• 1
  • 2
2006-01-21, 21:25
Medlem
Gurrams avatar
Tjena nörds. Fungerar Grand theft auto i XP?
Citera
2006-01-21, 22:11
Medlem
Gurrams avatar
En annan fråga: går det inte att spara i GTA 2??
Citera
2006-01-21, 22:32
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gurram
Tjena nörds. Fungerar Grand theft auto i XP?
Det ska det göra. Xp är gjort så att äldre program ska fungera i de flesta fall. Har du problem, ställ kompatibilitetsläget till Windows 95 så brukar även de allra äldsta dos-programmen starta.

Citat:
En annan fråga: går det inte att spara i GTA 2??
Var ett tag sedan jag körde det nu, så jag kommer inte ihåg var man gjorde det. Men det är klart att det går, hur skulle man annars orka spela det? Speltillverkarna har ju iaf lärt sig någonting från missen med SMB 1
Citera
2006-01-21, 22:37
Medlem
downloaders avatar
http://www.rockstargames.com/classics/

där kan du ta ner det gratis, och det funkar på xp.
Citera
2006-01-22, 00:30
Medlem
Gurrams avatar
Man måste klara hela världen verkar det som, jag har inte hittat något annat sätt att spara på =/.
Citera
2006-01-22, 00:39
Medlem
downloaders avatar
Citat:
Man måste klara hela världen verkar det som, jag har inte hittat något annat sätt att spara på =/.

DÄr man start, om du vänder dig om och går in i bygnaden så kostar det 50000 poäng att spara. När du börjar i nästa stad så är det samma sak.

Hint: TVbilarnas sändare är altid riktad mot saveing stället.
Citera
2006-01-22, 00:43
Medlem
Gurrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av downloader
DÄr man start, om du vänder dig om och går in i bygnaden så kostar det 50000 poäng att spara. När du börjar i nästa stad så är det samma sak.

Hint: TVbilarnas sändare är altid riktad mot saveing stället.

åh fyfan.. så jävla surt, game over så kommer du och säger detta.
Citera
2006-01-22, 00:44
Bannlyst
Kommer ihag att jag hade nagon skrivskyddad version som jag hade kopierat av detta spel, tog ett litet tag innan jag fattade varfor spelhelvetet brakade med mig

Blivit sugen pa att lira lite nostalgi-spel lr? :P

Peace.
Citera
2006-01-22, 00:46
Medlem
Du sparar i kyrkan där du startar (som föregående talare sade). Det kostar som sagt pengar. 50.000 (som man säger; "Jesus saves" ). Har du inte pengar nog så säger pastorn; "No donation, no salvation!"
Citera
2006-01-22, 00:49
Medlem
Gurrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pingu_666
Du sparar i kyrkan där du startar (som föregående talare sade). Det kostar som sagt pengar. 50.000 (som man säger; "Jesus saves" ). Har du inte pengar nog så säger pastorn; "No donation, no salvation!"

ja det var ju för jävligt att jag inte visste, klarade spelet en gång för väldigt länge sedan om jag inte missminner mig, då använde jag aldrig det.

Citat:
Blivit sugen pa att lira lite nostalgi-spel lr? :P
Ja :P var inne på alltgratis.com och där stod det att man kunde ladda hem gratis från rockstars hemsida. Trodde inte det fungerade i Xp först.
Citera
2006-01-22, 02:13
Medlem
Spaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pingu_666
Är det inte "Halleluja - another soul saved"?

/Spader
Citera
2006-01-22, 15:52
Medlem
downloaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spader
Är det inte "Halleluja - another soul saved"?

/Spader

Jo, när du kan betala.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här