Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-18, 09:11
  #1
Medlem
Hej,

Tänkte köpa en SHL-tröja till min son som han kan ha på sin hockeyträning men hittar verkligen ingenting. På lagens siter och i butiker så har jag endast hittat supportertröjor som är alldeles för smala för att ha skydd under. När vi ändå är i farten så är jag intresserad av Tre Kronor-tröjan också.

Är det någon som vet om dessa finns att få tag på öht?
Citera
2018-01-18, 09:14
  #2
Avstängd
Sherberts avatar
Vilket lag?
Citera
2018-01-18, 19:20
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherbert
Vilket lag?

HV
Citera
2018-01-18, 19:44
  #4
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _420_
HV

I deras shop som av någon anledning är InterSport finns ju replica både för vuxna och barn. Replica borde väl innebära att den är samma storlek som en matchtröja?
Citera
2018-01-18, 19:48
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _420_
HV

Var bor du? Jag kan ha någon tröja som min pojk har växt ur, det är en HV tröja. Jag kan ordna några autografer på den också om så önskas. Skicka pm om du vill.
Citera
2018-01-19, 10:00
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
I deras shop som av någon anledning är InterSport finns ju replica både för vuxna och barn. Replica borde väl innebära att den är samma storlek som en matchtröja?

Ja fast både i shoppen och i tröjan så står den att den ej är för spel, utan supporterstorlek. Antar att det betyder att man inte får plats med skydd under. Den såg rätt smal ut i ärmarna också.
Citera
2018-01-20, 12:56
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _420_
Ja fast både i shoppen och i tröjan så står den att den ej är för spel, utan supporterstorlek. Antar att det betyder att man inte får plats med skydd under. Den såg rätt smal ut i ärmarna också.

Ja, det stämmer. Souvenirtröjor är oftast för smala i armarna för att man skall kunna få in skydd under. Hur gammal är sonen?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback