Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-12, 18:33
  #13
Medlem
Är det några härinne som väntar på ett nytt avsnitt av podden? I så fall kan ni vara lugna, det är tänkt att komma denna vecka.
Är det någonting ni undrar över podden så är det bara att fråga på så svarar jag.

//Karpis
__________________
Senast redigerad av Podcast-nationella 2018-02-12 kl. 18:39.
2018-02-18, 16:07
  #14
Medlem
Avsnitt 51 av podden ute nu, det finns på bl a Soundcloud, Youtube och Poddtoppen.se. Skriv gärna här vad ni tycker om avsnittet, eller om ni har synpunkter på podden rent allmänt.

// Peter - mannen bakom nicet "Karpstryparn"
2018-02-19, 18:34
  #15
Medlem
Riktigt bra avsnitt och bra personkemi mellan Peter och Max som får det att flyta i hela avsnittet.

En av Sveriges bästa nationella poddar.

https://soundcloud.com/podcast-natio...h-osquldas-vag
2018-02-19, 18:39
  #16
Avstängd
Subbar på youtube, riktigt jävla skön stämning i podden faktiskt. Erkänner att jag inte har lyssnat så mycket, men av vad jag har hört så är det bra.
2018-02-23, 20:30
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kjome-och-Renvall
Riktigt bra avsnitt och bra personkemi mellan Peter och Max som får det att flyta i hela avsnittet.

En av Sveriges bästa nationella poddar.

https://soundcloud.com/podcast-natio...h-osquldas-vag

Tackar, är många som tycker att det avsnittet var och är riktigt bra, på ITunes står förresten popularitetsstapeln för det i absolut topp.

Angående "En av Sveriges bästa nationella poddar": Tackar, sånt är alltid kul att höra, sånt sporrar oss (eller vad det heter) till att prestera bättre och det stärker ju en att fortsätta podda också.
För det betyder ju att vår podd är bra.
Dessutom är det inte första gången vi blir utnämnda till en av Sveriges bästa nationella poddar, och det är knappast den sista gången heller.

//Karpstryparn
2018-02-27, 16:35
  #18
Medlem
Denna vecka blir det inget avsnitt av podden, detta på grund av sjukdom. Men om allt går som det är tänkt så ska ett nytt avsnitt vara ute någon gång under nästa vecka.

//Karpis
2018-03-11, 19:40
  #19
Medlem
Avsnitt 52 av podden ute nu, mycket av det handlar om Granskning Sverige med anledning av Expressens och Dagens Nyheters hat-, hets- och lögnpropaganda emot GS. Men jag och Max pratar också om andra saker i det, t ex partiet Alternativ för Sverige och våldsattacken mot Det fria Sveriges informationsmöte i Lund den 18:e februari i år.

//Karpis
2018-03-25, 19:08
  #20
Medlem
Avsnitt 53 av Podcast Nationella är nu släppt på t ex Youtube, Soundcloud, Poddtoppen.se, (det kommer på ITunes senare ikväll också) samt en del andra sidor.
I det har jag och Max med oss en gäst som har varit och är nationellt engagerad på olika sätt sedan början på 90-talet.
Han har t ex varit aktiv inom Sverigedemokraterna på 90-talet och NSF, skrivit artiklar för NSF:s partitidning, drivit flera olika nationella hemsidor, m.m.
Han är även poddare.

Kommentera gärna avsnittet, skriv vad ni tycker om det.

//Karpis
2018-04-05, 15:24
  #21
Medlem
Vill man veta saker och ting som har med podden att göra som vi inte kan nämna i avsnitten (t ex om vi har fått förhinder, om vi kommer att ha någon gäst med oss, när avsnitten kommer, osv) så kan man följa den på Twitter (vi lägger också upp länkar till avsnitten där):
https://twitter.com/pnationella

Man kan även gå in och gilla poddens Facebooksida, även där skriver vi om saker och ting som har med podden att göra som vi inte har möjlighet att nämna i avsnitten (vi lägger också upp länkar till avsnitten där):
https://sv-se.facebook.com/PodcastNationella/

Förutom Youtube, Soundcloud m.m, kan man även lyssna på Podcast Nationella via ITunes (samt via sidor som är kopplade till ITunes):
https://itunes.apple.com/us/podcast/...205966438?mt=2

//Karpis
__________________
Senast redigerad av Podcast-nationella 2018-04-05 kl. 15:37.
2018-04-09, 16:31
  #22
Medlem
Avsnitt 54 av podden ligger ute nu på bl a Youtube och Soundcloud, i det pratar jag och Max om bl a Studio Nordfronts Påskspecial, KTH-skandalen, mindre lyckat sätt att värna miljön, hemlösa svenska pensionärer, m.m.
Vill ni lyssna på avsnittet så är det bara att gå in på Podcast Nationellas Youtubekanal, dess Soundcloudkonto (avsnittet kommer på ITunes också), samt på en del andra ställen.
Man kan även söka på Podcast Nationella på google så hittar man de ställen som podden finns på.

OBS! Det vore kul om det inte bara vore jag som skrev i denna flashbacktråd, ni lyssnare kan ju skriva i den också.
Eller uttryckt på ett annat sätt: Kom igen och skriv nu alla som lyssnar på Sveriges bästa nationella podd, nämligen Podcast Nationella!
Jag lovar, det gör inte ont att skriva och inte kostar det något heller *Ler*.

//Karpis
2018-04-09, 17:33
  #23
Medlem
Podcast Nationella, av Emil Hagberg i NMR utnämnd till Sveriges bästa nationalistiska podd kommenterar Radio Svegot och att Dan och Ingrid har börjat ta betalt för artiklar och poddsändningar,

18 min in i programmet: https://www.youtube.com/watch?v=OE7jlHhY3vg
2018-04-10, 14:39
  #24
Medlem
ClinicallyBlazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Podcast-nationella
OBS! Det vore kul om det inte bara vore jag som skrev i denna flashbacktråd, ni lyssnare kan ju skriva i den också.
Eller uttryckt på ett annat sätt: Kom igen och skriv nu alla som lyssnar på Sveriges bästa nationella podd, nämligen Podcast Nationella!
Jag lovar, det gör inte ont att skriva och inte kostar det något heller *Ler*.

//Karpis
Gör en så bra podcast att den sprider sig själv. Igår såg jag er i Radio Svegots chat där ni blev avstängda för att ni gjorde reklam.

Citat:
Ursprungligen postat av Kjome-och-Renvall
Podcast Nationella, av Emil Hagberg i NMR utnämnd till Sveriges bästa nationalistiska
Jag tolka det som att Emil Hagberg sa det där med glimten i ögat. Typ att Podcast Nationella är glada amatörer och att det är kul att de kör. Det finns väl en anledning att Pär Öberg, trots inbjudningar, inte prioriterat att gästa Podcast Nationella.
__________________
Senast redigerad av ClinicallyBlaze 2018-04-10 kl. 14:59.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback