Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-20, 22:14
  #1
Medlem
Sitter just nu i en stuga runt Blekinges snöiga landskap. Polaren hade med 18 g svamp på 6 pers och alla fick 3 g var. Min kompis andas långsamt och har extremt kalla händer. Hans aura är brungrön. Jag skulle hjälpa honom men då snubbla jag på en sko och slog huvet i nått, och han låg kvar på golvet. Jag vet jag inte ska ringa men är han lost i space eller kan jag ta tillbaka honom med hjälp av änglar och annan energi? Natten är sjukt vit och skogen är inverterad så borde funka? Vad ska jag äta? Ska jag ta c vitamin eller? Mina andra polare snurrar runt på golvet och skiter i vilket. Fett störigt. Men tänkte käk musli då det sägs att mat dämpar (trippen)? Uppskattar input och livsråd! Nötter hjälpte icke.
Citera
2018-01-20, 22:16
  #2
Medlem
Ge honom vatten
Citera
2018-01-20, 22:18
  #3
Medlem
lyktstolpes avatar
Ring 112, andningen ska man inte chansa på, vänta inte kan vara försent om 2h
Citera
2018-01-20, 22:22
  #4
Medlem
.SMOrcimus.PriMEs avatar
Du verkar ju uppenbarligen själv rejält trippad.

Antagligen är det inget fel på din vän, bara du som har fått för dig det för att du är så trippad.

Känns som att du bara nojar ur i onödan då du snackar om hur du ska dämpa din egen tripp.
Hade väl varit mer relevant hur du ska dämpa polarns tripp om din tripp var lugn men inte hans, eller hur?

Nä, tycker du ska logga ut från flashback och försöka njuta av din tripp istället kompis.
Citera
2018-01-20, 22:23
  #5
Medlem
WitnessTheFitnesss avatar
Haha ja, du i den inverterade natten låter ju lagomt med. Jag skulle tippa på att det är lugnt och har passerat om någon/några timma(r).
Citera
2018-01-20, 22:29
  #6
Medlem
Zaedrewss avatar
Ja du försök i ditt rus hitta telefonen och slå 112. Sedan utifrån din vän som inte andas så slå denna på bröstet och ge denna mun mot mun och helvete vad som. Försök bara att göra vad som tills hjälp kommer,
Citera
2018-01-20, 23:10
  #7
Medlem
Soluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WitnessTheFitness
Haha ja, du i den inverterade natten låter ju lagomt med. Jag skulle tippa på att det är lugnt och har passerat om någon/några timma(r).
Nä, det är skogen som är inverterad. Natten är vit. Allt är precis som vanligt.

TS: Pröva med trumpeterna, du. Eller, ifall du faktiskt är orolig för din väns hälsa, ring 112 förutsatt att du vet vad en telefon är.
Citera
2018-01-21, 00:15
  #8
Medlem
Vi gick på vildssvinsjakt och rökte en fet, det hjänpte. Fan bästa som kunde hänt. Har kommit på det bästa sättet. Gunga i trädet och lyssnade på nine inch Nails och Earth ship så blev det bra. Som ni skrev, var bara pappan i mig som kom fram! Tack igen <3
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback