Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-24, 17:32
  #1
Medlem
bergelins avatar
Att skapa ett monster

Efter år av träning är det dags för mig att skapa en kurrapport.

Träningserfarenhet
Satte min fot på ett gym första gången för ungefär tio år sedan och började kura året där efter. Sedan dess har det dock varit många års uppehåll i olika perioder.

Träningsupplägg
Då jag om dagarna är relativt sysslolös just nu kan jag splitta upp rejält och köra högvolym. Normalschemat ser ut som följer:
Dag 1: bröst
Dag 2: ben
Dag 3: axlar
Dag 4: rygg
Dag 5: armar
Det händer dock att jag på ex. det fjärde passet väljer att dela upp och träna biceps på förmiddagen och triceps på eftermiddagen. Mage slängs in när jag känner för det.

Preppen
Märket är närvarande primärt phenom pharma, drar igång med dessa imorn ifall posten tillåter. Undantaget är trenet där jag kör Extremeroids. Veckodoserna är ungefär:
EQ 750mg
Tren 800mg
Deca 750mg
Testo 500mg
10iu insulin pwo

Jag har aldrig legat så högt tidigare och detta är en blast som kommer följas av en cruise. Satsar förfullt nu och doserna reflekterar detta.

Kosten
I kort försöker jag mig på en slags "body recomp" nu. Bygger men vill samtidigt ha bort fett. Ser till att få i mig 350g protein om dagen
Citera
2018-01-24, 17:32
  #2
Medlem
bergelins avatar
Dag ett i rapporten då. Körde 16 set biceps på förmiddagen. Går ner ikväll och kör ungefär lika många set triceps samt mage. Humöret är bra. Sover gör jag också bra, utöver 3-4 nattliga uppvaknanden. Gör inte så mycket då jag ändå får mina timmar och är utvilad när jag vaknar
Citera
2018-01-24, 17:33
  #3
Medlem
bergelins avatar
Första tråden fick tas bort då jag inte kunde editera huvudinlägget. Men nu är vi på banan! Ska fylla ut med info efterhand. Feedback och kommentarer uppskattas.
Nu kör vi!
Citera
2018-01-25, 08:13
  #4
Medlem
bergelins avatar
Om höga doser
Har legat högre än jag någonsin gjort tidigare i någon månad nu. Innan trodde jag nog att bieffekterna skulle vara större än de är. I realiteten mår jag riktigt bra. Den enda bieffekten som faktiskt stör mig är att jag vaknar så ofta nattetid. Det är dock hanterbart då jag inte behöver kliva upp särskilt tidigt för närvarande, och dessutom lägger mig väldigt tidigt. Resultatmässigt går det riktigt bra. Klivet från 1g till 2g är dock större än 2g till 3g, i min mening.
Sedan finns självklart bieffekter som inte märks. Lämnade för dryg vecka sedan fem vialer blod samt ett EKG (av ett annat skäl än kurandet). Då jag käkat orala samt roaccutan året som varit ska det bli intressant att se vad de utvisar.
Citera
2018-01-25, 10:47
  #5
Medlem
Softers avatar
Intressant, kommer följa detta! Sett dig i dopingforumet till och från under många års tid och alltid sett dig som en kunnig person som inte bara ordbajsar så detta blir intressant
Förutom att bygga samtidigt som fettprocenten går ner, har du några andra mål? Eller är detta bara en "hobby"?
Mvh
__________________
Senast redigerad av Softer 2018-01-25 kl. 11:14.
Citera
2018-01-25, 13:39
  #6
Medlem
bergelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Softer
Intressant, kommer följa detta! Sett dig i dopingforumet till och från under många års tid och alltid sett dig som en kunnig person som inte bara ordbajsar så detta blir intressant
Förutom att bygga samtidigt som fettprocenten går ner, har du några andra mål? Eller är detta bara en "hobby"?
Mvh
Tjena softer, kommer ihåg dig och din avatar också : ) Trodde inte jag skulle bli igenkänd då det var så länge sen jag skrev.

Angående mål så har jag redan nu en fysik duglig not att ställa upp i en del tävlingar. Sporten attraherar mig dock inte så mycket. Kanske att det vore kul att stå på scen någon gång. Tränar mest för att det blivit någon slags fix idé; jag mår dåligt om jag inte tränar.

Kul att du följer!
Citera
2018-01-25, 14:00
  #7
Medlem
Softers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bergelin
Tjena softer, kommer ihåg dig och din avatar också : ) Trodde inte jag skulle bli igenkänd då det var så länge sen jag skrev.

Angående mål så har jag redan nu en fysik duglig not att ställa upp i en del tävlingar. Sporten attraherar mig dock inte så mycket. Kanske att det vore kul att stå på scen någon gång. Tränar mest för att det blivit någon slags fix idé; jag mår dåligt om jag inte tränar.

Kul att du följer!
Se där!
Citera
2018-01-25, 16:50
  #8
Medlem
bergelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Softer
Se där!
Hur går det själv? Några särskilda mål?

Fö. kan jag tillägga att alla är välkomna att föra liv i lådan i min tråd. Off topic är bara trevligt vad mig anbelangar : )

Ska ner och köra ett pass nu, hoppas jag slipper den värsta rushen. Gymmet är ju fullt av nyårslöften som curlar i böjracket, tränar någon obskyr underarmsövming i bänkpressen och allt det vanliga...
Citera
2018-01-25, 17:02
  #9
Medlem
Softers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bergelin
Hur går det själv? Några särskilda mål?

Fö. kan jag tillägga att alla är välkomna att föra liv i lådan i min tråd. Off topic är bara trevligt vad mig anbelangar : )

Ska ner och köra ett pass nu, hoppas jag slipper den värsta rushen. Gymmet är ju fullt av nyårslöften som curlar i böjracket, tränar någon obskyr underarmsövming i bänkpressen och allt det vanliga...
Jo tack, körde nyss en kortare testokur på ca 700mg/ew i 7-8 veckor som jag sen drog ner till 250mg e7d pga känningar i brösten... ca 10v sammanlagt.. Känningarna i brösten försvann inte trots den låga dosen och en liten knöl fick jag tillslut.. Klantigt som fan.... men jag ska dra igång igen i ett senare skede när jag har allt jag behöver (test/deca troligtvis) och nått för att undvika gyno.. behöver bara ett kapital före.
Nåja, fick iallafall ingen dipp när jag klev av kuren
Nja mitt mål är inget speciellt, vill lägga på mig muskler ett bra tag framöver och när jag känner mig nöjd så blir det en härlig deffkur, mest troligt innan sommaren... nåja.. planerna kan ändras... tränar mest för att ha nånting "meningsfullt" att fylla dagarna med som tar upp mycket tid

Jo, du får stå ut nån/några veckor till, tills nyårs-gymmarnas dröm om snabba muskler gått i kras..
Mvh!
__________________
Senast redigerad av Softer 2018-01-25 kl. 17:09.
Citera
2018-01-25, 18:06
  #10
Medlem
bergelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Softer
Jo tack, körde nyss en kortare testokur på ca 700mg/ew i 7-8 veckor som jag sen drog ner till 250mg e7d pga känningar i brösten... ca 10v sammanlagt.. Känningarna i brösten försvann inte trots den låga dosen och en liten knöl fick jag tillslut.. Klantigt som fan.... men jag ska dra igång igen i ett senare skede när jag har allt jag behöver (test/deca troligtvis) och nått för att undvika gyno.. behöver bara ett kapital före.
Nåja, fick iallafall ingen dipp när jag klev av kuren
Nja mitt mål är inget speciellt, vill lägga på mig muskler ett bra tag framöver och när jag känner mig nöjd så blir det en härlig deffkur, mest troligt innan sommaren... nåja.. planerna kan ändras... tränar mest för att ha nånting "meningsfullt" att fylla dagarna med som tar upp mycket tid

Jo, du får stå ut nån/några veckor till, tills nyårs-gymmarnas dröm om snabba muskler gått i kras..
Mvh!
Angående gyno så är jag själv drabbad. När vårtorna är riktigt styva och härliga så syns det knappt men annars ser det halvdant ut.. skulle nog säga att majoriteten jag känner som ligger på en hög nivå har genomgått en operation och det kommer jag också göra någon gång. Är man jävligt nitisk med AI går det kanske att undvika (sen spelar säkert genitik roll också) men det är svårt.
Låter helfint annars!

Dagens pass... skitbra! Nu är grejerna i full gång. Ser ut som en riktig trenskalle (vilket jag är) när jag tränar. Huden är sådär härligt röd. PB:n all around. Kände i sista övningen att lederna tog emot. Har alltid varit aktsam när det kommer till sånt: gör det ont slutar jag. På det sättet har jag hållt mig skadefri hela min karriär (peppar, peppar...)
__________________
Senast redigerad av bergelin 2018-01-25 kl. 18:12.
Citera
2018-01-25, 21:39
  #11
Medlem
Softers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bergelin
Angående gyno så är jag själv drabbad. När vårtorna är riktigt styva och härliga så syns det knappt men annars ser det halvdant ut.. skulle nog säga att majoriteten jag känner som ligger på en hög nivå har genomgått en operation och det kommer jag också göra någon gång. Är man jävligt nitisk med AI går det kanske att undvika (sen spelar säkert genitik roll också) men det är svårt.
Låter helfint annars!

Dagens pass... skitbra! Nu är grejerna i full gång. Ser ut som en riktig trenskalle (vilket jag är) när jag tränar. Huden är sådär härligt röd. PB:n all around. Kände i sista övningen att lederna tog emot. Har alltid varit aktsam när det kommer till sånt: gör det ont slutar jag. På det sättet har jag hållt mig skadefri hela min karriär (peppar, peppar...)
Ah ok, ja, då känns det ju lite bättre, kände mig allmänt jävla kass när jag upptäckte knölen, och tjejen påpekade att jag var "hård" runt vårdgården och jämförde det med när hon hade bröstmjölk... Inte riktigt vad jag ville höra direkt Grymt med PB, alltid nice känsla.
Citera
2018-01-26, 15:45
  #12
Medlem
bergelins avatar
Äntligen trillade det ner tre vialer från Phenom Pharma. En EQ, en deca och en testo E. Vialerna ger verkligen ett proffsigt intryck med skrapkod och snygg design och oljan är lättrunnen samt pipfri. Dagens pass var sisådär. Tog emot lite i slutet, känns halvdant i lederna. Frågan är om imorgon inte får bli en vilodag.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback