Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-18, 17:42
  #1
Medlem
Hej, jag har en whiteboard ca 1x0.7m som inte har en tillstymmelse till borrhål eller hänge av något slag, ser mer ut som ett enigma än kontorsmaterial. Den är klart begagnad och har en gång i tiden häng någonstans, det finns rester av någon slaggs gegga som skulle kunna likna häftmassa, finns sån stark häftmassa som klarar sådan vikt?

Hur annars kan man göra om man vill få upp den på väggen, är det någon som vet vad sådana där minihyllor egentligen heter som man kan sätta upp i vardera hörn?

Mycket tacksam för råd.
Citera
2018-01-18, 18:02
  #2
Medlem
Googla klämkonsoler. Kanske finns nåt som passar.
Citera
2018-01-18, 18:04
  #3
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 123PELLSON321
Hej, jag har en whiteboard ca 1x0.7m som inte har en tillstymmelse till borrhål eller hänge av något slag, ser mer ut som ett enigma än kontorsmaterial. Den är klart begagnad och har en gång i tiden häng någonstans, det finns rester av någon slaggs gegga som skulle kunna likna häftmassa, finns sån stark häftmassa som klarar sådan vikt?

Hur annars kan man göra om man vill få upp den på väggen, är det någon som vet vad sådana där minihyllor egentligen heter som man kan sätta upp i vardera hörn?

Mycket tacksam för råd.

Har du bara någon form av ram i den så kan du hänga med tavelhängare eller hängbleck. Googla på de orden.
Citera
2018-01-18, 18:05
  #4
Medlem
Tack så mycket nu hittar jag!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback