Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2018-01-27, 06:21
  #49
Medlem
MassiveBs avatar
Tjejen, den såkallade fd gatflickan har varit med i Idol, satt på Hassela tidigare (vilket folk inte behöver vara pundare för) dansare(tävling)?, är gamertjej, har massor av spår av sig på nätet, vilket visar en hel del “bevis” att hon vill ha uppmärksamhet, och att hon tjänar pengar på det som föreläsare. Tror att hon har sålt sig någon enstaka gång, och sedan hittat på en rövarhistoria.
Citera
2018-01-27, 10:25
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MassiveB
Tjejen, den såkallade fd gatflickan har varit med i Idol, satt på Hassela tidigare (vilket folk inte behöver vara pundare för) dansare(tävling)?, är gamertjej, har massor av spår av sig på nätet, vilket visar en hel del “bevis” att hon vill ha uppmärksamhet, och att hon tjänar pengar på det som föreläsare. Tror att hon har sålt sig någon enstaka gång, och sedan hittat på en rövarhistoria.

Eller så är det samma uppmärksamhets- och bekräftelsesökande mekanismer som fått henne att dras till prostitution och att synas på nätet. Det är inte omöjligt att du har rätt, men jag känner att tråden är alldeles för snabba med att döma ut henne som solklar lögnare. Vi vet helt enkelt inte.
Citera
2018-01-27, 12:09
  #51
Medlem
Bystskuggas avatar
En annan sak som tydliggör det absurda i programmets inställning är att i ena scenen fråga programledaren en köpare om han inte tycker att han ska känna skam för sitt beteende, medans i en annan scen menar man att den säljande tjejen ska inte känna någon skam för vad hon är.

De utger sig inte vilja kännas vid det faktum att om de lägger skam på köparna lägger de även skam på säljarna. Man kan dock utläsa ur prensentationen att de är medvetna om detta förhållande och egentligen vill att även säljarna ska känna skam.
Citera
2018-01-27, 12:12
  #52
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyHitler
Kanske fel tråd, men jag blir väldigt nyfiken på vem professorn i kvällens avsnitt är. Visserligen är det nog ingen känd, regimvänlig professor, då hade han nog inte visats i sändning ens med dolt ansikte och förvrängd röst.
Lite nyfiken själv också - skamligt nog. Det kopplar inte för mig direkt, men då har jag naturligtvis inte träffat alla Karro-professorer, men han antydde ju att han var bjuden till nobelfesten? Kan icohförsig ljugit om det försätts, men annars är det ju en ledtråd.
Citera
2018-02-01, 22:44
  #53
Medlem
Polisen gjorde fel som tog tjejens pengar o hon skall tydligen få tillbaks dem

[url]https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vasternorrland/prostituerad-far-tillbaka-pengarna/URL]
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback