2018-01-27, 23:50
Medlem
zurfarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av llrosell
Äckliga jävlar, vad är det för fel på er som hyllar äcklet? Era perversa neandertalare.

Vem hyllar? Precisera dig eller låt bli att slänga ur dig otidigheter mot andra forummeddlemmar.
Citera
2018-01-27, 23:52
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lossnus
Eh, va ?
Vad snackar du om, och vad har det i så fall med denna tråden att göra ?
Har du problem med mina inlägg i andra trådar så kan du ta det där eller i personliga meddelanden ok.

Nu gör du för stort väsen om dig själv. Du tyckte att det finns större problem (vilket det onekligen gör) och att jag därför ska lägga ner (och antagligen tycka att det är helt ok att någon t.ex. sprider sperma på träningsredskap). Då tittade jag på vad det var för stora problem du dryftat på FB. Så stora, så stora.
Citera
2018-01-27, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Dom fattar inte mannen beter sig som en narcissist. Jävligt obehagligt om vi bortser från dessa perversioner. Ingen skam direkt = personen har inte gjort något fel. Sådant här som svaga personer inte inser.

Hade en sådan här idiotgubbe dykt upp gymmet jag är på, då hade jag klagat på saken. Jag ska fan i mig inte ha en sådan pervo på gymmet. Det är lite som den här andra riksfånen Lennart Bladh. Han höll med på med sådant här trams på gym. Ge fan i och äckla er på gym gubbjävlar.

Exakt. Anledningen att svinet onanerar i gymet är i hopp om att någon ska se. Perversa människor går igång på sånt. Spyr.
Citera
2018-01-27, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zurfarn
Vem hyllar? Precisera dig eller låt bli att slänga ur dig otidigheter mot andra forummeddlemmar.

Någon neandertalare längre bak i tråden hyllade runkaren.
Citera
2018-01-27, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lossnus
Vad var normalt sexuellt beteende för femtio år sedan...hundra år sedan, tusen år sedan...häng med i matchen. Saker och ting förändras. spruta på träningsgrejer bla bla bla...det är bara att förenkla och förlöjliga och visar bara att du och andra här bara är homofober och osäkra nollor.
Stora ord men lite innehåll. Jag skrev att det inte handlar om homo- eller heterosexualitet. Homo har alltid funnits. Men varelser som springer omkring och lägger satsen överallt och blottar sig har ingen plats i en civilisation. Jag hatar inte Barring på något sätt, han får helt enkelt finna sig i att vara ett marginaliserat kreatur. En freak som vi alla kan fnissa åt.

Men du kanske menar att sexualiteten har förändrats de sista hundra åren och att det är modernt, progressivt och hippt att lägga ut bilder på sitt vaselinsmörjda brunöga med en lila massiv buttplug uppkörd?
Citera
2018-01-27, 23:58
Medlem
lossnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Nu gör du för stort väsen om dig själv. Du tyckte att det finns större problem (vilket det onekligen gör) och att jag därför ska lägga ner (och antagligen tycka att det är helt ok att någon t.ex. sprider sperma på träningsredskap). Då tittade jag på vad det var för stora problem du dryftat på FB. Så stora, så stora.
Ja du,
Det är det oproportionerliga hatet jag syftar på, det finns ingen gräns, och det finns ingen anledning.
Eller hur förklarar du det ? I förhållande till brottet i fråga då alltså.
Och återigen, håll dig till ämnet.
Citera
2018-01-28, 00:01
Medlem
lossnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simmaellersjunk
Stora ord men lite innehåll. Jag skrev att det inte handlar om homo- eller heterosexualitet. Homo har alltid funnits. Men varelser som springer omkring och lägger satsen överallt och blottar sig har ingen plats i en civilisation. Jag hatar inte Barring på något sätt, han får helt enkelt finna sig i att vara ett marginaliserat kreatur. En freak som vi alla kan fnissa åt.

Men du kanske menar att sexualiteten har förändrats de sista hundra åren och att det är modernt, progressivt och hippt att lägga ut bilder på sitt vaselinsmörjda brunöga med en lila massiv buttplug uppkörd?
Nej jag har bara inte skygglappar utan jag ser vad som händer runt om i världen och jag är medveten om att vi inte lever på medeltiden då dina hatobjekt skulle ha bränts på bål.
Citera
2018-01-28, 00:33
Medlem
antoneriks avatar
Okej, så låt oss vara ärliga. En superbög har spelat in en riktigt hård bögporrvideo. Så vad förväntas vi att göra? Ingen tvingar någon att titta på materialet. Porr är inte förbjudet i sverige. Om tilde de paula skulle onanera på ett gym skulle ingen prata om kroppsvätskor eller förargelseväckande beteende. Att sexbrott inte är samma för män som för kvinnor visste vi redan tidigare.
Citera
2018-01-28, 00:51
Medlem
Fast sperma är inte ofarligt, HIV sprids med sperma och blod. Rent hypotetiskt kan
någon smittas.
Senast redigerad av mangne 2018-01-28 kl. 00:54.
Citera
2018-01-28, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangne
Fast sperma är inte ofarligt, HIV sprids med sperma och blod. Rent hypotetiskt kan
någon smittas. Har du sår på fingrarna och får sperma kladd på dig så kan du
förmodligen smittas. Homosexuell eller hetero är då inte relevant tycker då jag

Att han är homo ökar ju risken väldigt mycket, i synnerhet då han gillar att bli penetrerad och enligt tidigare bevis i tråden sökt killar för oskyddat sex.
Citera
2018-01-28, 01:19
Medlem
skruxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangne
någon smittas.
Om man petar upp den i arslet eller gnuggar in den i öppna sår, ja.
Citera
2018-01-28, 01:50
Medlem
Sam.Boyds avatar
Böghatarna är upprörda över att en bög beter sig extremt avvikande och öppet med sin sexualitet.

Leif GW tycker det är avvikande men inte straffbart.

Låt oss under en kort stund säga att någon hetro skulle gilla att filma och ornanera på hamburgarrestauranger och spruta i burgarna, i köket på maskinerna och på bänkar och bord. Merparten skulle säga att det är mer än äckligt och fel.

Men Bögkobbyn med Jonas Gardell i spetsen utropar honofobi och kommer till försvar. Villket är ett självmål utan like. Jag har ingen tollerans för folk som runkar offentligt. Sprutar sekret på allmän plats/offentliga lokaler eller komersiella utrymmen.

Om Jonas Bereing jillar att idka sex med sig själv bör han syssla med det hemma eller med likasinnade med gardinerna neddragna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in