Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-01-22, 11:02
  #1
Medlem
Aviarts avatar
Ja, istället för att detta ska drunkna i den stora tråden så startar jag en ny där spekulationer om vad som komma skall kan diskuteras ensamt. NMR har gått ut med att man ska direktsända en presentation den 28 Januari kl 11:00 om "viktiga händelser under 2018"

Vad tror ni ska presenteras?
Vad hoppas/vill ni se?
Kommer du att titta på direktsändningen?

https://www.nordfront.se/extra-nordi...mande-aret.smr
__________________
Senast redigerad av Aviart 2018-01-22 kl. 11:08.
Citera
2018-01-22, 13:24
  #2
Medlem
uppror kanskje ?

Der det ber alle medlemmer og støttemedlemmer stå opp for saken. Kommer mest sannsynlig lede til mye våld og blir kontraproduktivt .
Citera
2018-01-22, 15:20
  #3
Medlem
JuliusSpenglers avatar
Man ska starta en insamling till "Nordmännens hus"!

Skämt åsido så blir det nog en genomgång av vad organisationen kommer hitta på under valåret.
Citera
2018-01-22, 18:52
  #4
Medlem
Att man ställer upp i riksdagsvalet? Man satsar ju på en del kommuner så att delta i riksdagen verkar logiskt. Ja man kommer inte in, men man ser till att anhängarna inte taktikröstar på mjuka nationella alternativ.
Citera
2018-01-23, 06:11
  #5
Medlem
Aviarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuliusSpengler
Man ska starta en insamling till "Nordmännens hus"!

Skämt åsido så blir det nog en genomgång av vad organisationen kommer hitta på under valåret.

Det sa ju faktiskt Öberg när dom gick ut med det, att det INTE skulle bli någon hus-insamling iaf.

Citat:
Ursprungligen postat av skaraborg76
Att man ställer upp i riksdagsvalet? Man satsar ju på en del kommuner så att delta i riksdagen verkar logiskt. Ja man kommer inte in, men man ser till att anhängarna inte taktikröstar på mjuka nationella alternativ.

Det är redan ute. Dessutom har dom haft ett registrerat parti sedan 2015.
Citera
2018-01-23, 17:26
  #6
Medlem
Sturmgeweihts avatar
Jimmy Björk hade något projekt han skulle offentliggöra va? Eller missuppfattade jag senaste NTV?

Kommer följa livesändningen.
Citera
2018-01-24, 16:14
  #7
Avstängd
nils.flygels avatar
Hoppas på att boken om deras historia kommit rykande färsk från tryckpressarna.
Citera
2018-01-24, 17:04
  #8
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aviart
Ja, istället för att detta ska drunkna i den stora tråden så startar jag en ny där spekulationer om vad som komma skall kan diskuteras ensamt. NMR har gått ut med att man ska direktsända en presentation den 28 Januari kl 11:00 om "viktiga händelser under 2018"

Vad tror ni ska presenteras?
Vad hoppas/vill ni se?
Kommer du att titta på direktsändningen?

https://www.nordfront.se/extra-nordi...mande-aret.smr
I och med att det står att NMR skall ta upp unika strategier och nyheter så är det antagligen något nytt framförande av deras politik, kan jag tänka mig.

Jag hoppas att man hittat ett nytt och bättre sätt att framföra sina punkter i partiprogrammet.
Som det är nu så är de i skymundan enligt mig.

Ja jag kommer att följa det.
Citera
2018-01-28, 10:34
  #9
Medlem
Offerviljas avatar
Mindre än en halvtimme kvar tills direktsändningen drar igång nu. Jag tycker att det här ska bli väldigt intressant.
Citera
2018-01-28, 11:42
  #10
Medlem
gabrielle2s avatar
Vi är inga politiker, vi är folket.
Intressant slogan.
En slogan där man visar folket att etablerade politiker inte är för folket.
Politikerföraktet har skapats av politikerna själva och då skall det även lyftas fram.
Bra slogan.
Demonstration på två ställen samtidigt den 1 maj( Boden samt Ludvika)
Kunde ha tagit ett ställe till.
Högst upp , i mitten och längst ner i vårt avlånga land.
Media får fullt upp 😁
Citera
2018-02-18, 10:05
  #11
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Vi är inga politiker, vi är folket.
Intressant slogan.
En slogan där man visar folket att etablerade politiker inte är för folket.
Politikerföraktet har skapats av politikerna själva och då skall det även lyftas fram.
Bra slogan.
Demonstration på två ställen samtidigt den 1 maj( Boden samt Ludvika)
Kunde ha tagit ett ställe till.
Högst upp , i mitten och längst ner i vårt avlånga land.
Media får fullt upp 😁
Är det den stora planen för 2018 som avtäcktes? Två demonstrationer 1 maj? Ingenting mer?
Citera
2018-02-18, 22:53
  #12
Medlem
JuliusSpenglers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Är det den stora planen för 2018 som avtäcktes? Två demonstrationer 1 maj? Ingenting mer?
Två demonstrationer på första maj, medverkan på Almedalen och en ny partihemsida var det som utannonserades.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback