Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-01-30, 19:04
  #13
Medlem
En tjej som älskar analsex kan vara det bästa som finns
Citera
2018-01-30, 19:09
  #14
Medlem
Bizmarcks avatar
Och en cumfart cocktail som eftersläckare?
Citera
2018-05-12, 06:03
  #15
Medlem
Denna tråd har jag missat.. Är själv såld på denna typ av avslut. Riktigt läckert när honan särar duktigt på sina skinkor för att pressa ut kärlekssåsen ur sin nypumpade anal..

https://m.xhamster.com/videos/group-...ngbang-7869799


https://m.xhamster.com/videos/anal-c...ngbang-1706419

Topp 2 klipp i ämnet!
Citera
2018-05-12, 13:07
  #16
Medlem
HighwayDelights avatar
Det är trevligt, stackare!
Citera
2018-05-12, 16:41
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Det är trevligt, stackare!
Svårt att tyda dig.. Uppskattar du det eller inte?
Citera
2018-05-13, 00:24
  #18
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snickartasken
Svårt att tyda dig.. Uppskattar du det eller inte?

Jag uppskattar det som fan o tycker det är asnice, tycker mest synd om TS
Citera
2018-05-13, 01:00
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ponytailbuttplug
Jag älskar sex i alla dess former, mest av allt analsex. I bästa fall, tömma löjliga mängder sperma så djupt upp i analen som du bara kan. Jag kan inte sluta tänka på sperma som rinner ur ett vackert öppet anus på en kvinna som gnyr av lättnad efter att ha blivit knullad så djupt att hon kommer prutta sperma hela veckan.
Diskutera?
Min nuvarande flickvän vägrar analsex men jag är förälskad som aldrig förr. Samtidigt har hon det vackraste anus jag skådat. Smått antiklimax. Hjälp. Jag köpte en knulldocka för 4k men det är en så jävla värdelös tröst
Testa själv att bli påsatt i analen på det sätt du tycker om att göra med tjejer så kanske du fattar
Citera
2018-05-22, 00:18
  #20
Medlem
Hassan13371s avatar
När jag läser era inlägg så förstår jag att ni menar ett analt knull som även avslutas med sprut analt. DOCK,

har jag mer för att knulla standard doggy för att sedan sista jucket trycka in bara tippen av ollonet i anus, endast i creampiesyfte. Det gör att jag går vinnande från ett gött knull
Citera
2018-06-08, 09:12
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardtokill
Testa själv att bli påsatt i analen på det sätt du tycker om att göra med tjejer så kanske du fattar

Är mest en skröna att det skulle vara plågsamt. Om man gör fel och är ovan visst. Köra in den hårt i en som är oskuld är ingen höjdare.
Vet själv och är man van är det inge problem att få den hårt i baken.
Citera
2018-06-10, 10:27
  #22
Medlem
Treantprotectors avatar
Dumpa, sen fixa pojkvän istället.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback