Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-01-26, 09:58
  #13
Medlem
CoopColas avatar
Tramadol efter CS är väl aldrig så bra? Speciellt inte i så pass höga doser utan tolerans.. Se till att få i dig mat och om du måste ta något så rök en holk eller två. Inga läkemedel!

Edit, gammal tråd såg jag nu efter jag postat.. Hoppas det gick bra för dig och att du lärde dig en läxa!
Citera
2018-01-29, 00:44
  #14
Medlem
znors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
En potentiellt mycket farlig blandning, så höga doser tramadol och MDMA dessutom. Och om jag förstod det rätt tog du lika mycket Tramadol någon dag senare?

Tyckte först det lät som potentiellt serotonergt syndrom, hur mår du nu? Jag svettas också mycket på höga doser/högpotenta opioider.

Jo tänkte med på seratoninsyndrom.
Men gick fin bara fint! 😃.
Kör samma idag utan opi. Toppen.
Ska lugna mig snart.
Citera
2018-02-03, 01:14
  #15
Medlem
robertlus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znor
Jo tänkte med på seratoninsyndrom.
Men gick fin bara fint! 😃.
Kör samma idag utan opi. Toppen.
Ska lugna mig snart.

Alltså S-Syndrome är inte så vanligt som många tror. Givetvis så slåss dom stakarna på Akuten med det titt som tätt men det är oftast förstadier som går att bota/lindra. Ett för långt gånget leder oftast till döden. Sen Tramadol 1400 mg+1000 mg senare på kvällen? Då måste du ha hyfsad tolerans? För på det noddar jag kraftigt och kan till och med få svårt att andas. Men jag kör tram. ca 1-3 i halvåret. MDMA förstår jag inte att du vill blanda med tram? Är det nice? Aldrig provat =)
Min bästa blandning är MDMA och en fet holk och lite tjack. Dom diskussionerna kan fan ingen LSD tripp end slå

EDIT: Ja, CS och Tram är en stor riskfaktor för krampanfall, men många klarar sig en då. Förmodligen (nu gissar jag ) då dom tagit så jävla mycket benz i kombo, speciellt Ikto om dom har tur. Ser men till att sköta vätska (nu snackar vi inte bara vatten, powerade, resorb = vätskeersättning m.m. och vitaminer samt magnesium (ZMA) så brukar kroppen hålla ut. Men det är ju inte någon "varje dag lösning" för nån gång säger kroppen och pumpen ifrån i ett tack och "Godnatt"....
__________________
Senast redigerad av robertlu 2018-02-03 kl. 01:23.
Citera
2018-02-10, 18:46
  #16
Medlem
znors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robertlu
Alltså S-Syndrome är inte så vanligt som många tror. Givetvis så slåss dom stakarna på Akuten med det titt som tätt men det är oftast förstadier som går att bota/lindra. Ett för långt gånget leder oftast till döden. Sen Tramadol 1400 mg+1000 mg senare på kvällen? Då måste du ha hyfsad tolerans? För på det noddar jag kraftigt och kan till och med få svårt att andas. Men jag kör tram. ca 1-3 i halvåret. MDMA förstår jag inte att du vill blanda med tram? Är det nice? Aldrig provat =)
Min bästa blandning är MDMA och en fet holk och lite tjack. Dom diskussionerna kan fan ingen LSD tripp end slå

EDIT: Ja, CS och Tram är en stor riskfaktor för krampanfall, men många klarar sig en då. Förmodligen (nu gissar jag ) då dom tagit så jävla mycket benz i kombo, speciellt Ikto om dom har tur. Ser men till att sköta vätska (nu snackar vi inte bara vatten, powerade, resorb = vätskeersättning m.m. och vitaminer samt magnesium (ZMA) så brukar kroppen hålla ut. Men det är ju inte någon "varje dag lösning" för nån gång säger kroppen och pumpen ifrån i ett tack och "Godnatt"....

Bra svar. Yes körde tram i 2.5 gram o mdma, båda seratonina tänkte jag = mer lycka.
Tog även dopamindroger. O rökte o käka bens.

Som svar på din fråga. Riktigt nice!
Va i min egna värld av lycka, lycka!

Men gör det ej! Mkt står dör att du krampar, hade mkt benso o alkoho osv i mig.

Ja klart vitaminer äe viktigtig som du säger min vän, tar multivitamin o magnesium var dag.

Men har en omgivning av droger så allt finns gratis iprebicp..

Vimsigt svarar bättre nästa gång.

O nej var 0ad på opiater/oider. Så 2.5 va mkt. 👑
Citera
2018-02-13, 19:04
  #17
Medlem
hn19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znor
Bra svar. Yes körde tram i 2.5 gram o mdma, båda seratonina tänkte jag = mer lycka.
Tog även dopamindroger. O rökte o käka bens.

Som svar på din fråga. Riktigt nice!
Va i min egna värld av lycka, lycka!

Men gör det ej! Mkt står dör att du krampar, hade mkt benso o alkoho osv i mig.

Ja klart vitaminer äe viktigtig som du säger min vän, tar multivitamin o magnesium var dag.

Men har en omgivning av droger så allt finns gratis iprebicp..

Vimsigt svarar bättre nästa gång.

O nej var 0ad på opiater/oider. Så 2.5 va mkt. 👑
Ta hand om dig, den där kombinationen kan ge dig serotonergt syndrom. Blanda inte MDMA/dopaminer med tramadol, livsfarligt. Även livsfarligt höga doser av tramadol i sig du har tagit, du vill inte ha EP-anfall va?
Citera
2018-02-14, 01:18
  #18
Medlem
HateWrecks avatar
Tram med Benzo dör folk av.
Inte lika brutalt som tex Ketogan och benzo men det är
lite av en självmordscocktail.
Opioider och Benzo ska man inte blanda.
Du har tydligen hög benzotolerans men ändå.
Den blandningen är lite som att be om problem.

En riktigt jäkla häxblandning det där.. Så många olika
kontraindikationer mellan de där olika preparaten.
Du borde vara försiktigare och knarka mer kontrollerat!
Citera
2018-02-14, 03:37
  #19
Medlem
Rufoss avatar
Jag använder ju själv droger, så jag ska verkligen inte vara någon moraltant. Men måste säga att det är givande att titta in i den här forumavdelningen ibland.

Här får man en tydlig påminnelse om att man bör använda huvudet när det gäller droger.
Citera
2018-02-21, 11:34
  #20
Medlem
znors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rufos
Jag använder ju själv droger, så jag ska verkligen inte vara någon moraltant. Men måste säga att det är givande att titta in i den här forumavdelningen ibland.

Här får man en tydlig påminnelse om att man bör använda huvudet när det gäller droger.

Precis. Vet nog tyvärr mer om blandningar än du.
Men visst ser inte bra ut på pappret.
OBS Ta Inte efter, vet mina
gränser..

Har lugnar mig mkt sen jag startade tråden.

Pz Z
Citera
2018-02-23, 18:08
  #21
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znor
Precis. Vet nog tyvärr mer om blandningar än du.
Men visst ser inte bra ut på pappret.
OBS Ta Inte efter, vet mina
gränser..

Har lugnar mig mkt sen jag startade tråden.

Pz Z

Det verkar inte så. Som folk skrivit har du bokstavligt talat lekt med döden. Grejen är att det du pysslar med är rysk roulette. Det har funkat hittills och därför tror du att det är lugnt, men så är inte fallet.

Fortsätter du så här kommer du förr eller senare att dö. Om du inte dör kommer du om inte annat att dra på dig en och annan hjärnskada som eventuellt blir permantenta.

Men visst kör du på och tro att du har koll och vet allt. Dagen kommer när du vaknar upp på sjukhuset och har bitit sönder din tunga eller slagit ut dina framtänder pga kramp, eller då du inte vaknar alls.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback