Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-19, 15:38
  #1
Medlem
No-n-sences avatar
Är intresserad av en bra mobil som jag kan använda anonymt med kontantkort utomlands.
Ska kunna ringa, fotografera och filma med den. Vill gärna inte betala mer än 750:-.

Några förslag? Och hur är det att gå till dessa "turkshoppar" med mobiler och reparationer.
Citera
2018-01-19, 16:01
  #2
Medlem
kl4sseKocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No-n-sence
Är intresserad av en bra mobil som jag kan använda anonymt med kontantkort utomlands.
Ska kunna ringa, fotografera och filma med den. Vill gärna inte betala mer än 750:-.

Några förslag? Och hur är det att gå till dessa "turkshoppar" med mobiler och reparationer.
Svår kombo i förhållande till din budget beror lite på hur kräsen du är med bilder/filmer, men spontant kanske denna?

Annars kanske en iphone 5c brukar ligga mellan 800-1200spänn.
__________________
Senast redigerad av kl4sseKock 2018-01-19 kl. 16:04.
Citera
2018-01-19, 16:04
  #3
Medlem
No-n-sences avatar
Bra tips, men tycker du att 750:- är för lågt för en begagnad? Kan ta en spricka i skärmen om det skulle vara så.
Citera
2018-01-19, 16:11
  #4
Medlem
kl4sseKocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No-n-sence
Bra tips, men tycker du att 750:- är för lågt för en begagnad? Kan ta en spricka i skärmen om det skulle vara så.
Det tycker jag nog inte om den bara ska användas som slit och släng/brukslur.
Citera
2018-01-19, 16:52
  #5
Medlem
Zaedrewss avatar
Är foto och film viktigt för dig så är ett råd en äldre Sony Xperia som t.ex Z2. Väldigt bra kamera i denna serie. Bra kvalité också.
Citera
2018-01-19, 17:23
  #6
Medlem
4yoonlys avatar
Går nog att få tag i en Google (LG tillverkad) Nexus 5'a (Ebay) för runt 700 kr och det är i alla fall en hyfsad telefon fortfarande.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback