Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2018-07-15, 20:40
  #73
Medlem
Energiknippes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Nej det gjorde han inte men han har ett grundspel som är så tråkigt att klockorna stannar.
Brottning inom mma är verkligen tråkigt och allt annat än underhållande.
Jag har en teori om att de som uppskattar brottning inom mma ochså gillar att smeka sig medans de tittar på män.

Tacka vet jag stående fighters

Vill man endast se stående fighters är det ju bara att slå på Glory Kickboxing. Flera UFC fighters har bakgrund därifrån.
Citera
2018-07-15, 22:26
  #74
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Energiknippe
Vill man endast se stående fighters är det ju bara att slå på Glory Kickboxing. Flera UFC fighters har bakgrund därifrån.
Kickboxning är inte mma
Citera
2018-07-15, 22:28
  #75
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Jag har en teori om att folk som gillar stående fighters har dålig förståelse för hur brottning och bjj går till och att de gillar stående för att det är lätt att se om någon får en spark i huvudet men svårare att se hur någon håller sidemount.

Jag uppskattar en bra fight oavsett om den är stående, på marken eller i clinchen.
Din teori är en typisk teori från en lågbegåvad person.
MMA är mer komplext och fyllt av möjligheter än din teori erbjuder.
Citera
2018-07-15, 22:39
  #76
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Din teori är en typisk teori från en lågbegåvad person.
MMA är mer komplext och fyllt av möjligheter än din teori erbjuder.
Är det inte du som vill att mma skall vara stående och därmed vill se något som är enklare och har färre möjligheter?
Citera
2018-07-16, 00:05
  #77
Medlem
Myhr1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Jo det var ju också 6 år sen =)

Var i December 2017 han sa det, var väl mer jakten på bältet som drev honom att fortsätta och nu när han är blev av det så. Trilogi mot JDS verkar väl troligt.
__________________
Senast redigerad av Myhr1 2018-07-16 kl. 00:09.
Citera
2018-07-16, 02:16
  #78
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Nej det gjorde han inte men han har ett grundspel som är så tråkigt att klockorna stannar.
Brottning inom mma är verkligen tråkigt och allt annat än underhållande.
Jag har en teori om att de som uppskattar brottning inom mma ochså gillar att smeka sig medans de tittar på män.

Tacka vet jag stående fighters

Du är så söt när du trollar.
Citera
2018-07-16, 02:17
  #79
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myhr1
Var i December 2017 han sa det, var väl mer jakten på bältet som drev honom att fortsätta och nu när han är blev av det så. Trilogi mot JDS verkar väl troligt.

Förlusten han pratade om var för 6 år sedan.
Citera
2018-07-16, 06:33
  #80
Medlem
Energiknippes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Kickboxning är inte mma

Nej, men du vill ju inte se alla delar av MMA, kickboxning eller muy thai innehåller inte de delar du vill slippa: win-win?
Citera
2018-07-16, 09:50
  #81
Medlem
Myhr1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Förlusten han pratade om var för 6 år sedan.

Ja och är fighting lika intressant idag för han när han tjänat lite deg och en skalle som riskerar att bli mos.
Eller är det 25 åriga up and comers som brukar pensionera sig, och 35 åringar som funderar hmm MMA karriär kanske.
Men nån fight till har han nog i sig.
Citera
2018-07-16, 11:31
  #82
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myhr1
Ja och är fighting lika intressant idag för han när han tjänat lite deg och en skalle som riskerar att bli mos.
Eller är det 25 åriga up and comers som brukar pensionera sig, och 35 åringar som funderar hmm MMA karriär kanske.
Men nån fight till har han nog i sig.

Ingen aning hur han tänker och tycker, men att man kan ändra uppfattning är ju ingen revolution. Att man inte tycker och tänker samma som för 6 år sen är ju inte så konstigt. Om han nu gör det eller inte vet man ju inte.
Citera
2018-07-17, 20:53
  #83
Avstängd
cocaine4lifes avatar
Asså sjukt cormier lyckas så bra som han gör, snubben är TJOCK ändå knockar han folk o vinner mot folk som är längre o muskligare än honom. Men just pga sin fysiska form kommer han aldrig bli lika populär som andra mma stjärnor.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback