Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-19, 22:19
  #13
Medlem
Blev en omgång idag också... tror kanske det bästa är att fortsätta men försöka hålla dig till 1 gång per dag för att sluta helt verkar seriöst omöjligt😑
Citera
2018-01-20, 05:14
  #14
Medlem
Fotbollspucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av viktorolsson34
Blev en omgång idag också... tror kanske det bästa är att fortsätta men försöka hålla dig till 1 gång per dag för att sluta helt verkar seriöst omöjligt😑

Låter klokt en runk om dan gör pillesnoppen glad!
Citera
2018-01-21, 01:17
  #15
Medlem
apelsinhimlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ompiliompi
Är man 18 år så har man full dispens för att runka utav bara helvete, det är nog mer onyttigt att inte runka. Fappa på, med höger hand, med vänster hand, med dubbelfattning, köp en fleshlight. Runkar du regelbundet slipper du fysiska och psykiska spänningar, du slipper vara desperat och ta fula tjejer bara för att tömma osv.


Håller med. Vid 18 ska man njuta av livet. Supa, runka och använda droger.

Är alldeles för tidigt att sluta runka vid 18.
Citera
2018-01-22, 01:22
  #16
Avstängd
Skuggnings avatar
Plocka upp en ny vana eller beroende. Cigaretter eller droger(inte tjack) är bra substitut till The one great habit.
Citera
2018-01-22, 10:17
  #17
Medlem
Det är jävligt svårt och sluta runka, mitt rekord är på runt 10 dagar sen jag började min onanistkarriär i 13 års åldern. Jag vet inte om det ens är möjligt TS att sluta runka/knulla/komma då det är ett sånt starkt mänskligt behov.

Jag tycker du ska runka på till pitten ramlar av, då har du iallafall ett giltigt skäl till att sluta
__________________
Senast redigerad av Ravaholet 2018-01-22 kl. 10:22.
Citera
2018-01-22, 21:51
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ravaholet
Det är jävligt svårt och sluta runka, mitt rekord är på runt 10 dagar sen jag började min onanistkarriär i 13 års åldern. Jag vet inte om det ens är möjligt TS att sluta runka/knulla/komma då det är ett sånt starkt mänskligt behov.

Jag tycker du ska runka på till pitten ramlar av, då har du iallafall ett giltigt skäl till att sluta

Ja det känns som att det i princip är omöjligt att sluta runka, tror det är just behovet av att få komma och få utlösning/tömning som jag och många andra behöver, kuken behöver få släppa av några skott då och då för att kroppen och snoppen ska få må bra helt enkelt😉
Citera
2018-01-22, 23:25
  #19
Medlem
Känner du att det hindrar dig från att leva det liv du vill leva? Vet inte om du missbrukar porr också, men det är isåfall det som du borde lägga ned med först. Porr/onanimissbruk kommer ändra din hjärna. Detta beror på att du får ut enorma mängder dopamin vid utlösning. Sker detta, som du nu säger, 1-3 gånger per dag så tömmer du din hjärna i princip på dopamin. Allt annat du gör kommer att kännas mindre roligt. Inget kommer att jämföras med den där utlösningen. Kommer sluta upp med du inte tycker att dina närmsta vänner ger dig något alls och att du isolerar dig själv rent socialt.

Du är 18 år, är det inte mer sunt att vara ute och träffa tjejer på riktigt och uppleva saker som förbättrar dig som människa, hellre än att spendera dagarna med att sitta och onanera till nakna tjejer på internet. Det är riktigt meningslöst och kan liknas med vilken drog som helst.

Titta på youtube videos om "nofap" och vad porr och onanimissbruk gör med en. Lär dig därefter och ändra dina vanor.
Citera
2018-01-23, 16:53
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rolflmao
Känner du att det hindrar dig från att leva det liv du vill leva? Vet inte om du missbrukar porr också, men det är isåfall det som du borde lägga ned med först. Porr/onanimissbruk kommer ändra din hjärna. Detta beror på att du får ut enorma mängder dopamin vid utlösning. Sker detta, som du nu säger, 1-3 gånger per dag så tömmer du din hjärna i princip på dopamin. Allt annat du gör kommer att kännas mindre roligt. Inget kommer att jämföras med den där utlösningen. Kommer sluta upp med du inte tycker att dina närmsta vänner ger dig något alls och att du isolerar dig själv rent socialt.

Du är 18 år, är det inte mer sunt att vara ute och träffa tjejer på riktigt och uppleva saker som förbättrar dig som människa, hellre än att spendera dagarna med att sitta och onanera till nakna tjejer på internet. Det är riktigt meningslöst och kan liknas med vilken drog som helst.

Titta på youtube videos om "nofap" och vad porr och onanimissbruk gör med en. Lär dig därefter och ändra dina vanor.

Jo, det är ungefär så som du beskriver som jag känner, de perioder jag runkar och tittar på porr som mest så känns det som att allt kretsar kring det, som du beskriver så finns det då inget som går upp emot känslan av att få komma just för att det är så skönt men priset blir då att andra saker känns tråkigt och värdelöst. Har nuförtiden svårare att prata och umgås med tjejer än vad jag hade tidigare och det tror jag garanterat beror på mitt "runk-missbruk". Kände faktiskt skillnader i detta redan efter några dagars uppehåll från onani förra veckan, problemet är just att det är så fruktansvärt svårt att sluta och det är där problemet sitter tror jag.
Citera
2018-01-30, 22:24
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollspuck
Särkskrivarjävel 90-talet ringde och ville ha tillbaka sina porrtidningar, bilder ha ha.
Jaha vadbra.
Finns massor med ord som inte går att skriva ihop så jag använder mig inte av det överhuvudtaget.
Plus porr-tidningar har jag aldrig ägt.
Du behöver jobba lite på ditt bemötande tycker jag också, mogna till lite.
__________________
Senast redigerad av zhelnurgath 2018-01-30 kl. 22:37.
Citera
2018-01-30, 22:30
  #22
Medlem
Går inte
Citera
2018-01-30, 22:35
  #23
Medlem
Pervo-Kris.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kumlafucker84
Fortsätt runka eller skaffa en kåt tjej som du kan knulla med hur mycket du vill. Du har 2 val


Jag har tillgång till kåt tjejer och kullar ett par tre stycken löpande men känner ändå ett sug efter att runka.

Det kallas sexmissbruk i mitt fall. Har nu inte rynkat sedan December så jag är stolt. Men jagande efter sex och att jag har sånt otroligt starkt sug efter sex är fortfarande ett problem men jag jobbar med mig själv.

I alla fall, runkandet är den största boven.
Citera
2018-02-04, 22:14
  #24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av viktorolsson34
Jo, det är ungefär så som du beskriver som jag känner, de perioder jag runkar och tittar på porr som mest så känns det som att allt kretsar kring det, som du beskriver så finns det då inget som går upp emot känslan av att få komma just för att det är så skönt men priset blir då att andra saker känns tråkigt och värdelöst. Har nuförtiden svårare att prata och umgås med tjejer än vad jag hade tidigare och det tror jag garanterat beror på mitt "runk-missbruk". Kände faktiskt skillnader i detta redan efter några dagars uppehåll från onani förra veckan, problemet är just att det är så fruktansvärt svårt att sluta och det är där problemet sitter tror jag.
Det är svårt, går inte att komma undan det. Men blir oftast enklare efter några veckor. Gäller att ha andra saker att göra när suget kommer. Gå ut och ta en promenad eller gå och träna. Jag håller själv på att dra ner på och i bästa fall utesluta onani och porr från mitt liv, och vet hur svårt det är. I slutändan kommer det vara så värt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback