Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-01-20, 11:22
  #1
Medlem
StraightFlushs avatar
Araber som bytt ut kamelen mot motorcykel och som kallar sig Biker’s så fort dom köpt sin första motorcykel. Finns även lite Finnar involverade. Skall tillhöra Bandidos Red & Gold Family, men är denna familj verkligen så smarta?
Pizzabagare som inte vet innebörden av att viga sitt liv åt familjen och vad som krävs i gengäld.

Vill ha lite bakgrunds info om detta ärende om någon har info vill säga och vill berätta.

https://www.expressen.se/gt/flera-gr...mot-mc-klubb-/


https://www.expressen.se/gt/misstank...bandidosharva/


Någon som kan ge mig mer info om denna artikel? Namn och vart detta hände i SKövde.

https://www.skovdenyheter.se/article...r-manniskorov/
Citera
2018-01-20, 20:06
  #2
Medlem
StraightFlushs avatar
Provar dessa nya fungerande länkar..


https://www.expressen.se/gt/flera-gr...mot-mc-klubb-/


https://www.expressen.se/gt/misstank...bandidosharva/

https://www.skovdenyheter.se/article...r-manniskorov/
Citera
2018-01-20, 23:14
  #3
Medlem
tjenaretjenares avatar
Det är väl inte så mycket araber med där?
Citera
2018-01-20, 23:25
  #4
Medlem
StraightFlushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Det är väl inte så mycket araber med där?

Utveckla gärna ditt svar....
Citera
2018-01-27, 09:31
  #5
Medlem
Mr Splendids avatar
Hur många trådar skall du starta på samma ämne? +Att du är inne o skriver i andra trådar om samma ämne som du försöker dra igång hela tiden. Kanske dags o skaffa ett liv?
Och är du så intresserad av Bear Jaw, så kan du väl bara erkänna det o kontakta dom?
Så slipper vi andra läsa samma tråd rubrik o se din avtar på displayen angående detta ämne. om och om och om igen. Tjatigt, ointressant och bara skit snack.
Ditt babblade röjer både ditt syfte o person.
Så håll käften, eller åk dit och förklara ditt missnöje? För långt från Skövde kanske?
Citera
2018-01-27, 11:17
  #6
Medlem
StraightFlushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Splendid
Hur många trådar skall du starta på samma ämne? +Att du är inne o skriver i andra trådar om samma ämne som du försöker dra igång hela tiden. Kanske dags o skaffa ett liv?
Och är du så intresserad av Bear Jaw, så kan du väl bara erkänna det o kontakta dom?
Så slipper vi andra läsa samma tråd rubrik o se din avtar på displayen angående detta ämne. om och om och om igen. Tjatigt, ointressant och bara skit snack.
Ditt babblade röjer både ditt syfte o person.
Så håll käften, eller åk dit och förklara ditt missnöje? För långt från Skövde kanske?

Skit snack?
Din pundare och tror du att du har ett liv som orkar bry dig. Har hamnat i fel ämnenstrådar och bytt till Bandidostråden. Att inte moderator tar bort det efter jag sagt till får du ta med dom, för du verkar ha den förmågan att skrika på det mesta.

Enligt ditt inlägg så ser jag det som du är en av dess anhängare eller dess närhet och vill tona ner hela härvan, men ta din fulltryckta skitfärgade fotbollsväst å häng dig i en torkvinda... Jävla skit klubb som sticker upp och tror dom kan styra å ställa där halva klubben åker japanskt å är invandrare med Rinkeby svenska...
Är det så jävla ointressant läsning för dig så hur har du lyckats läsa alla inlägg. Visst ja, trådarna är ju lätt lästa och med få ord..
Och en sak till din fjant... BJMC har inget med Skövde att göra, du verkar bara skapa rubriker och är en wannabe när du inte ens vet var BJMC har ditt näste. RIKSPUCKO!!!!
__________________
Senast redigerad av StraightFlush 2018-01-27 kl. 12:02.
Citera
2018-01-29, 18:54
  #7
Medlem
Är ju inget skitsnack, dom där har bara hängt på sig västarna utan att ha en susning om vad det handlar om. Också därför många av dom sitter nu - dom fattar inte bättre långpannorna.


QUOTE=Mr Splendid|63044481]Hur många trådar skall du starta på samma ämne? +Att du är inne o skriver i andra trådar om samma ämne som du försöker dra igång hela tiden. Kanske dags o skaffa ett liv?
Och är du så intresserad av Bear Jaw, så kan du väl bara erkänna det o kontakta dom?
Så slipper vi andra läsa samma tråd rubrik o se din avtar på displayen angående detta ämne. om och om och om igen. Tjatigt, ointressant och bara skit snack.
Ditt babblade röjer både ditt syfte o person.
Så håll käften, eller åk dit och förklara ditt missnöje? För långt från Skövde kanske?[/quote]
Citera
2018-02-05, 19:07
  #8
Medlem
13Trettontolv12s avatar
Vissa av Medlemmarna är gamla Romano Skara. Beerjaws har ingen lokal vad jag vet just nu men har hört att de ska öppna runt skara.
De umgicks väl rätt flitigt med Vanja som torskade med på jävla massa koks.

De är prospect chapter till Bandidos har jag även hört.
Citera
2018-02-05, 23:58
  #9
Medlem
StraightFlushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 13Trettontolv12
Vissa av Medlemmarna är gamla Romano Skara. Beerjaws har ingen lokal vad jag vet just nu men har hört att de ska öppna runt skara.
De umgicks väl rätt flitigt med Vanja som torskade med på jävla massa koks.

De är prospect chapter till Bandidos har jag även hört.

Posta inget som du inte vet nått om, blir bara tråkigheter..

INGEN av dessa herrar umgicks med Vanja!!!!
Lokal finns och där gjordes även ett tillslag!!!
Inga fd Romanos medlemmar ingår i BJMC!!!
Absolut ingen Prospect utan Hangaround Chapter!!!

Läser man ditt inlägg så hör du väldigt mycke, bäst att du åker förbi Jula och köper hörselkåpor då allt du hört är Bullshit🖕🏽
Citera
2018-02-06, 01:18
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 13Trettontolv12
Vissa av Medlemmarna är gamla Romano Skara. Beerjaws har ingen lokal vad jag vet just nu men har hört att de ska öppna runt skara.
De umgicks väl rätt flitigt med Vanja som torskade med på jävla massa koks.

De är prospect chapter till Bandidos har jag även hört.


haha märks att du har noll koll inget av det stämmer som du har skrivit
Citera
2018-02-12, 07:06
  #11
Medlem
Ledaren för Bear Jaw som är anhållen heter Jean Danha, även kallas för Jonny Danha och är ägaren till pizzabaggeriet i Skövde. Får se hur detta utvecklas!
Citera
2018-02-12, 07:37
  #12
Medlem
StraightFlushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DuJag69
Ledaren för Bear Jaw som är anhållen heter Jean Danha, även kallas för Jonny Danha och är ägaren till pizzabaggeriet i Skövde. Får se hur detta utvecklas!


Tråden flyttad och finns namn o mer godis här.. FUB kommer

(FB) Bandidostråden, allt om Bandidos och prospects
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback