Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-18, 03:21
  #1
Medlem
Hej!
(Jag ber om ursäkt för konstig text men klämt i mig ett gäng ksalol o nån drink o rökt, sen e de första inläggets även om jag hängt här i några år)

Jag är har blivit ganska snedvriden i huvudet efter en våldtäkt. Tro mig den har traumatiserat mig på riktigt osv, men efter denna händelsen vill jag i princip bli misshandlad under sex.

Min kille är väl lagom utrustad, han tror dock att han ligger i över klassen tror jag då jag sagt att jag legat med typ 4-5 personer o säger syt han är stor för att han inte ska nli ledsen. Men har legat med typ 24 eller 29 o han ligger i 10 botten av storlek. O jag vill helst få ont typ. Men han vill älska och såntdär..

Hur ska jag ens lägga fram det att jag typ vill att han slår mig i ansiktet med en stol under tiden Hhah? Asså min dröm är att testa att bli fistad. Försökte lägga fram de lite skyggt men han ba "du vill de säkert på riktigt, är du inte nöjd med mig eller"
Har försökt säga åt han att om de någonsin e nåt han vill testa får han bara fråga för jag dömmer inte o ställer ipp på de
Mesta.

Det närmsta jag kn komma är om jag säger att jag är nära fontän så jag kan pressa hans huvud mot magen typ och köra med fingrarna så hårt han ba kan men det är alltid dedär "jag vill inte skada
Dig" vilket känns såå töntigt hahah...

Hur ska jag göraaaa?
Hoppas de hamnade i rätt kategori o allt såntdär , är som sagt inte vid minqnsinnes fulla bruk hahahha
Citera
2018-01-18, 03:23
  #2
Medlem
Det kommer inte att hända. Sexuellt är ni inte kompatibla.
Citera
2018-01-18, 06:35
  #3
Medlem
Säg som det är. Sånt här kan man inte insinuera.

Är man uppväxt med ”slå aldrig en tjej”-tänket så går man inte över tröskeln utan riktiga incitament.
Citera
2018-01-18, 08:08
  #4
Medlem
Ja du ljuger ju Såbra om alla dina sexuella erfarenheter så varför är det så svårt att säga att du vill bli fistad?!

Köp en extremt stor dildo så kan du ha den i fittan när din kille tar dig i röven! Då känns det ju lite mer iaf.
Citera
2018-01-18, 13:36
  #5
Medlem
Ryggradsluss avatar
Nu går du all odjurets ärende min vän

Jag skulle försöka ta andra vägar till "skönare samliv" utan att bryta såna fysiska barriärer som kan lämna "ärr" för livet.
Ta det i beaktande åtminstone.
Citera
2018-01-18, 14:17
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderzutti
Hej!
(Jag ber om ursäkt för konstig text men klämt i mig ett gäng ksalol o nån drink o rökt, sen e de första inläggets även om jag hängt här i några år)

Jag är har blivit ganska snedvriden i huvudet efter en våldtäkt. Tro mig den har traumatiserat mig på riktigt osv, men efter denna händelsen vill jag i princip bli misshandlad under sex.

Min kille är väl lagom utrustad, han tror dock att han ligger i över klassen tror jag då jag sagt att jag legat med typ 4-5 personer o säger syt han är stor för att han inte ska nli ledsen. Men har legat med typ 24 eller 29 o han ligger i 10 botten av storlek. O jag vill helst få ont typ. Men han vill älska och såntdär..

Hur ska jag ens lägga fram det att jag typ vill att han slår mig i ansiktet med en stol under tiden Hhah? Asså min dröm är att testa att bli fistad. Försökte lägga fram de lite skyggt men han ba "du vill de säkert på riktigt, är du inte nöjd med mig eller"
Har försökt säga åt han att om de någonsin e nåt han vill testa får han bara fråga för jag dömmer inte o ställer ipp på de
Mesta.

Det närmsta jag kn komma är om jag säger att jag är nära fontän så jag kan pressa hans huvud mot magen typ och köra med fingrarna så hårt han ba kan men det är alltid dedär "jag vill inte skada
Dig" vilket känns såå töntigt hahah...

Hur ska jag göraaaa?
Hoppas de hamnade i rätt kategori o allt såntdär , är som sagt inte vid minqnsinnes fulla bruk hahahha

Säg det till honom.
Eller kom hit, så kan du bli fistad och få en rejäl fontän.
:-)
Citera
2018-01-19, 14:43
  #7
Medlem
Pyra666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunderzutti
Hej!
(Jag ber om ursäkt för konstig text men klämt i mig ett gäng ksalol o nån drink o rökt, sen e de första inläggets även om jag hängt här i några år)

Jag är har blivit ganska snedvriden i huvudet efter en våldtäkt. Tro mig den har traumatiserat mig på riktigt osv, men efter denna händelsen vill jag i princip bli misshandlad under sex.

Min kille är väl lagom utrustad, han tror dock att han ligger i över klassen tror jag då jag sagt att jag legat med typ 4-5 personer o säger syt han är stor för att han inte ska nli ledsen. Men har legat med typ 24 eller 29 o han ligger i 10 botten av storlek. O jag vill helst få ont typ. Men han vill älska och såntdär..

Hur ska jag ens lägga fram det att jag typ vill att han slår mig i ansiktet med en stol under tiden Hhah? Asså min dröm är att testa att bli fistad. Försökte lägga fram de lite skyggt men han ba "du vill de säkert på riktigt, är du inte nöjd med mig eller"
Har försökt säga åt han att om de någonsin e nåt han vill testa får han bara fråga för jag dömmer inte o ställer ipp på de
Mesta.

Det närmsta jag kn komma är om jag säger att jag är nära fontän så jag kan pressa hans huvud mot magen typ och köra med fingrarna så hårt han ba kan men det är alltid dedär "jag vill inte skada
Dig" vilket känns såå töntigt hahah...

Hur ska jag göraaaa?
Hoppas de hamnade i rätt kategori o allt såntdär , är som sagt inte vid minqnsinnes fulla bruk hahahha


Asså utan att låta som dr phil nu så kanske han gått på myten att brudar vill ha en vaniljkille i sängen å inte vill bli tokknullade sanslösa så ni ser ut som cp:n å kissar på er, som jag vet att ni vill.

Det eller så är han bög. Antingen eller så borde du hitta nån som är som dig, eller mig. Vi växer inte på träd. Kört hårt slampa.
__________________
Senast redigerad av Pyra666 2018-01-19 kl. 14:45.
Citera
2018-01-20, 13:57
  #8
Medlem
Så det är typ kört?

Alltså han vill ju älska... visst nån gång, men ibland vill man bara möblera om tarmarna liksom. Tänker inte va otrogen mot honom heller då det skulle va rätt taskigtz
Citera
2018-01-21, 05:39
  #9
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunderzutti
Hej!
(Jag ber om ursäkt för konstig text men klämt i mig ett gäng ksalol o nån drink o rökt, sen e de första inläggets även om jag hängt här i några år)

Jag är har blivit ganska snedvriden i huvudet efter en våldtäkt. Tro mig den har traumatiserat mig på riktigt osv, men efter denna händelsen vill jag i princip bli misshandlad under sex.

Dessa frågor är ju väldigt tabubelagda och känsliga. Men jag ska ge dig ett brutalt ärligt svar. Sexuella övergrepp, som givetvis är moraliskt förkastliga (men det hör inte hit just nu), har den effekten att den flyttar fram och ändrar sexualiteten. Så gott som alla som utsatts för incest eller våldtäkt tänder på BDSM. Vissa på att dominera, andra på att vara undergivna/masochistiska - vissa på både och.

MAN SKA ALDRIG SKÄMMAS FÖR DET MAN NU TÄNDER PÅ.

ÄVEN DU har rätt att utöva den sexualitet du nu tänder på.

Så knulla på. Och tänk istället på vad du stoppar i dig för berusningsmedel. DET kan vara farligt. Men att bli kåt är aldrig farligt.

Citat:
Hur ska jag ens lägga fram det att jag typ vill att han slår mig i ansiktet med en stol under tiden Hhah? Asså min dröm är att testa att bli fistad. Försökte lägga fram de lite skyggt men han ba "du vill de säkert på riktigt, är du inte nöjd med mig eller"
Har försökt säga åt han att om de någonsin e nåt han vill testa får han bara fråga för jag dömmer inte o ställer ipp på de
Mesta.

Det är ju bara att säga det! "Jag tänder på BDSM" kan du böra med att säga. Sen kan ju han ställa frågor. Om han inte gör det kan du förtydliga och säga "Jag tänder på grov BDSM". Då vet han. Pallar han inte prova de saker du vill prova, får du på sikt se dig om efter en annan kille.

Citat:
Det närmsta jag kn komma är om jag säger att jag är nära fontän så jag kan pressa hans huvud mot magen typ och köra med fingrarna så hårt han ba kan men det är alltid dedär "jag vill inte skada
Dig" vilket känns såå töntigt hahah...

Känner väl igen detta. Det är en konst att koppla bort den empati vi alla är inlärda med. Inte ens om du letar i BDSM-föreningar efter väldigt erfarna personer är det lätt att hitta de skönt ohämmade fritänkande människorna. Dårar helt utan konsekvenstänkande däremot är mycket lättare att hitta men det hoppas jag du håller dig borta från (bara att besöka närmsta flyktingförläggning). Sen finns jag men jag bor i Las Vegas och jag antar att det är en bit att resa? Ohämmade människor som inte samtidigt är ointelligenta är svåra att hitta men när de väl dyker upp i ens liv gäller det att hålla hårt i dem.
Citera
2018-01-21, 05:40
  #10
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ryggradslus
Nu går du all odjurets ärende min vän

Jag skulle försöka ta andra vägar till "skönare samliv" utan att bryta såna fysiska barriärer som kan lämna "ärr" för livet.
Ta det i beaktande åtminstone.

Inget som är frivilligt lär lämna (psykiska) ärr för livet. Det är bara saker som är helt ofrivilliga som kan traumatisera.
Citera
2018-02-10, 08:04
  #11
Medlem
Lämna han och hitta någon som uppfyller dina sexuella preferenser. Springer man omkring och är sexuellt understimulerad/frustrerad hela tiden kommer det i slutändan förgifta relationen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback