Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-19, 19:15
  #1
Medlem
pantywankers avatar
https://www.mshop.se/louisiana-infla...e-lounger#tab2

Ser lite intressant ut tycker jag jämfört med all rena vibratorer som finns på marknaden.
Delar av beskrivningen.

Citat:
Kraftfull sexmaskin med in och ut-rörelse
Uppblåsbar och pump följer med
Tre olika dildos med vibrator medföljer
Kan bära en personvikt på upp till 135 kg.
Fjärrkontroll medföljer
Perfekt sexmaskin för en virtuell trekant

Beskrivning
Den här är en sexmaskin som är en uppblåsbar madrass som har automatisk pumpande dildo. Du får alltså funktionen av sex med en man genom en in och ut-rörelse från dildon som sitter fast i denna sexmaskin. Du kan välja att använda någon av de tre medföljande dildos som medföljer för att just dina unika behov ska tillfredsställas med din sexleksak. Det här är en kraftfull sexleksakn som ger dig tillfredställelse utan att du själv måste göra särskilt mycket. Denna Sexmaskin är också perfekt för par som vill testa att ha en trekant utan att behöva blanda in en extra person. Madrassen är enkel att blåsa upp och det ingår en pump som du kan använda för att blåsa upp den. Denna sexmaskin kommer med tre dildos på 12, 14 och 17 cm. Alla dildos har steglös vibration.
Citera
2018-01-19, 20:10
  #2
Medlem
kumlafucker84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pantywanker
https://www.mshop.se/louisiana-infla...e-lounger#tab2

Ser lite intressant ut tycker jag jämfört med all rena vibratorer som finns på marknaden.
Delar av beskrivningen.
Nej. Jag har inte testat det. Men den ska tydligen vara bra
Citera
2018-01-19, 21:20
  #3
Medlem
pantywankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kumlafucker84
Nej. Jag har inte testat det. Men den ska tydligen vara bra
Låter bra. Har beställt en. Kanske den har hunnit komma idag? Skall återkomma med resultat.
Citera
2018-01-19, 21:51
  #4
Medlem
pantywankers avatar
En tråkig grej som det pratas tyst om. Kräver 8 st lr14 batterier till huvudenheten. Kan bli dyrt. Dessa krävs för att att själva juck maskinen skall fungera. Borde finnas en adapter för ström från nätet för detta.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback