Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-05, 18:08
  #157
Medlem
bergelins avatar
Bara ett kort inlägg för att skriva att jag tagit emot GHRP-6 och grf Mod 1-29 och börjar experimenterta med det samt mk-677. Ska bli riktigt spännande. Mer information framöver!
Citera
2018-04-05, 21:05
  #158
Medlem
Riktig schysst rapport samt en väldigt fin sida du har skapat! DEn måste du ju få lite cred för

Följer rapporten!
Citera
2018-04-06, 00:04
  #159
Medlem
bergelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av finatorsken
Riktig schysst rapport samt en väldigt fin sida du har skapat! DEn måste du ju få lite cred för

Följer rapporten!
Värmer att veta ska du höra. Fortfarande mycket kvar att göra men blir det en resurs som folk får riktig användning för så är jag jättenöjd.

Sidan tar tid. Finns en del att skriva om men jag får lämna det lite framåt i tiden. I korthet går det bra, framåt riktigt fort nu. Jag börjar dock sukta efter att kliva ner på cruise och få andas ut lite. Få leva suboptimalt och inte bara tänka på träning.
Citera
2018-04-10, 12:03
  #160
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bergelin
Bara ett kort inlägg för att skriva att jag tagit emot GHRP-6 och grf Mod 1-29 och börjar experimenterta med det samt mk-677. Ska bli riktigt spännande. Mer information framöver!
Jag vill höra uppdateringar nu angående detta. Inget problem med de ökade hungerkänslorna med tanke på peptiderna?
Citera
2018-04-11, 00:18
  #161
Medlem
bergelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Jag vill höra uppdateringar nu angående detta. Inget problem med de ökade hungerkänslorna med tanke på peptiderna?
Kommer utförligt imorn! (Kvaliten på peptiderna sög dock. Men mk kan jag skriva några rader om)
Citera
2018-04-11, 20:22
  #162
Medlem
bergelins avatar
Mk ger ju aptit som heter duga. Inte konstigt som ghrelinagonist såklart. Lagt på mig en del vätska också men det är inget jag bryr mig om. Fick dock direkt överge alla idéer om deff när MK visat som hungerpotential.
Får se vad det kan ge med tid. Har läst en del studier som mäter LBM och fettvikt efter en lång omgång med MK-677. Kort sagt var fettet oförändrat men LBM hade ökat, förmodligen en del vätska. Men det kan knappast vara negativt att gå runt med dubbla GH-nivåer i det långa loppet (förutom när det kommer till insulinresistensen då).
Finns en del info om preparatet på Steroidfakta

Sömnig blir man som fan, iaf jag. Sömnkvaliten förbättras också. Har börjat ta tupplurar på dagtid och det är förjäkla skönt, dock inget vidare för produktiviteten. Kommer ihåg en morgonlektion i höstas som jag sov rakt igenom tack vare MK.
Citera
2018-04-11, 21:56
  #163
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bergelin
Mk ger ju aptit som heter duga. Inte konstigt som ghrelinagonist såklart. Lagt på mig en del vätska också men det är inget jag bryr mig om. Fick dock direkt överge alla idéer om deff när MK visat som hungerpotential.
Får se vad det kan ge med tid. Har läst en del studier som mäter LBM och fettvikt efter en lång omgång med MK-677. Kort sagt var fettet oförändrat men LBM hade ökat, förmodligen en del vätska. Men det kan knappast vara negativt att gå runt med dubbla GH-nivåer i det långa loppet (förutom när det kommer till insulinresistensen då).
Finns en del info om preparatet på Steroidfakta

Sömnig blir man som fan, iaf jag. Sömnkvaliten förbättras också. Har börjat ta tupplurar på dagtid och det är förjäkla skönt, dock inget vidare för produktiviteten. Kommer ihåg en morgonlektion i höstas som jag sov rakt igenom tack vare MK.
Visst är det härligt med den förbättrade sömnkvalitén? Från att vara ett lik på morgonen som den morgontrötta människan jag är till att vakna tidigare och direkt ta mig upp ur sängen.

Antar att du inte drar på dig så mycket vätska som jag gjorde? Att fötterna är så svullna att de inte får plats i skorna. Eller du kanske drar på dig lika mycket och skippar skorna?
Citera
2018-04-11, 22:02
  #164
Medlem
bergelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Visst är det härligt med den förbättrade sömnkvalitén? Från att vara ett lik på morgonen som den morgontrötta människan jag är till att vakna tidigare och direkt ta mig upp ur sängen.

Antar att du inte drar på dig så mycket vätska som jag gjorde? Att fötterna är så svullna att de inte får plats i skorna. Eller du kanske drar på dig lika mycket och skippar skorna?
Jo det är rätt fint men är så trött på dagen. I höstas fick jag dock som du. Var först i efterhand jag kopplade det till MK:t.

Nja, mina skor är inte så trånga. Men nog binder jag massa vätska, syns tom tydligt på fingrarna.
Citera
2018-04-16, 00:11
  #165
Medlem
caecos avatar
Jag hör att du hånar oss som ligger på 300mg testo E5D. Nu vill jag ha en uppdatering gällande doserna. Jag hoppas du kör på rejält nu så det blir något monster av dig.
Citera
2018-10-15, 20:31
  #166
Medlem
bergelins avatar
Ber om ursäkt för hastigt avslut av tråden. Kommer snart tillbaka, dock kommer jag inte ha tid att skriva så mycket som tidigare. Men kommer fortsätta att dela med mig av mina resultat, tankar och kurer : )

Ps. Steroidfakta drabbades av databashaveri. Förhoppningsvis lyckas vi få tillbaka sidan snart. En jäkla massa kvalitetsmaterial som försvunnit annars :/

Mvh
Citera
2018-11-02, 01:10
  #167
Medlem
bergelins avatar
Verkar som det mesta materialet är borta tyvärr, synd!

Hur som helst tränar jag på för fullt och har aldrig haft bättre kombo prepp eller kvalitet från preppen.
Har långsamt adderat upp mig till följande preparat som körs just nu:
Svenskt geno, GHRP, mod grf, snabbinsulin
Testo (ffa testo base pwo) resten trt-dos, tren a, mast E och EQ

Dessutom har jag även börjat med moderat (ersättningsdos ffa) T3/T4 samt äter clen i cykler.

Preppen kommer från Extemeroids och har fan aldrig varit med om så potenta prepp och dessutom lena och smärtfria. Peptiderna är från johnbon och märks tydligt på head rushen att det är potent. Genot är från apotek, 100%

Saker som höger HGH och IGF-1 tar dock tid att visa sin fulla effektivitet. Jag kan dock säga att efter en månad grym träning, kost och geno samt peptider och endast testo samt tren fick jag fantastiska resultat. Nu lägger jag på ännu en växel.
Citera
2018-11-02, 09:28
  #168
Medlem
isnisns avatar
Härligt att du är tillbaks berget 😄
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback