Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2018-04-07, 08:37
  #97
Medlem
Varför vill du inte ragga på någon tjej?
Citera
2018-04-07, 10:53
  #98
Medlem
godboys avatar
TS All heder till dig! Jag förstår det som att det funkar riktigt bra och av de info du delar med dig av så uppfattar jag dig som en riktig man. Du är hänsynstagande, hjälpsam, verkar ha ett gott uppförande, samt hyfsat trygg i dig själv. Detta älskar kvinnor. Inga normala kvinnor vill ha en apa som som inte kan bete sig. Tycker även du hanterade klädincidenten väl.

Kul att läsa i tråden här där massa skribenter tror att klädincidenten betyder att tjejen i fråga är kåt på dig. Om så är fallet så hade det troligen visats på annat sätt.

Men du är klok som inte försöker inleda sexuella relationer med någon av dem. Det är även klokt att inte strula med deras väninnor då även den sån grej kan ställa till det, men klickar det verkligen med någon av deras väninnor, så visst, kör på det då, men var generellt försiktig. Det är knappast några dumskallar du bor med, de verkar ju plugga och ta hand om sig. Du lär ju få goda vitsord om du träffar någon de känner och det kan ju vara bra.

Detta är en kul tråd och jag hoppas du kommer uppdatera då och då.
Citera
2018-04-07, 12:39
  #99
Medlem
jorgenstorm99s avatar
TS - Är brudarna i förhållande? Du berättade att ngn av dem hade med sig ett ligg hem. Har dem andra brudarna också tagit hem eller håller dem sig till "bortamatch"? För det borde du väl också märka om så är fallet, inte minst om det du hör tjejerna prata om det?
Är det mkt studenfestande?
Citera
2018-04-11, 10:03
  #100
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
TS All heder till dig! Jag förstår det som att det funkar riktigt bra och av de info du delar med dig av så uppfattar jag dig som en riktig man. Du är hänsynstagande, hjälpsam, verkar ha ett gott uppförande, samt hyfsat trygg i dig själv. Detta älskar kvinnor. Inga normala kvinnor vill ha en apa som som inte kan bete sig. Tycker även du hanterade klädincidenten väl.

Kul att läsa i tråden här där massa skribenter tror att klädincidenten betyder att tjejen i fråga är kåt på dig. Om så är fallet så hade det troligen visats på annat sätt.

Men du är klok som inte försöker inleda sexuella relationer med någon av dem. Det är även klokt att inte strula med deras väninnor då även den sån grej kan ställa till det, men klickar det verkligen med någon av deras väninnor, så visst, kör på det då, men var generellt försiktig. Det är knappast några dumskallar du bor med, de verkar ju plugga och ta hand om sig. Du lär ju få goda vitsord om du träffar någon de känner och det kan ju vara bra.

Detta är en kul tråd och jag hoppas du kommer uppdatera då och då.

Kul att du följer även om det är en seg tråd, får hoppas det blir en långkörare istället.
Det är sant det med väninnorna, jag tar det försiktigt!

Citat:
Ursprungligen postat av jorgenstorm99
TS - Är brudarna i förhållande? Du berättade att ngn av dem hade med sig ett ligg hem. Har dem andra brudarna också tagit hem eller håller dem sig till "bortamatch"? För det borde du väl också märka om så är fallet, inte minst om det du hör tjejerna prata om det?
Är det mkt studenfestande?

Ingen av dem har något stadigt vad jag känner till. Den enda gången jag hört att det legats i huset är den gången (förutom jag själv), men jag kan ju ha missat det också, har varit borta ett par helger och så. Så jag håller inte järnkoll där, men antar att de oftast kör bortamatch. Jag har hört att dem har pratat om killar ett par gånger, men de pratar inte riktigt om det med mig. Nån gång när de hade druckit lite pratade de rätt grovt, haha.
Det är rätt mycket studentfestande, ja, de flesta pluggar eller har pluggat / ska fortsätta plugga snart etc. Så det är i sådana kretsar som vi alla hänger, typ. Jag jobbar ju nu men ska fortsätta plugga i höst.

I morse var det förresten min tur att flasha mig, helt av misstag. Hade glömt låsa dörren och en av tjejerna öppnade när jag stod och torkade pungen efter duschen. Det var förövrigt hon jag såg utan tröja. Hon hade hunnit gå sen när jag kom ut - tror ni hon kommer snacka med de andra om det? Jag tycker inte det var speciellt pinsamt, men jag hade ju hellre stått inoljad och manlig än framåtlutad med en handduk i mellangården XD.
Hon tyckte antagligen det var värre än jag, får se hur läget är ikväll.
Citera
2018-04-11, 12:51
  #101
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av earthisover
Kul att du följer även om det är en seg tråd, får hoppas det blir en långkörare istället.
Det är sant det med väninnorna, jag tar det försiktigt!



Ingen av dem har något stadigt vad jag känner till. Den enda gången jag hört att det legats i huset är den gången (förutom jag själv), men jag kan ju ha missat det också, har varit borta ett par helger och så. Så jag håller inte järnkoll där, men antar att de oftast kör bortamatch. Jag har hört att dem har pratat om killar ett par gånger, men de pratar inte riktigt om det med mig. Nån gång när de hade druckit lite pratade de rätt grovt, haha.
Det är rätt mycket studentfestande, ja, de flesta pluggar eller har pluggat / ska fortsätta plugga snart etc. Så det är i sådana kretsar som vi alla hänger, typ. Jag jobbar ju nu men ska fortsätta plugga i höst.

I morse var det förresten min tur att flasha mig, helt av misstag. Hade glömt låsa dörren och en av tjejerna öppnade när jag stod och torkade pungen efter duschen. Det var förövrigt hon jag såg utan tröja. Hon hade hunnit gå sen när jag kom ut - tror ni hon kommer snacka med de andra om det? Jag tycker inte det var speciellt pinsamt, men jag hade ju hellre stått inoljad och manlig än framåtlutad med en handduk i mellangården XD.
Hon tyckte antagligen det var värre än jag, får se hur läget är ikväll.

Många tjejer vet inte att den krymper när man är kall.

TS som någon som levt med 3+ kvinnor i hemmet hela livet så kan jag lova dig att småningom så kommer allt gå åt helvete. Ska hålla det kort men det börjar med att två av tjejerna bråkar och den ena tjejen kommer automatisk ta en sida och du kanske inte vet detta men tjejer är experter på att manipulera med sina känslor och fastän du inte går på detta så kommer det bli tröttsamt. Av vad jag har lärt mig så får det inte råda obalans i ett hem utan ett hem ska vara för en maskulin och en feminin person, detta är därför ju äldre barn blir blir desto svårare det blir att ha de hemma och det beror på att de skapar egna personligheter som hamnar i konflikt med föräldrarnas, t.ex mamman som bråkar med sin dotter hela tiden och pappan som är ständigt besviken på sonen.
Citera
2018-04-12, 04:15
  #102
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av earthisover
Hej! Har aldrig bott tillsammans med en tjej förut, förutom mamma, men ska snart flytta in i ett kollektiv där det bor tre tjejer. En av de känner jag sen innan, de andra två har jag bara träffat när jag var där och kollade på rummet.
Vet att alla är olika men är det något speciellt jag ska tänka på? Något jag ska vara förberedd på? Har tidigare bott med killkompisar och då vart det gå runt i fillingarna halva dagen, sånt är väl inte o tänka på?

När fertila tjejer bor tillsammans så synkroniseras deras menstruationscykel, vilket innebär att du kommer att bo tillsammans med tre tjejer som samtidigt har PMS flera dagar varje månad. Skaffa dig ett safe room!

Citat:
A safe room or panic room is a fortified room that is installed in a private residence or business to provide a safe shelter, or hiding place, for the inhabitants in the event of a break in, home invasion, tornado, terror attack, or other threat. Safe rooms usually contain communications equipment, so that law enforcement authorities can be contacted.

https://en.wikipedia.org/wiki/Safe_room
Citera
2018-04-12, 04:54
  #103
Medlem
ReiseReises avatar
  • Toalettdisciplin: var noga med att fälla upp och fälla ner.
  • Diska alltid.
  • Lägg först toapapper i toaletten när du ska skita för att det inte ska splasha.
  • Smula för fan inte i soffan.
  • Ha öronproppar nära, någon av dem kommer släpa hem en kille varje helg.
  • Städa ofta och håll saker organiserat.
  • Var beredd på en massa hår i duschen.
  • Gå upp tidigt för att få använda badrummet.
  • Du kommer bli ifrågasatt ofta varför du "aldrig gör något".
  • Fis aldrig och rapa sällan.
  • De kommer vara fientliga mot dig varje gång de är hungriga, trötta eller har mens, dvs 1/3 av tiden.
  • Var beredd på att bli kritiserad för det du äter.
  • Var extremt hygienisk. Fixa naglarna och duscha ofta, med massa aftershave.
  • Varje lördagskväll kommer du att behöva bedöma olika klänningar.
  • Om du har gjort något som de är förbannade över så kommer du aldrig att få veta varför, förrns det är försent.
Citera
2018-04-12, 05:10
  #104
Medlem
Du kommer att ångra dig hela livet och lida av posttraumatisk stress som får dig att gråta varje gång när du ser en trosa.
Citera
2018-06-30, 11:43
  #105
Medlem
Itons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av earthisover
Hej! Har aldrig bott tillsammans med en tjej förut, förutom mamma, men ska snart flytta in i ett kollektiv där det bor tre tjejer. En av de känner jag sen innan, de andra två har jag bara träffat när jag var där och kollade på rummet.
Vet att alla är olika men är det något speciellt jag ska tänka på? Något jag ska vara förberedd på? Har tidigare bott med killkompisar och då vart det gå runt i fillingarna halva dagen, sånt är väl inte o tänka på?

Vet inte varför men jag kom att tänka på den här tråden. Har det hänt något särskilt sen sist, TS?
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback