Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-19, 20:32
  #1
Medlem
Nu har det gått 2 månader sedan jag tagit lsd. Under den senaste trippen så låg jag och halv sov i någon timme och drömnde riktigt konstiga saker. Men nu till der som är helt fucked up alt jag drömde under tripen känns som det har hänt under de här senaste månaderna typ varannan vecka får jag en otroligt stark Déjà vu känsla och är 100% säker att jag drömt det under trippen.

Så min fråga är vad är det som händer håller jag på att bli galen?
Citera
2018-01-19, 20:35
  #2
Medlem
fibbe123s avatar
Min lärare sa så här till mig "anar man att man är galen så är man inte det"
Citera
2018-01-19, 20:47
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fibbe123
Min lärare sa så här till mig "anar man att man är galen så är man inte det"
Ja låter vettigt skulle endå villa veta vad som händer kan ju inte gå till en läkare/psykolog de skulle knappast ta mig seriöst :P
Citera
2018-01-19, 22:34
  #4
Medlem
Rapporter om vad personer har upplevt som paranormala händelser under eller efter intag av psykedelia är inte särskilt ovanliga. Just prekognitiva drömmar är väl något som brukar omnämnas. Även respekterade forskare som David Nichols har menat att man inte bör vifta bort sådana här rapporter. Hur man väljer att tolka en sådan upplevelse är väl upp till var och en, men det är knappast frågan om att du håller på att bli galen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback