Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-16, 10:00
  #169
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bergelin
Verkar som det mesta materialet är borta tyvärr, synd!

Hur som helst tränar jag på för fullt och har aldrig haft bättre kombo prepp eller kvalitet från preppen.
Har långsamt adderat upp mig till följande preparat som körs just nu:
Svenskt geno, GHRP, mod grf, snabbinsulin
Testo (ffa testo base pwo) resten trt-dos, tren a, mast E och EQ

Dessutom har jag även börjat med moderat (ersättningsdos ffa) T3/T4 samt äter clen i cykler.

Preppen kommer från Extemeroids och har fan aldrig varit med om så potenta prepp och dessutom lena och smärtfria. Peptiderna är från johnbon och märks tydligt på head rushen att det är potent. Genot är från apotek, 100%

Saker som höger HGH och IGF-1 tar dock tid att visa sin fulla effektivitet. Jag kan dock säga att efter en månad grym träning, kost och geno samt peptider och endast testo samt tren fick jag fantastiska resultat. Nu lägger jag på ännu en växel.

Hur ser slinprotokollet och kosten till den ut?
Citera
2018-11-16, 12:44
  #170
Medlem
Kul att höra att extremeroids e grymma än. Tror jag ska testa dom med när jag går on igen
Citera
2019-05-11, 19:00
  #171
Medlem
Sebastianos avatar
Tja B,

Sökte efter info på just YK11 & S23 men ser att du efter att du hoppat på dem fått en blackout.
Hur blev det med YK11:an framförallt är jag supernyfiken på
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback