Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-05-07, 20:29
  #25
Medlem
NovaOculuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samsori
tjenare är så dålig på att veta vad tjejer anser är attraktivt hos killar. handlar det mest om hur man är som person typ mysig go och sånt. har skitsvårt att läsa av vad min tjej ser hos mig som är attraktivt typ visst vet vell att jag är ganska vältränad och så. men lär ju finnas mer som man inte tänker på som dom kanske tänker på fast aldrig tar upp..? Med vänlig hälsning samsori
Självdistans, humor, ambition och mod.
Citera
2018-05-08, 22:44
  #26
Medlem
Trullsaas avatar
Jag attraheras av killar som
- Har glimten i ögat
-humor
- är snäll och trevlig
-empatisk
-välvårdad och fräsch
- Har lite hull ( benrangel är osexigt även ölmage)
-snygg röv

Jag tänder inte på muskelberg, män med stort ego, män med offerkofta, kvinnomisshandlare, rökare eller fet snus i käften osv
Citera
2018-05-13, 07:23
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samsori
tjenare är så dålig på att veta vad tjejer anser är attraktivt hos killar. handlar det mest om hur man är som person typ mysig go och sånt. har skitsvårt att läsa av vad min tjej ser hos mig som är attraktivt typ visst vet vell att jag är ganska vältränad och så. men lär ju finnas mer som man inte tänker på som dom kanske tänker på fast aldrig tar upp..? Med vänlig hälsning samsori
Ensamkommande hotta flyktingar samt långa afrikaner med muskler.
Citera
2018-05-13, 09:46
  #28
Medlem
Karamel-kellogss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lol21
Ett robust och väldefinierat käkparti med bred, vertikalt lång samt projekterande haka är det främsta som kvinnor undermedvetet söker efter.

Utseende mässigt så är allt annat inklusive det söndertjatade och definitivt överskattade "långa män" snacket sekundärt till haka/käke.

Det går såklart att kompensera ett vekt käkparti (något som för övrigt ca 80% av alla svenska män har)
tex genom att vara ett läspande äckel med nacktatueringar, lite som de i paradise hotel.

Eller såklart genom att vara invandrare, eftersom svenska kvinnor älskar utlänningar lol.

Långa killar kommer vi alltid att vilja ha :P
Citera
2018-05-14, 13:06
  #29
Medlem
Klappasäftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karamel-kellogs
Långa killar kommer vi alltid att vilja ha :P

Inte bara lång och grov från topp till tå utan även ett annat. ;-)
Citera
2018-05-15, 11:29
  #30
Medlem
SexSexSexSexs avatar
Det bästa du kan göra som man är att se till att ha fokus på det som är viktigt för dig i livet. Kvinnor älskar män som har en plan för sig själva. Som vet vart de vill, hur de ska ta sig dit och som tar sig dit.
Citera
2018-05-19, 01:16
  #31
Medlem
Jag som tjej håller inte med att pengar, makt och storlek på kuken har så stor roll som vissa påpekar. Det är absolut en bonus men inget som avgör. Att visa självförtroende och att kunna klä upp sig o fixa till sig är attraktivt för mig, en skön personlighet är givet. Sen finns det ju smågrejer som killar gör som man tycker är extra attraktivt, för mig är det när min kille drar sina fingrar genom håret, småsaker som ”bara” han gör.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback