Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-04-26, 18:17
  #181
Medlem
GenesisPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mafia
Du har tillitsproblem. Att alltid misstro folk är mer felaktigt än att blint lita på dem eftersom de flesta människor i stor utsträckning går att lita på. JJ förtjänar cred helt klart.

JJs nya serie där han följer upp människor han träffat under sin karriär började intressant med verklighetens lilja forever.

Finns på SVT play
https://www.svtplay.se/video/2196332...ng-1-avsnitt-1

JJ är en regimpapegoja. Bland annat stödjer han PS-skatten. Han kan dra åt helvete.
Citera
2019-04-26, 20:37
  #182
Medlem
systems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
JJ är en regimpapegoja. Bland annat stödjer han PS-skatten. Han kan dra åt helvete.
Frågan isåfall är väl hur du vet det, och därefter om han svarade på en fråga om avgiften till PS (Public Service), och vad han då svarade.

Jag säger inte att du har/tycker/tänker fel, jag vill bara veta mer om det du påstår om hans stödjande. Kanske ett citat med en länk vore på sin plats?
Citera
2019-04-26, 20:39
  #183
Medlem
GenesisPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av system
Frågan isåfall är väl hur du vet det, och därefter om han svarade på en fråga om avgiften till PS (Public Service), och vad han då svarade.

Jag säger inte att du har/tycker/tänker fel, jag vill bara veta mer om det du påstår om hans stödjande. Kanske ett citat med en länk vore på sin plats?

Opinion Live-avsnittet där det diskuterades.
Citera
2019-04-26, 20:55
  #184
Medlem
systems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Opinion Live-avsnittet där det diskuterades.
Tack.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback