #342
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Ja då är det kanske mäns natur jag hatar då, om det nu är så som du säger. Och då är ju situationen ännu värre, så det ser jag inte som något positivt överhuvudtaget, och det rättfärdigar fortfarande inte prostitution.
Dock har jag väldigt svårt att se t.e.x mina bröder sitta och uttrycka sig på sådana sätt, är rätt så säker på att de inte gör det. Viss kategori män gör det säkerligen, och dessa män är kanske också de som rör sig med prostituerade?
Hela verksamheten gör mig ledsen, tycker det är så tragiskt för de stackars tjejer som tvingas att prostituera sig mot sin vilja. Det finns nog en liten del som gör det av fri vilja istället för att ha ett annat jobb, men majoriteten är garanterat inte dem..

Haha, du skulle bara veta hur det talas när män är ensamma. Det blir ett helt annat filter så fort en kvinna är i samma rum.

Dessutom är det inte synd om kvinnorna, kvinnor älskar att leva på sitt utseende. Det är inte så stor skillnad att vara typ modell eller hora.
Citera
2018-12-02, 00:29
  #343
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OriginalBiceps
Haha, du skulle bara veta hur det talas när män är ensamma. Det blir ett helt annat filter så fort en kvinna är i samma rum.

Dessutom är det inte synd om kvinnorna, kvinnor älskar att leva på sitt utseende. Det är inte så stor skillnad att vara typ modell eller hora.

"Älskar att leva på sitt utseende", det är möjligt att vissa gör. Dock kan det inte likställas med prostitution, inte överhuvudtaget.
Hur tänker du där?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback