Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-01-20, 23:48
  #13
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwnyForReal
Nope inte alls, helt ren flicka som träffat en strulig kille ( me )
Hmm, ja jag håller typ med men det är fruktansvärt förvirrand

Hmm, då är stress min enda tänkbara anledning.
Jag "ser" somsagt mycket, ibland även i sovrummet, och många ggr "letar" jag efter saker, antingen kommer jag på mig själv med att något är galet, eller så väcker min sambo mig, han har nog sett både det ena o det andra, och i mitt fall beror det på stress.

Tänker om hon är där och hälsar på dig, kanske hela situationen stressar henne på något sätt? :/
Citera
2018-01-20, 23:50
  #14
Medlem
Ni alla behöver gud.
Citera
2018-01-21, 00:02
  #15
Medlem
kumlafucker84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwnyForReal
Haha 😂
För er som tror på spöken så är det ett väldigt gammalt hvb med maassor av dödsfall på nacken
Exakt. Det var det jag förstod. Det brukar spöka på såna där ställen.
Citera
2018-01-21, 00:55
  #16
Medlem
TwnyForReals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Hmm, då är stress min enda tänkbara anledning.
Jag "ser" somsagt mycket, ibland även i sovrummet, och många ggr "letar" jag efter saker, antingen kommer jag på mig själv med att något är galet, eller så väcker min sambo mig, han har nog sett både det ena o det andra, och i mitt fall beror det på stress.

Tänker om hon är där och hälsar på dig, kanske hela situationen stressar henne på något sätt? :/
Ja jag funderade över just stress. Att situationen över att hon åkt 80 mil upp i landet och är mitt ute i skogen, nya intryck osv. Så det kan klart vara en stressfaktor som triggat nån typ reaktion. Men för den delen så har jag nattskräck så ja det kan vara massor av olika grejer.
Citera
2018-01-21, 01:03
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TwnyForReal
I see what you are saying men hon hade blå märke på armen, och jag har nästan ” minnen ” av det också. På något sätt visste jag typ redan vad som hade hänt när hon satt vid toan innan jag frågade
Antagligen skedde det på riktigt, men du gjorde det i sömnen.
Citera
2018-01-21, 10:00
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TwnyForReal
I know, det var det första jag sa då jag har ganska mycket problem med sömnparalyser. Att stirra argt är inget jag tillägnar tid till att göra.

Så det var du som hade en sömnparalys? Inte helt tydligt av det du skrev och rubriken. Men då vet du ju vad det är. Vad är egentligen frågan?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback