2018-01-21, 07:17
Medlem
Zoom008s avatar
Kvinnorna anser att dessa afghaner är barn och då ska dom väl inte idka sex med dom? Tanterna är helt hysteriska på sin Facebook som heter Vi står inte ut men slutar aldrig kämpa. Sida upp och sida ner bölar dom ut samma fraser och ska polisanmäla både regeringen och Migrationsverket. Nog verkar det finnas mycket känslor där i forumet och jag kan tänka mig att många av dom här afghanerna tvingas göra både det ena och andra med tanterna.

Alla ser groteskt gråa och sjuka ut när man ser deras Facebook. Medelåldern är nog 60 och så finns det en och annan lika gråhårig gubbe som också är besviken att den nya vännen inte får som dom vill. Full fart och nu ska dom ut på fältet och hindra deporteringar den 23 januari.
Citera
2018-01-21, 08:02
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enzyme
Vari ligger brottet? Olämpligt ja men kriminellt? Så länge killarna är byxmyndiga får man väl knulla hur mycket man vill? Jag hade sex med en tjej på gymnasiet jag jobbade på. När jag berättade det på en middag tyckte alla jag att jag var pervo och samhällets fiende nummer 1. Dubbelmoral i Sverige! Vi som ska vara så frigjorda. Gött för dessa kvinnor att få lite ös i bingen!
I de flesta fall håller jag med dig. Men de är ju i en beroendeställning till personalen.
Citera
2018-01-21, 08:08
Medlem
Sunkigt beteende, men vad fan..
Handen på hjärtat, jag hade gått fram som en "sexual tyrannosaurus" om rollerna hade varit ombytta. Totalt jävla mörker.
Citera
2018-01-21, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jojjeboj
Detta är tyvärr inte första gången Svenska Kvinnor utnyttjar stackars flyktingbarn.

Hoppas det leder till fängelse och dryga böter.

Det är extra viktigt det görs en tydlig markering nu att detta är icke OK beteende av kvinnor som är utbildade till vård av dessa flyktingpojkar

Nä långt från första gången det händer men har någon av alla misstänkta fall gått vidare och någon av alla dessa kvinnor blivit dömda? Jag har då inte sett att någon kvinna blivit dömd och troligen kommer inget hända i detta fallet heller, varför kan man undra?
Ingen som vet vilket boende/kvinnorna är?
Citera
2018-01-21, 09:23
Medlem
IdiAminsKusins avatar
Nu ska vi i all ärlighet inte gå bananas över ärendet... Kommunen understryker i en intervju att det hela inte handlar om sexuella relationer, utan att man blivit för "privat" med dom boende. Den gode journalisten på svenskmedia har därefter dragit egna slutsatser.
Jag har inte koll på vad som försiggick i verkligheten, men det är som sagt inget om sexuella handlingar än i utredningen.
Citera
2018-01-21, 12:00
Medlem
MustavGandelmanns avatar
Klockrent hur vänsterkvinnorna i vårt avlånga land har skapat skattefinansierade bordeller (med lagstadgad sekretess) över hela landet samtidigt som de under flera årtionden kämpat hårt för att förbjuda sexköp och socialt stigmatisera "patriarker" som utnyttjar kvinnor i beroendeställning. Ridå! Hyckleri!
Senast redigerad av MustavGandelmann 2018-01-21 kl. 12:09.
Citera
2018-01-21, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ancistrus
Jaha, nu igen... Det var ju inte första gången, och inte sista heller, tyvärr...

Om man gör en s.k. normkritisk analys, som feminister gillar att göra, undrar jag hur diskussionen låtit?

Så anta att 100.000-tals unga tjejer från 3:e-världen kommer till Sverige. Säg i åldrarna 15-25 år, sådär. De yngsta hade ej behövt leka yngre, men flertalet hade tvingats klä sig, sminka sig och uppträda som tånåringar. Kanske flätor med rosetter och korta rosa kjolar med spets?

Dessa tjejer hade sedan placerats på olika hem som sköttes av 50-60-åriga män. Männen skulle "förståss" få full kontroll och ansvar för dem, t.ex. dela ut pengar, nya mobiler, kläder, hygienprodukter, alkohol och tobak om de "skötte sig".

Några av dessa 50-60-åriga män lär tagit chansen att leva ut sina perversa sexuella fantasier bland massor av unga tjejer i beroendeställning gentemot dem. Många av männen lägger upp bilder på nätet när de myser och gosar med "sina" tjejer. Fall efter fall uppdagats där männen haft förhållanden med de unga tjejerna.

Säkert hade det förekommit rena våldtäkter, men i flertalet fall hade det nog räckt med att tjejerna kännt sig tvingade p.g.a. den beroendeställning de varit i. Tvingats kelas och kramats i tv-soffan några timmar på kvällen och ibland sex på rummet efteråt.

Självklart vet männen att flertalet av tjejerna är 18 år eller äldre. De vet mycket väl vad de sysslar med och älskar det. De vet också att många av tjejerna får sådana trauman att de hellre än att stanna på hemmet blir heroinister boende på gatan. För att försörja sig hänger tjejerna på stadens centralstation där de prostituerar sig och rånar andra. Frågan om männen skulle bry sig? Det kommer ju ändå ett nytt busslast med nya unga snygga tjejer att förgripa sig på nästa vecka... Och självklart ska männen ha lön för detta också.

De mångmiljardbelopp detta årligen kostat hade förståss skattebetalarna tvingats stå för. Pengar som annars kunde gått till gamla och sjuka.

Min poäng är att detta aldrig skulle kunna inträffat. Det var därför jag vände på saken för att visa hur fullständigt absurd hela situationen är. Men eftersom batikhäxorna är politiskt vänster är det ingen som ifrågasätter deras motiv, oavsett vad som uppdagas. Att ingen man (speciellt inte någon 15-25 årig) frivilligt skulle ta i kärringarna med tång är i sammanhanget irrelevant, könsmaktordningen har redan bestämt vem som är förövare och vem som är offrer.

Att nyttja en maktställning mot någon i en beroendeställning kan bara män göra, ej kvinnor. Så var det med den normkritiken... Orsaken till detta är inte knepigare än att normen för dessa frågor är just könsmaktordningen och den normen ifrågasätter de ogärna...

Dessa 60-åriga batikhäxor är verkligen inga hjältar. I sin maktposition utnyttjar de mängder av unga killar för att tillfradställa sina egna sexuella fantasier. Och de har en aldrig sinande ström av nya unga killar att gosa och kela med och efter eget bevåg dela ut pengar, sprit, mobiltelefoner och andra gåvor till sina favoritkillar.

Kommer en miljö skapas med unga tjejer i en beroendeställning är det tyvärr sannolikt att de män som vill nyttja detta kommer att söka sig dit. På samma vis kommer de kvinnor som vill nyttja unga killar i en beroendeställning söka sig till en sådan miljö, vilket nu skett.

Vi hade reagerat kraftigt om 50-60-åriga män hade fått motsvarande ställning gentemot unga tjejer, och med all rätt. Detta eftersom vi bedömt risken som överhängande att detta missbrukats, med förödande konsekvenser för de drabbade. Precis som sker nu, fast förövarna är kvinnor, vilket förståss är precis lika illa. Dessvärre har vi nog bara sett toppen på isberget än...

Men nu tycks inte Sveriges regering inte ointresserade av att ta hit tjejer.

Det var ju förr från forna Jugoslavien men idag ska det helst vara ensamkommande med islamisk bakgrund.
Senast redigerad av mikael2 2018-01-21 kl. 12:20.
Citera
2018-01-21, 18:06
Bannlyst
89% av ensamkommande är POJKAR/MÄN.
Det är fler män i Sverige första gången p.g.a detta.
Därav ökade våldtäkter nu. Även Gruppvåldtäkter som ej existerade i Sverige förr har många spekulerati i , vilket kan säkert stämma

¨

Till topic:_

Nära relationer, ja inte var dom kompisar bara och blev Polisanmälda fattar alla säkert !
Det har knullats innan med skäggbarn i dessa hem tyvärr av sjuka ansvariga chefstanter eller vårdtanter.

Det rör sig om tre kvinnor anställda på ett och samma HVB-hem som inlett relationer som ”gick över gränsen mellan privata och professionella” med unga invandrarmän som uppgett sig vara minderåriga.

Jag hoppas Polisen sätter in resurser i detta fall nu.

Det är inte första, inte sista heller.
Hur mycket är dolt som inte kommit eller kommer fram vet ingen heller.

Tantsnusken måste få kännbara straff nu.
Annars kommer det fortgå.

Vidrigt brott, mycket grovt om dom tagit hem pojkar via sitt arbete.
Ännu grovare om dom gjort det med pojkarna under arbetstid.

Oavsett vilket, måste allt fram, och de skyldiga dömas ordentligt.

Jävla snuskmonstertanter. Friska kan dom ej vara.
Riktigt vidrigt. Man blir arg och less på de.

Är det Polisen i Örnsköldsvik som håller i fallet?
Senast redigerad av Jojjeboj 2018-01-21 kl. 18:17.
Citera
2018-01-22, 07:11
Medlem
sjalvebastedrangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojjeboj
....

Är det Polisen i Örnsköldsvik som håller i fallet?

Det lär det vara. En polis som står under direkt sosseinflytande, då dottern till en tidigare sossepamp och fyllkaja, är förundersökningsledare där (mor och dotter Näslund).
Senast redigerad av sjalvebastedrang 2018-01-22 kl. 07:13.
Citera
2018-01-22, 07:18
Medlem
sjalvebastedrangs avatar
Brottet är "utnyttjande av person i beroendeställning" eller liknande formulering.

Vad det betyder återstår att se. Toyboys, flyttkarlar eller annat.
Citera
2018-01-22, 08:52
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IdiAminsKusin
Nu ska vi i all ärlighet inte gå bananas över ärendet... Kommunen understryker i en intervju att det hela inte handlar om sexuella relationer, utan att man blivit för "privat" med dom boende. Den gode journalisten på svenskmedia har därefter dragit egna slutsatser.
Jag har inte koll på vad som försiggick i verkligheten, men det är som sagt inget om sexuella handlingar än i utredningen.
För mig så låter det som om aktivisterna på kommunen har lyckats PK-filtrera snuskiga batixhäxors utsvävningar till något som får svineriet att framstå som något oskyldigt.
Allt för "Sverigebilden", no-go-zoner PK-filtreras och kallas "särskilt utsatta områden" och nu så kallas snuskiga batikhäxors sexuella utsvävningar för att "man blivit för privat med de boende".....Jösses jävlar, det går utför p.g.a. alla dessa aktivister på beslutsfattande positioner.
Citera
2018-01-22, 09:47
Medlem
IdiAminsKusins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utflyttad
För mig så låter det som om aktivisterna på kommunen har lyckats PK-filtrera snuskiga batixhäxors utsvävningar till något som får svineriet att framstå som något oskyldigt.
Allt för "Sverigebilden", no-go-zoner PK-filtreras och kallas "särskilt utsatta områden" och nu så kallas snuskiga batikhäxors sexuella utsvävningar för att "man blivit för privat med de boende".....Jösses jävlar, det går utför p.g.a. alla dessa aktivister på beslutsfattande positioner.

Nu har du ju ungefär ingen koll alls på varken vilken person som anmält eller hur den personen hanterar ärenden som det här, så det som kommer ur ditt kakhål är ungefär lika mycket värt i det här ärendet som det som kommer ur röven på en chimpans. Han som anmält det hela har all integritet i världen, och om det framkommit att tanterna åkt på afghansk korv så skulle det ha framkommit i anmälan.
Håll dina jävla fantasier till badrummet och i enskildhet, det är bäst så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in