Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-01-18, 14:19
  #1
Medlem
tomyhockeys avatar
Hur har albanerna sköt sig i Sverige , många kom på 90 talet cykel tjuvar, butik tjuvar, alkohol smuggling, cigarett smuggling , droger . Majoriteten med i kriminell gäng som naser ligan i göteborg uttpresning ,hot, våld . M.m.

Vad är Ert erfarenhet av albaner i Sverige ?
2018-01-18, 14:40
  #2
Medlem
Nästan i klass med araberna.
Lättkränkta empatilösa som går över lik att blåsa folk på pengar. Misshandlar gärna kvinnor också.
Lika pålitliga som zigenare.
2018-01-18, 15:18
  #3
Medlem
Duramaters avatar
Jag är själv alban och jag sköter mig och har en mycket god utbildning, likaså min familj. Känner en del albaner och alla jag mött sköter sig och bidrar till det svenska samhället. Självklart finns det idioter, men det säger en del om ens egna umgängeskrets, om majoriteten av albaner man mött är misshandlare och empatilösa. Då gäller det nog att rannsaka sig själv riktigt ordentligt.
2018-01-18, 15:48
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomyhockey
Hur har albanerna sköt sig i Sverige , många kom på 90 talet cykel tjuvar, butik tjuvar, alkohol smuggling, cigarett smuggling , droger . Majoriteten med i kriminell gäng som naser ligan i göteborg uttpresning ,hot, våld . M.m.

Vad är Ert erfarenhet av albaner i Sverige ?
jävla pack ja har en grekvän som säger att de är hatade i grekland men så även här.Inavlade människor
2018-01-18, 15:55
  #5
Medlem
Celticos avatar
När de kom så var det som en pack vilda hyenor, men tror de ganska snabbt anpassa sig och är inte nått större problem eller att de försöker utmärka sig mer.

Sen kan du ta albanen ur Kosovo men inte Kosovo ur albanen.
2018-01-18, 16:18
  #6
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duramater
Självklart finns det idioter, men det säger en del om ens egna umgängeskrets, om majoriteten av albaner man mött är misshandlare och empatilösa. Då gäller det nog att rannsaka sig själv riktigt ordentligt.
This! Gick igenom hans tidigare inlägg och han verkar ha lite extra fientlighet gentemot albaner så han blev väl blåst på någon gubbe i en gränd förra året.
2018-01-18, 16:21
  #7
Medlem
Kosovoalbaner är Balkans zigenare. De tillhör inte de slaviska folket och är betraktade som underlägsna undermänniskor, vilket de bevisligen är.
2018-01-18, 16:26
  #8
Medlem
Har en polare som är kroat och en som är serb. Dom hatar varandra men dom hatar nog albaner mest. Tror inte jag har stött på någon alban i Sverige vad jag vet.
2018-01-18, 16:35
  #9
Moderator
Kyrpators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solarisX
Kosovoalbaner är Balkans zigenare. De tillhör inte de slaviska folket och är betraktade som underlägsna undermänniskor, vilket de bevisligen är.

Är det inte strängt taget zigenarna som är Balkans zigenare?
2018-01-18, 16:37
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solarisX
Kosovoalbaner är Balkans zigenare. De tillhör inte de slaviska folket och är betraktade som underlägsna undermänniskor, vilket de bevisligen är.

De slaviska folkgrupperna på balkan kom från öst. Albaner härstammar från illyrer. Do your math.

De flesta svensk-albaner är som vilken annan svensk som helst nowdays. Det är iaf min uppfattning.
2018-01-18, 16:43
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solarisX
Kosovoalbaner är Balkans zigenare. De tillhör inte de slaviska folket och är betraktade som underlägsna undermänniskor, vilket de bevisligen är.

Haha, vem försöker du lura? Balkans zigenare är de facto zigenare och inget annat. Dessutom bor majoriteten av dessa i Serbien. Lallare.
2018-01-18, 17:11
  #12
Medlem
IQpizzasallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SylvesterLundgren
This! Gick igenom hans tidigare inlägg och han verkar ha lite extra fientlighet gentemot albaner så han blev väl blåst på någon gubbe i en gränd förra året.

Oj då, måste blåst styv kuling den dagen....
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback