Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-07-30, 17:36
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leading
Wow, Victor Cruz Rydberg gick det ut för. Från stort löfte till div 2
Är inte han löjligt skadedrabbad?
Citera
2018-07-31, 08:30
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juninho
Dom är här på turistvisum i 3 månader, förnyas direkt dom lämnar landet. Dom flesta reser hem vid jul och kommer tillbaks vilket gör det möjligt.

Spelarna i Åmål som ni pratar om hade alla lön och andra bra förmåner vilket gäller dom flesta importer i dom bättre div2 klubbarna.
Okej tack då förstår jag.
Ja tex Olofström vet jag brukar betala rätt bra för sina importer.
Citera
2019-03-27, 09:45
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juninho
Dom är här på turistvisum i 3 månader, förnyas direkt dom lämnar landet. Dom flesta reser hem vid jul och kommer tillbaks vilket gör det möjligt.
Kommer över den här texten
" Ett visum gäller för vistelse i Schengenländerna i upp till 90 dagar under en period av 180 dagar. Du som har varit i Schengenländerna under en sammanhängande period av 90 dagar måste vara utanför Schengenländerna i 90 dagar för att kunna få ett nytt Schengenvisum."

Vilket fick mig att tänka på den här tråden igen, men på nåt sätt kanske dom förlänger visumen, då spelarna oftast är försörjda med mat och boende och kanske redan har betald returbiljett?
Citera
2019-03-28, 06:34
  #28
Medlem
400Bens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juninho
Dom är här på turistvisum i 3 månader, förnyas direkt dom lämnar landet. Dom flesta reser hem vid jul och kommer tillbaks vilket gör det möjligt.

Spelarna i Åmål som ni pratar om hade alla lön och andra bra förmåner vilket gäller dom flesta importer i dom bättre div2 klubbarna.

Får man ha lön och turistvisum?
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback