Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-25, 11:38
  #1
Medlem
Tog 8 ikto igår och 2 mg sub idag. Borde väl vara lugnt?
Var typ ett år sen jag tog sub men är väl ingen risk?

Tog även ett litet glas vin...

Har somnat lite nu men känner mig bra!

Tog subben för 1,5 timmar sen...

Har egentligen ingen noja men ville safa med en fråga...
__________________
Senast redigerad av Ungargman 2018-01-25 kl. 11:42.
Citera
2018-01-25, 11:55
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ungargman
Tog 8 ikto igår och 2 mg sub idag. Borde väl vara lugnt?
Var typ ett år sen jag tog sub men är väl ingen risk?

Tog även ett litet glas vin...

Har somnat lite nu men känner mig bra!

Tog subben för 1,5 timmar sen...

Har egentligen ingen noja men ville safa med en fråga...


Men är du helt sepe horunge? Tänk på den stackars sjukvårdare som får ta hand om din äckliga sönderpundade kropp när de hittar dig efter 2 veckor. Uppblåst och rutten!

Halveringstiden för Clonazepam är ganska lång. Även om sannolikheten att du kolar inte är jättestor är den FÖR stor och EXTREMT korkat. Fitthuven som dig ger knark ett dålligt namn. Ditt fitthuve!!
Citera
2018-01-25, 12:38
  #3
Medlem
HiiriHazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ungargman
Tog 8 ikto igår och 2 mg sub idag. Borde väl vara lugnt?
Var typ ett år sen jag tog sub men är väl ingen risk?

Tog även ett litet glas vin...

Har somnat lite nu men känner mig bra!

Tog subben för 1,5 timmar sen...

Har egentligen ingen noja men ville safa med en fråga...
Så länge du mår bra är det lugnt, aldrig hört om någon som överdoserat på så små mängder
Citera
2018-01-25, 15:03
  #4
Avstängd
KringExs avatar
Jag tror inte att det är någon fara. Har du någon hos dig? Känner du att du bli väldigt sömnig och måste sova så ring 112. Kan sluta med andningsdepp annars
Citera
2018-01-26, 09:16
  #5
Medlem
grymt101s avatar
Hur gick det? Inge mer alkohol bara hoppas jag
Citera
2018-01-26, 09:55
  #6
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0mnia
Men är du helt sepe horunge? Tänk på den stackars sjukvårdare som får ta hand om din äckliga sönderpundade kropp när de hittar dig efter 2 veckor. Uppblåst och rutten!

Halveringstiden för Clonazepam är ganska lång. Även om sannolikheten att du kolar inte är jättestor är den FÖR stor och EXTREMT korkat. Fitthuven som dig ger knark ett dålligt namn. Ditt fitthuve!!
Satan vad du överdriver. Med så små mängder opi (speciellt när det handlar om bup) är det väldigt liten, om inte helt utesluten, risk att dö.

Hur gick det ts?
Citera
2018-01-26, 16:07
  #7
Medlem
Jag somnade ganska snabbt och sov typ 14 timmar. Känner mig fortfarande lite flödrig och skev trotts att det var i förgår jag petade i mig ikton.

Fan att det ska vara så svårt att minnas att det är meningslöst med för mycket benzo!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback