Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-24, 17:32
  #1
Medlem
Nytt dejtingprogram drar igång 30 januari på TV3 med Malin Grämer som programledare.

"I Hemliga beundrare får vi följa flera personer som äntligen vågar ta steget fullt ut genom att träffa den som de hemligt beundrat i evigheter och avslöja sina känslor. Hur ska överraskningsdejten gå och kommer gnistor att uppstå? Och den som leder programmet är ingen mindre än Malin Gramer.
– Tittarna kan förvänta sig en hög dos av värme, kärlek, spänning och framförallt känslor som är på riktigt. Dessa supermodiga människor som vågar ställa upp och blotta sina innersta känslor, både för den man är kär i och samtidigt göra det inför hela svenska folket. Det är nog det modigaste man kan göra enligt mig, säger Malin Gramer."

Vi får väl se om det är något att ha. KOmmer i alla fall ge det en chans.

https://webb-tv.nu/hemliga-beundrare-tv3-play/
__________________
Senast redigerad av Junketer 2018-01-24 kl. 17:39.
Citera
2018-01-24, 19:30
  #2
Medlem
får se om det blir cringe eller inte
Citera
2018-01-30, 21:08
  #3
Medlem
Mikeyjamess avatar
Nä fy fan, vad cringe men framförallt utblottande för de medverkande. Varför i helvete behövde de TV för att erkänna sin kärlek?

Beatrice såg ju sjukt besviken ut medan Alex inte kunde läsa hennes signaler för 5 öre.
Citera
2018-01-30, 21:19
  #4
Medlem
Såg det inte nu men det låter så pinsamt att det måste ses.
Citera
2018-01-30, 21:21
  #5
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Nä fy fan, vad cringe men framförallt utblottande för de medverkande. Varför i helvete behövde de TV för att erkänna sin kärlek?

Beatrice såg ju sjukt besviken ut medan Alex inte kunde läsa hennes signaler för 5 öre.

Vad menas med cringe? Fattar inte riktigt uppläget. Om man nu är hemligt kär i någon man känner eftersom man måste veta namn och så för att denne också ska medverka kan man ju undra varför de inte sagt det till personen öga mot öga. Är väl mer förödmjukande att få dissen inför en massa tittare också. Varför känna ett behov av att visa sin obesvarade kärlek på bästa sändningstid? Varför ställer de som är de "ovetandes" upp? Hur vet dessa kärlekstörstande mediaberoende människor att personerna är singlar eller inte

har bara sett trailern och det är väl en samling patetiska och smått naiva människor. Någon säger att han skulle kunna göra vad som helst för henne eller vad han säger. Du känner väl henne knappt då kan du inte säga så och om du nu känner henne varför har du inte förklarat din kärlek tidigare.

Jag blev intresserad/nyfiken på en kille jag träffade för flera år sedan på en Håkan konsert. Han var skådis och bodde tillfälligt i min hemstad för en pjäs han var med i. Letade upp honom på facebook och skrev att jag tyckte han verkade trevlig och undrade om han var intresserad av att ses. Han blev smickrad över det hela men skrev att han hade tjej. Han kanske ljög för att inte såra vad vet jag men fick jag fick ett svar och så var det inget mer med det. Skulle jag gått omkring och varit hemligt kär honom flera år för att kunna ställa upp i dylikt skitprogram sen och avslöjat min "enorma kärlek" till honom.
Citera
2018-01-30, 21:23
  #6
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Vad menas med cringe?.

Skämskuddenivå så det gör ont att se det.
Citera
2018-01-30, 21:24
  #7
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Skämskuddenivå så det gör ont att se det.

Aha på så vis. Ja jag antar att det är skämskudde på, stackars människor
Citera
2018-01-30, 21:29
  #8
Medlem
Om personerna känner varandra. Varför inte då inleda med en försiktig flört och se vart det leder? Kan tänka mig att objekten för kärleken blir så obekväma av uppståndelsen att det inter leder till något bara av den anledningen.

Hur kan man vara vara kär i någon man aldrig träffat face to face?
__________________
Senast redigerad av fantomsmurfen 2018-01-30 kl. 21:36.
Citera
2018-01-30, 21:32
  #9
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fantomsmurfen
Om personerna känner varandra. Varför inte då inleda med en försiktig flört och se vart det leder?

Så tänker jag med. Om de nu känner varandra är det väl bara att försöka sig till en flirt/dejt?
Citera
2018-01-31, 14:48
  #10
Medlem
SevenStarss avatar
Killen som man ser på -43:17 och -43:03,
visst var han med i Idol?

Den där Alex(?) som träffade Beatrice... usch.

Omöjligt för mig att förstå varför man skulle vara med
på något sådant här program...
Tanken på att träffa mannen jag är lite förtjust i på det här sättet...
Vilken mardröm.
Citera
2018-01-31, 19:47
  #11
Medlem
DouglasKenneths avatar
Verkligen pinsamt program. Blev ju aldrig riktigt roligt utan blev mest torrt när man hörde hur de satt där och småpratade nervöst.
Beatrice var ju riktigt snygg, https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater
Citera
2018-02-01, 17:31
  #12
Medlem
Provrorsbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SevenStars
Killen som man ser på -43:17 och -43:03,
visst var han med i Idol?

Den där Alex(?) som träffade Beatrice... usch.

Omöjligt för mig att förstå varför man skulle vara med
på något sådant här program...
Tanken på att träffa mannen jag är lite förtjust i på det här sättet...
Vilken mardröm.

Kände igen honom som sjutton, o så råkade jag se en repris av ”unga mammor” säsong 1, avsnitt 1 och får se ”Madde och Isaac” 16 år och jag tror det är Isaac! Eller en kille som är jävligt lik iallafall...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback