Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-13, 13:48
  #205
Medlem
jagbarajag65s avatar
Som vanligt är det väldigt tyst om "våldtäkten" nu. Gissar att pengarna börjar förbrukas av Anny och Jen*ie (ragatan som startar insamlingar kors och tvärs). Senaste jag hörde var drygt 20 k, och det är en ganska finfin summa att lyxlira lite smått på. Sen vet jag från säker källa att försäkringspengar har strömmat in. Till råga på allt hade hon en extra "överfallsförsäkring" och nu vet jag inte vilket bolag hon har, men Folksam delar exempelvis ut 90 0000 kr till den som blivit utsatt för våldtäkt.

En av många gånger i hennes liv som pengarna rullar in utan att hon behöver göra annat är ljuga, vifta lite på lösögonfransarna och snyfta lite...

Så jävla galet. Må hon brinna i helvetet.
Citera
2018-02-14, 23:28
  #206
Medlem
Observera att jagbarajag65 inte kunnat presentera ett enda bevis på något alls. Löst prat och smutskastning från en användare med inlägg i enbart detta ämne.
Har Anny snott din kille eller varför är du så jävla desperat att smutskasta henne?
Citera
2018-02-15, 07:40
  #207
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av metamorf
Observera att jagbarajag65 inte kunnat presentera ett enda bevis på något alls. Löst prat och smutskastning från en användare med inlägg i enbart detta ämne.
Har Anny snott din kille eller varför är du så jävla desperat att smutskasta henne?

Nej men flera här anser det vara en trovärdig berättelse. Varför vederbörande vill få fram sitt budskap framgår ganska tydligt i tråden.
Citera
2018-02-15, 07:47
  #208
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iosifmoti
Ja, hur går insamlingen egentligen, vet du något Marre1976? Har hennes vän och Anny redan delat på pengarna?

Hur ska jag veta det? Mupp
Citera
2018-02-15, 07:48
  #209
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagbarajag65
Som vanligt är det väldigt tyst om "våldtäkten" nu. Gissar att pengarna börjar förbrukas av Anny och Jen*ie (ragatan som startar insamlingar kors och tvärs). Senaste jag hörde var drygt 20 k, och det är en ganska finfin summa att lyxlira lite smått på. Sen vet jag från säker källa att försäkringspengar har strömmat in. Till råga på allt hade hon en extra "överfallsförsäkring" och nu vet jag inte vilket bolag hon har, men Folksam delar exempelvis ut 90 0000 kr till den som blivit utsatt för våldtäkt.

En av många gånger i hennes liv som pengarna rullar in utan att hon behöver göra annat är ljuga, vifta lite på lösögonfransarna och snyfta lite...

Så jävla galet. Må hon brinna i helvetet.

Lättare för dig att skaffa ett liv, släpp svartsjukan o gå vidare lilla du
Citera
2018-02-15, 08:39
  #210
Medlem
IdiAminsKusins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marre1976
Lättare för dig att skaffa ett liv, släpp svartsjukan o gå vidare lilla du

Du verkar vara väldigt mån om att folk ska tro på fröken Annys historia. Vad i det hela är det som höjer trovärdigheten till den grad att du ifrågasätter en användare som berättar en bakgrundshistoria som verkar vara kopplad till det påstådda brottsoffret?

Du har inte kommit med ett enda argument, annat än att du klagar på jagbarajag65.

Det som däremot framkommer i tråden är ju sånt som allvarligt ifrågasätter riktigheten i hela historien.
Citera
2018-02-15, 09:15
  #211
Medlem
7.2PaRichterskalans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marre1976
Hur ska jag veta det? Mupp
Vadå?Är du en av dom som skicka deg till brottsoffret?
Isf förstår jag att du snäser av folk.BO lever på det här men det kunde ju inte du veta eller hur?
3-4 insamlingar om året får dig inte ens att rynka på ögonbryna?Hon blir inte ens avskräckt trots alla överfall hon upplevt utan traskar ute själv 4 på morgonen med ett lass ungar som förmodligen önskat ha mamman hos sig ist.
Jag håller tummarna och jag hoppas du får en signerad pinup-bild av henne och ifrån henne

//Jo jag vet,jag ska skaffa mig ett liv ist
Citera
2018-02-15, 09:52
  #212
Medlem
Jag var en av de som personligen beklagade Anny innerligt de första dagarna. Jag känner henne ytligt och många av hennes vänner mycket. Till saken hör, att hon inte heller betalat mig för varor hon köpte in till nagelsalongen. Men jag iddes inte hålla på och tänkte nog att det blev som det blev när hon plötsligt fick stänga. Nu vet jag mer även om det och det var absolut inte bara jag som inte fick betalt, hennes ex fick dessutom extrema problem. Jag har hört mig för kring den "förra våldtäkten" och flera hade inte hört om den heller eftersom det snabbt lades lock på. Helst skulle jag se att inga kvinnor ljuger om sånt här och absolut inte profiterar på det. Med det sagt vet jag såklart inte vad som hänt, men även hennes vänner funderar på vad det är som skaver. 1. Pengarna som skulle gå till "vittnen" -det är tyst om dem även till vännerna. 2. Hon har en historia av att inte vara bästa vän med sanningen och lura till sig skitpengar utan skrupler. 3. Hon hade enligt hennes närmaste vänner faktiskt den där märkliga försäkringen jag aldrig tidigare hört någon ha, en överfallsförsäkring -som med tanke på hennes övriga "modus operandi" i ekonomiska kristider verkar vara alldeles för läglig.
Jag hoppas förvisso att jag har fel, för alla andra verkliga offers skull så hoppas jag ändå det. Men jag tror också att det är något lurt med det här, det är tyvärr alldeles för mycket som talar för att Anny hittar på. Tyvärr.
Kanske undersökningen på sjukhuset kan ge klarhet när den kommer. Finns två mäns DNA där så ska jag vara den första att beklaga mina rimliga tvivel. Jag hoppas att jag får anledning att göra det.
Citera
2018-02-15, 10:14
  #213
Medlem
Jag blir så ledsen när våldtäktsoffers trovärdighet ifrågasätts lättvindigt. Och de som låtsas bidrar ju verkligen med att det kommer fortsätta. Väldigt tråkig situation oavsett vad sanningen är.

Det borde ju ligga i As intresse att vara trovärdig. Ett lätt sätt är ju att skänka pengarna de har fått in till en organisation som jobbar med att stötta offer eller förebygga våldtäkt. Föreningen Tillsammans, Föreningen Storasyster och lokalt i Sundsvall finns både tjej- och kvinnojour.
Citera
2018-02-15, 10:25
  #214
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 7.2PaRichterskalan
Vadå?Är du en av dom som skicka deg till brottsoffret?
Isf förstår jag att du snäser av folk.BO lever på det här men det kunde ju inte du veta eller hur?
3-4 insamlingar om året får dig inte ens att rynka på ögonbryna?Hon blir inte ens avskräckt trots alla överfall hon upplevt utan traskar ute själv 4 på morgonen med ett lass ungar som förmodligen önskat ha mamman hos sig ist.
Jag håller tummarna och jag hoppas du får en signerad pinup-bild av henne och ifrån henne

//Jo jag vet,jag ska skaffa mig ett liv ist

Jag har ingen aning om vem kvinnan är men jag tillhör den lilla skaran som fortfarande har en tro på mänskligheten. Jag tror, vill inte tro, att någon ska ljuga om att man blivit våldtagen. Om man gör det så förstör man bara för oss andra kvinnor.
Objektivt kan man konstatera att de som tar varje tillfälle att smutskasta andra har en tidigare negativ bild av personen tex ett sårat ex eller annan avundsjuk kvinna/man. Det är fel att utnyttja en persons traumatiska händelse till att smutskasta henne!

Tills motsatsen bevisas så tror jag på henne
Citera
2018-02-15, 10:53
  #215
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marre1976
Jag har ingen aning om vem kvinnan är men jag tillhör den lilla skaran som fortfarande har en tro på mänskligheten. Jag tror, vill inte tro, att någon ska ljuga om att man blivit våldtagen. Om man gör det så förstör man bara för oss andra kvinnor.
Objektivt kan man konstatera att de som tar varje tillfälle att smutskasta andra har en tidigare negativ bild av personen tex ett sårat ex eller annan avundsjuk kvinna/man. Det är fel att utnyttja en persons traumatiska händelse till att smutskasta henne!

Tills motsatsen bevisas så tror jag på henne

Näe, det vill väl ingen tro, dock händer det, här är ett fall i nutid.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...--kvinnan-ljog
Citera
2018-02-15, 12:23
  #216
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skulleviljavilja
Nu vet jag mer även om det och det var absolut inte bara jag som inte fick betalt, hennes ex fick dessutom extrema problem.

Micke? Berätta gärna mer om det (jag känner Micke, men har inte träffat honom sedan han blev tillsammans med Anny).
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback