Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-24, 17:36
  #1
Medlem
MrBabyBoys avatar
Hej!

Jag har varit i Patong för 10 år sedan. Det var riktigt nice, men nu skulle jag vilja ha tips på nåt annat resmål än detta. Jag vill ha fest och tjejer bra hotell och restauranger. Finns det nåt, tänkte mig inåt landet. Obs! Är inte intresserad av några småöar.
Citera
2018-01-24, 22:52
  #2
Medlem
AceOfHazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBabyBoy
Hej!

Jag har varit i Patong för 10 år sedan. Det var riktigt nice, men nu skulle jag vilja ha tips på nåt annat resmål än detta. Jag vill ha fest och tjejer bra hotell och restauranger. Finns det nåt, tänkte mig inåt landet. Obs! Är inte intresserad av några småöar.
Pattaya. Slår allt vad gäller hotell, tjejer och restauranger. Nära till Bangkok också
Citera
2018-01-24, 23:18
  #3
Medlem
Instämmer föregående inlägg

Kolla på låten Pattaya Pattaya, you tube. Så fattar du. (phuket is shit, i go Pattaya)
Citera
2018-01-25, 12:56
  #4
Medlem
MrBabyBoys avatar
Tack, ska kolla!
Citera
2018-02-01, 08:40
  #5
Medlem
GmbHs avatar
Pattaya är det du söker. 24h party om man vill ha det, lägre prisnivå på allt jämfört med tex Patong. Allt finns i Pattaya, det enda jag önskar är att vattnet och stränderna vore bärbara, det är som inte nu.
Citera
2018-02-01, 09:32
  #6
Medlem
Pattaya, där finns allt. Skitiga stränder men ändå oslagbara, folkliv m.m.
Om du vill bada så boka hotell med pool. Trevlig resa!
Citera
2018-02-02, 03:27
  #7
Medlem
GmbHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GmbH
Pattaya är det du söker. 24h party om man vill ha det, lägre prisnivå på allt jämfört med tex Patong. Allt finns i Pattaya, det enda jag önskar är att vattnet och stränderna vore bärbara, det är som inte nu.

Att stränderna vore badbara ska det vara. Solly.
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2911110

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback