Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-19, 22:41
  #157
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Vänta nu här, du vet inte vilka det är, men du vet varför det inte sköt.

Du påstår att det var planerat Mordförsök.. Vem fan planerar ett försök till mord.
Antingen planerar man väll att Mörda någon eller att misshandla dem, inte att misslyckas med att mörda någon?
Hahahah är du helt tappad ?

vad fan snackar du om "vem fan planerar ett försök till mord" .

nää så du tror några grabbar kommer fram och butchar 2 pers i hals och bröst helt plötsligt helt utan anledning ?

sen om de gick som dom ville är en annan sak , men de va inge "gängbråk" , de va flera grabbar som kom fram o butcha hkan och bsha .

och va fan snackar du om ? anledningen t att dom inte skotta va för att de e torsk
__________________
Senast redigerad av balditroNN 2018-01-19 kl. 22:48.
Citera
2018-01-20, 19:19
  #158
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av balditroNN
Hahahah är du helt tappad ?

vad fan snackar du om "vem fan planerar ett försök till mord" .

nää så du tror några grabbar kommer fram och butchar 2 pers i hals och bröst helt plötsligt helt utan anledning ?

sen om de gick som dom ville är en annan sak , men de va inge "gängbråk" , de va flera grabbar som kom fram o butcha hkan och bsha .

och va fan snackar du om ? anledningen t att dom inte skotta va för att de e torsk

Hållkäften din snorvalp du vet ingenting och inte en aning om vad du snackar om.
1, Hakn är inte från ringen
2, allt du skrivit om är fel
3, du är säkert en snorunge från ringen
4, skotta eller inte skotta gärningsmannen greps ändå? "GÄRNINGSMANNEN" det är inte flera så stäng din illaluktande käft och sluta snacka om saker du inte vet någonting om
Citera
2018-01-20, 20:35
  #159
Medlem
...
Citera
2018-01-22, 06:50
  #160
Medlem
generalconcretes avatar
Ett av brottsoffren, Hakan Özkanats facebookprofil https://www.facebook.com/hakan.ozkanat

Tidigare suttit inne för bland annat våldtäkt och narkotikainnehav av vad jag har förstått. Har ett kriminellt liv bakom sig, har även starka kopplingar till diverse gäng som HA och möjligtvis X-team (hänger med kriminella i Södertälje).

En Umit Sabuncu skrev på Facebook att han ska måla gatorna med deras blod (?), antagligen gärningsmannens blod då så någon typ av kriminalitet håller dessa killar på med.
Citera
2018-02-10, 17:54
  #161
Medlem
libanesas avatar
Nån med mer info om händelsen? Hur gick det för Özkan?
Citera
2018-03-17, 13:40
  #162
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dannybrascoe
Utanför Skrapan hade polisen brottat ner/gripit en medelålders ljushyad man, men jag hörde ingen svenska utan möjligen andra sidan Östersjön (möjligtvis engelska med brytning). Var rätt mycket blåljus på den delen av Götgatan också.

Såg en handfull som fotade/filmade.

Ett tips ..Prova tänk såhär kan det kan vara en fd Öststatare boende i Farsta som bytt efternamn till svenskklingande namn bara lagt till sson efter sitt förnamn.
Citera
2018-05-08, 13:15
  #163
Medlem
ace_secs avatar
Dom har kommit: 10 års fängelse
Citera
2018-10-10, 08:35
  #164
Medlem
borgir82s avatar
Tilltalad
Alexander Alexandersson, 19790511-7938
Frihetsberövande: Häktad
Brattforsgatan 6 Lgh 1101
123 50 Farsta
Medborgare i Ryssland

Tingsrättsdom:

https://minfil.com/QfU9Kei1bd/Stockh..._Aktbil_94_pdf
Citera
2019-11-07, 01:23
  #165
Medlem
Jag har läst domen, kan inte säga mer än att jag är chockad. Vilka horungar dom är de ör en kille i deras sällskap som golar och dom gör inte nått åt de, de här är dom värsta golarna jag sett leker maffia men en i deras sällskap golar och dom gör inget åt de. De är som att dom golar. Kostymmaffian=golmaffian
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback