Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-24, 17:29
  #1
Medlem
Hej! är på jakt efter en tjänst som har väldigt många städer i världen jag kan välja på så att det ser ut som att jag sitter i en specifik stad. Kollat flera VPN tjänster men dom har oftast bara 4-5 städer i varje land. Nån som vet av någon som har fler och som funkar enkelt och smidigt till mac?

PS. ursäkta den flummiga rubriken, har ätit lite väl mycket tradd idag för att skriva...
Citera
2018-01-24, 17:56
  #2
Medlem
EckiEckis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Datormannen
Hej! är på jakt efter en tjänst som har väldigt många städer i världen jag kan välja på så att det ser ut som att jag sitter i en specifik stad. Kollat flera VPN tjänster men dom har oftast bara 4-5 städer i varje land. Nån som vet av någon som har fler och som funkar enkelt och smidigt till mac?

PS. ursäkta den flummiga rubriken, har ätit lite väl mycket tradd idag för att skriva...

Luminati.io ?
Citera
2018-01-24, 18:35
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EckiEcki
Luminati.io ?
Tack så mycket! kan jag ha en VPN igång och sen starta den med eller är det bara onödigt?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback