Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-12-13, 19:26
  #121
Medlem
Girlnextdoor751s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Ja som sagt det finns olika nivåer av det. Brukar skilja på kuksugning och munknull och det senare är inget jag skulle utsätta en tjej för.

Men tycker inte det är förnedrande i sig att suga på en kuk eller att slicka fitta. Skulle en brud sitta på mitt huvud o tvinga mig att slicka skulle jag känna att det var förnedrande dock.


Det är sexigt enligt min åsikt.
Edit: Varför tycker du inte om det?
Citera
2022-12-14, 10:23
  #122
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Girlnextdoor751
Det är sexigt enligt min åsikt.
Edit: Varför tycker du inte om det?

Tycker det är oskönt och vill inte att tjejen ska tycka det känns som ett övergrepp. Vill hon själv testa att deepthroata så tycker jag det är lugnt, men brukar inte tycka det är skönt ändå.
Citera
2022-12-14, 10:34
  #123
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Girlnextdoor751
Det är sexigt enligt min åsikt.
Edit: Varför tycker du inte om det?

Medhåll på den!
Citera
2022-12-22, 19:24
  #124
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Ja som sagt det finns olika nivåer av det. Brukar skilja på kuksugning och munknull och det senare är inget jag skulle utsätta en tjej för.

Men tycker inte det är förnedrande i sig att suga på en kuk eller att slicka fitta. Skulle en brud sitta på mitt huvud o tvinga mig att slicka skulle jag känna att det var förnedrande dock.

Tanken har aldrig ens slagit mig att det skulle vara problem med att antingen bli avsugen eller slicka sin partner.

Jag är mer för passionerad avsugning men har gärna kvinnan sittande på mitt ansikte när vi byter av varandra
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback