Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-02-23, 09:15
  #13
Medlem
Skrev fel, skyller på att det är för tidigt, korrigerar :-)
Citera
2018-03-03, 21:45
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robbanmadd
Dag 18 40mg ED

Startvikt 94kg
Dagens 96kg

Mående: mår kanonbra, inga biverkningar som jag märkt av (förrutom mer svettig) om det nu är en biverkning
Sover bra, har bra energi på gymmet och cardion.
Sköter min kost exemplariskt
Kör 45-60min gym dagtid
45min cardio varje kväll
Ca 2-2200 kalorier varav låga kolhydrater och ökad protein

Har märkt av en styrkeökning (10-15%), dock saknar jag den ”pump” alla verkar nämna i kurer.
Vet inte vad jag ska säga utan att bli helt idiotförklarad 😂
Jag har inga andra kurer i bagaget och således inget att jämnföra med

Ska jag hoppa av kuren? Eller kommer det ”kicka in” ?
Höja dosen? Fake piller? Höja kalorierna?

Need help




Tjena och välkommen till klubben, hoppas kuren går som det ska än så länge, jag vet inte om märket på dina tabs är UG eller HG kan vara så att det kanske är lite underdoserat, ojämt doserat eller liknande om det är UG, jag tycker du ska köra vidare och ge det mer tid, kör kuren ut iaf, har förövrigt själv aldrig kört anavar men Turinabol vilket är snäppet högre än anavar men fortfarande en mild steroid, sköt allt som det ska och tabsen kommer ge dig en mer fin slipad fysik, förvänta dig inte några wow gains eftersom anavar är anavar vilket du säkert vet därför du valde just den, lycka till och kör hårt!
__________________
Senast redigerad av laquica1 2018-03-03 kl. 21:55.
Citera
2018-03-04, 04:17
  #15
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Jag hade startat med testo alla dagar i veckan men nu har du redan börjat. Gillar du AAS och vad de gjort hittills hade jag köpt lite Testosterone propionat och kurat mer än 6v.


MVH
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback