Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2018-01-21, 22:15
  #49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
... Utan...?



Beskrivning
Exposing liberal lunatics, celebrity scum, mainstream media manipulation, and social justice warrior psychos. BEST CONSERVATIVE CHANNEL ON YOUTUBE. Check out my new book, The True Story of Fake News! Order it now on Amazon.com or download the e-book from Kindle, iBooks, Nook, or Google Play.


https://www.youtube.com/user/MarkDice/about


Skall vara Mark Dice.
1 199 996 prenumeranter


Jag skrev fel namn, beklagar detta och tack för uppmaningen. ( Skrev alleles för fort och oseröst,)
Gör det ibland.
Citera
2018-01-22, 14:22
  #50
Medlem
Pulitzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Estramus
Hur många personer i ledande ställning hittar du som inte är narcissister eller psykopater? Det kommer liksom med i beställningen. Visserligen gillar jag inte att det är så men det finns ingen anledning att särbehandla en specifik individ ur den aspekten.

När det handlar om USA:s president finns det anledning till särbehandling, det är inte vilken individ som helst.
Citera
2018-01-22, 14:38
  #51
Medlem
Pulitzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 80231
Du kan inte bara kasta ur dig ett sådant påstående utan att ha någon form av bevis för det du påstår.

Jag kan påstå att du är har en allvarlig neuropsykiatrisk funktionsnedsättning som skriver så som du gör.


Det tycker jag att jag kan, i ett sånt här forum. Bevis finns ju inte eftersom inget test har gjorts, vad man vet. Men som stöd för mitt eget påstående, börja med att följa honom på Twitter.
Han tycks varken använda droger eller sprit, så då finns det inte många andra förklaringar till hans beteende än nån form av psykisk störning.
Citera
2018-01-24, 10:35
  #52
Medlem
InflatableBoppos avatar
Roligt att läsa kommentarer på youtube under exempelvis klippen som läggs upp av Stephen Colberts team han är hängiven sitt hat mot Trump och en nära vän till Hillary Clinton kallade till och med Trump för Putins cock holster. Hans följare spekulerar i om läkarens familj kidnappats av Trump. Kan dock inte förklara det faktum att läkaren var Obamas läkare innebär det ocksä att han ljög om Obamas hälsa och välmående?

Mark Dice kommenterade presskonferens och noterade hur journalisterna som frågade om Trump har demens upprepade samma frågor när läkaren redan gång på gång gett svar

https://youtu.be/I5Y7y1vNlIE
Citera
2018-01-24, 17:05
  #53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pulitzer
När det handlar om USA:s president finns det anledning till särbehandling, det är inte vilken individ som helst.

Jag kanske skulle skrivit "specifik individ ur gruppen människor i styrande ställning". Det finns många andra som i såna fall också borde granskas. Ledare för andra länder, företagsledare, ledare av olika organisationer o s v.
Jag tycker det är inkonsekvent att bekymra sig över just Trumps mentala kvalitéer eftersom åsikten mest är baserad på att man inte gillar honom och hans sätt att vara och uttrycka sig.
Han har iofs i sin ställning möjligheten att ställa till det rätt ordentligt men lek med tanken att en miljöpartist skulle sitta där istället. Då kan man snacka om att ställa till det.
Citera
2018-01-24, 19:05
  #54
Medlem
Det är bara sjuka människor som tror D. Trump är frisk.
Citera
2018-01-24, 19:30
  #55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InflatableBoppo
Roligt att läsa kommentarer på youtube under exempelvis klippen som läggs upp av Stephen Colberts team han är hängiven sitt hat mot Trump och en nära vän till Hillary Clinton kallade till och med Trump för Putins cock holster. Hans följare spekulerar i om läkarens familj kidnappats av Trump. Kan dock inte förklara det faktum att läkaren var Obamas läkare innebär det ocksä att han ljög om Obamas hälsa och välmående?

Mark Dice kommenterade presskonferens och noterade hur journalisterna som frågade om Trump har demens upprepade samma frågor när läkaren redan gång på gång gett svar

https://youtu.be/I5Y7y1vNlIE

Marc Dice är en förjävla skön snubbe. Tack och lov att det finns såna som han som motvikt.
Hjälp till med att stödja honom eftersom man tydligen försöker "komma åt" honom via hans reklamintäkter på Youtube.
Citera
2018-01-24, 19:38
  #56
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dnx72
Det är bara sjuka människor som tror D. Trump är frisk.

Vad du alltså säger är att Donalds Trumps läkare är sjuk?

Citat:
Donald Trump in ‘excellent health’: White House doctor Ronny Jackson

http://www.news.com.au/lifestyle/hea...b489d2bd5a03cb
Citera
2018-01-24, 20:36
  #57
Medlem
Nu måste läkarna ifråga tvingas vittna under ed. Och vittnar de ånyo "fel" så måste läkarna själva undersökas av "riktiga läkare".
Citera
2018-01-24, 21:36
  #58
Medlem
Ganska kul satirbild:
https://twitter.com/PrisonPlanet/sta...62927503126528

Citera
2018-01-24, 21:55
  #59
Medlem
Pulitzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Estramus
Jag kanske skulle skrivit "specifik individ ur gruppen människor i styrande ställning". Det finns många andra som i såna fall också borde granskas. Ledare för andra länder, företagsledare, ledare av olika organisationer o s v.
Jag tycker det är inkonsekvent att bekymra sig över just Trumps mentala kvalitéer eftersom åsikten mest är baserad på att man inte gillar honom och hans sätt att vara och uttrycka sig.
Han har iofs i sin ställning möjligheten att ställa till det rätt ordentligt men lek med tanken att en miljöpartist skulle sitta där istället. Då kan man snacka om att ställa till det.

Mja, det handlar ändå om supermakten USA med makt att styra och ställa en global agenda. Ur det perspektivet kvittar det för de allra flesta hur det förhåller sig med det mentala tillståndet hos McDonalds vd eller liknande. Som jag ser det finns det för tillfället två personer vars beteende och tillstånd det finns verklig orsak att oroa sig över globalt, Kim Jong-un och Donald Trump. I det senare fallet finns det demokratiska möjligheter till insyn och eventuell avsättning från posten.
Citera
2018-04-26, 15:34
  #60
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Vad du alltså säger är att Donalds Trumps läkare är sjuk?


"Trumps läkare avstår från ministerpost efter beskyllningar om fylla och inkompetens"
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback