Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-01-26, 08:39
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stickslap
Men herregud. Ta detta i en lämplig tråd, fattar du inte hur det är tänkt att ett forum ska fungera?

Men som svar på din fråga: Absolut. Det finns massor av människor, på jordens alla hörn, som uppskattar tags. Det är en utbredd subkultur som har funnits länge. Det är lite som att du går in i öl- och vindelen av flashback och börjar gorma om att det inte är någon skillnad mellan olika viner över 300kr. Du har helt enkelt ingen aning om vad du pratar om. Du får givetvis ha din åsikt om tags, liksom vin, men det är efterblivet att anta att alla tycker som du. Förövrigt så anordnas det rundvandringar i Stockholm där man letar efter tags som idag snart är 40 år gamla. Och nej tack, jag lämnar sjukvårdens resurser till bättre behövande, du kanske bör gå en utredning för narcissism, exempelvis.

Nej är det sant?? Var börjar dom såna turer? Jag tänker mig att man kanske kan åka snålskjuts och traska bakom gruppen!
Citera
2018-01-26, 08:41
  #14
Avstängd
HMBPTOLEMAJOWs avatar
Skrev ned mina fyra favoritbokstäver och kastade om dem. I dag tycker jag det är roligare med tags som faktiskt är ett riktigt ord/betyder något, i stället för bara ett mishmash av bokstäver.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback