Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-18, 20:26
  #1
Medlem
indica96s avatar
Jag kanske bara nojjar i onödan, men har inte så mycket erfarenhet av heroin så jag har respekt för det.

För 10 minuter sedan lade jag upp en hög ungefär lika stor i massa som ett tändstickhuvud och råkade snorta i mig hela av misstag, hade bara tänkt ta hälften. Vet ej hur mycket jag fått i mig så undrar om någon vet på ett ungefär om det är farligt.
Brunt heroin
även tagit 500mg pregabalin kl 14. om det spelar någon roll.
52 kg
Citera
2018-01-18, 20:29
  #2
Medlem
Alltså om det är heroin och du inte vet hur mycket du tagit borde du ta det säkra före det osäkra, i alla fall ringa någon kompis som kan hålla koll på dig.
Citera
2018-01-18, 20:31
  #3
Medlem
Pregabalin och en överdos heroin låter som en självmordscocktail, men jag vet inget om doseringen eller hur tolerant du är.

För helvete människa, sök hjälp. Jag menar både nu och sen för att reda upp dina problem. Somna i alla fall inte.

Du kommer inte att leva länge till om du inte lägger av. Var stark och beslutsam, ditt framtida jag kommer att tacka dig och du kommer att bli lyckligare än vad du idag tror är möjligt.

Och ska du leva sådär så se för fasen åtminstone till att ha Naloxon tillgängligt
__________________
Senast redigerad av Daudodidi 2018-01-18 kl. 20:44.
Citera
2018-01-18, 20:42
  #4
Medlem
indica96s avatar
Jag mår bra. Ingen fara det var knappt att jag blev påverkad. Detta är inget jag brukar göra, jag gillar inte ens ruset särskilt mycket. Tagit det 2 gånger förut. Men detta är sista. Var en dum impulsgrej.

Får stöd och hjälp så ska jag kämpa på och försöka ta mig ur missbruket helt.
mvh

(tråden kan nog åka i papperskorgen nu eller?)
Citera
2018-01-18, 21:01
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av indica96
Jag mår bra. Ingen fara det var knappt att jag blev påverkad. Detta är inget jag brukar göra, jag gillar inte ens ruset särskilt mycket. Tagit det 2 gånger förut. Men detta är sista. Var en dum impulsgrej.

Får stöd och hjälp så ska jag kämpa på och försöka ta mig ur missbruket helt.
mvh

(tråden kan nog åka i papperskorgen nu eller?)
Bra att du mår bra och får stöd och hjälp. Det var en mycket dum impulsgrej, ja. Så jävla onödigt. Du behöver något att göra. Börja träna så har du ett par timmar att fylla ut på kvällarna. Dessutom blir du mer hälsosam, snyggare och mår så sjukt jävla mycket bättre.

Tycker tråden borde ligga kvar. Inte minst för att hjälpa andra i samma knipa. I framtiden någon kanske till och med ser den och skriver till dig och du förhoppningsvis kan berätta om hur du tagit dig ur träsket och hur du gjorde för att få tillbaka ditt liv
__________________
Senast redigerad av Daudodidi 2018-01-18 kl. 21:05.
Citera
2018-01-19, 00:09
  #6
Medlem
Cring3s avatar
Om det var lika litet som ett tändstickshuvud så var det jättelite du fick i dig. Även fast du fått i dig 500mg Pregabalin så ska det inte vara någon fara. Du kan vara lugn!
Citera
2018-01-19, 01:18
  #7
Medlem
FemKiloGulds avatar
Som överlevare på heroinöverdos så skulle jag säga som såhär: Så länge du inte känner dig kissnödigt utan att kunna kissa och benen viker sig för dig så är du helt okej. Men blir du minsta lilla tveksam så ring en ambulans. Till skillnad från vad många knarkare tror så blir det inga repressalier (böter eller polis inblandad) för att du kontaktar sjukvården vid överdos.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback