Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2018-06-22, 00:16
  #49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fnysington
Jamen du son vänsteraktivist har ju aldrig ändå tänkt donera till dem. Så du behöver inte gnälla, för det är ju helt frivilligt
Vad menar du egentligen med "vänsteraktivist"? Vad snackar du för dynga? Om jag ger ett exempel på att om du är till exempel en SD anhängare är du snarare "vänster" i min mening så ditt kastande av tillmälen förefaller ganska komiskt. Och eftersom du inte kommer med några som helst argument mot det jag skriver (du anstränger dig inte ens) kan du lika gärna lägga av.
Citera
2018-06-22, 00:46
  #50
Medlem
Samnytt kan upphöra. inget problem. Den var / är väldigt vinklad och inte alls neutral.
Citera
2018-06-22, 01:23
  #51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bill-N
Samnytt kan upphöra. inget problem. Den var / är väldigt vinklad och inte alls neutral.
Till skillnad mot?
Citera
2018-06-22, 09:54
  #52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fnysington
Till skillnad mot?
Både expressen och aftonbladet och GT är mycket bättre och mera neutrala.
Citera
2018-06-22, 10:43
  #53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bill-N
Både expressen och aftonbladet och GT är mycket bättre och mera neutrala.
Skämtare där
Citera
2018-06-22, 13:05
  #54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silver.Swe.

.

Men visst, en sak ska högern och dessa vita män ha klart för sig. De är så jävla patetiska och urusla att organisera sig att moppeturkarna nere i centrum framstår som ett högsofistikerat syndikat.

.

Samnytt förtjänar både kritik och ros.

Din "kritik" är ju bara en i raden av hat av klassisk vänster"argumentation"; "inga rasister på våra gator" kryddad medl lite manshat och rasifieringspropaganda.

Alternativmedia och även "sverigevänliga" politiska grupper verkar ha börjat med en catfight om vilka som kan slicka putinröv mest, basha SD mest för att de kastade ut revolutionära ungtuppar från partiet varvat med lite USA-hat och ännu mer "Putin den store". Vilken "alternativmedia" blir först med att ha ett stående Putinporträtt i headern på hemsidan?

För något år sedan handlade det om att enas mot massinvandringspolitiken, numera känns det mest som att det är splittring och konflikter som är huvudtemat. Trist och kontraproduktivt.
Citera
2018-06-22, 17:41
  #55
Medlem
Utopiantoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silver.Swe.
Samnytt ber om donationer - sorglig läsning i kommentatorsfältet
Helt fel. Vad pratar du om? Sortera kommentarerna efter "bästa" så ser du att alla toppkommentarer, alltså de som fått flest likes, stöttar Samnytt i frågan om donationer och dessutom själva skriver att de donerar.

Överväldigande stöd för Samnytts vädjan om donationer. Du är helt ute och cyklar.
Citera
2022-03-26, 07:06
  #56
Medlem
Lustigt att läsa i dag, när det tvärtom går bra.
Jag är fullvärdig prenumerant samt lägger stadiga donationer.
I år skall jag nog öka bidraget ytterligare.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback