Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-20, 12:37
  #13
Medlem
Härligt det blir returmöte mellan Rose och Joanna på denna gala.

http://se.ufc.com/news/Namajunas-Joa...ds-to-Brooklyn
Citera
2018-01-20, 12:53
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Energiknippe
Gissar på att de håller det öppet. Det är ett interim-bälte just nu då de förhandlar med Connor om hans återkomst. Brakar de förhandlingarna samman tar de bältet och detta blir då en titelfight.

Så Tony ska slåss om samma bälte igen då. Låter helsjukt.
Citera
2018-01-20, 15:44
  #15
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Så Tony ska slåss om samma bälte igen då. Låter helsjukt.

Nä Tony har då bältet och försvarar det och Conor utmanar om det.
Citera
2018-01-20, 18:17
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Nä Tony har då bältet och försvarar det och Conor utmanar om det.

Okej du hoppas på Tony. Jag med. Inte för att jag är ett stort fan, men ser inte att Khabib som är en utövande muslim och inte vill slåss under ramadan kan nå stjärnstatus i USA. Kanske inte Tony kan bli superstar han heller. Men han borde ju ha stort stöd i USA med tanke på hans etniska bakgrund.
Citera
2018-01-20, 19:58
  #17
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnuskisMaximus
Härligt det blir returmöte mellan Rose och Joanna på denna gala.

http://se.ufc.com/news/Namajunas-Joa...ds-to-Brooklyn
Intressant. Får se om Joanna har mer att erbjuda den här gången. Och om hon repat sig från (T)KO-förlusten på 5 månader.
Citera
2018-01-20, 20:32
  #18
Medlem
Energiknippes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Intressant. Får se om Joanna har mer att erbjuda den här gången. Och om hon repat sig från (T)KO-förlusten på 5 månader.

Verkligen. Blev väldigt förvånad över förlusten, trodde ingen skulle kunna mäta sig stående mot henne med tanke på hennes volym och cardio.
Citera
2018-01-20, 20:35
  #19
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Okej du hoppas på Tony. Jag med. Inte för att jag är ett stort fan, men ser inte att Khabib som är en utövande muslim och inte vill slåss under ramadan kan nå stjärnstatus i USA. Kanske inte Tony kan bli superstar han heller. Men han borde ju ha stort stöd i USA med tanke på hans etniska bakgrund.

Nej jag håller på Khabib utan tvekan. Lät som scenariot var att Tony vann när jag tolkade det ni skrev.

Vem som kan bli stjärna tycker jag är ointressant, det bryr jag mig inte om. Jag hoppas Khabib vinner och håller bältet länge, han är en fröjd att se i buren.
Citera
2018-01-20, 20:51
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Nej jag håller på Khabib utan tvekan. Lät som scenariot var att Tony vann när jag tolkade det ni skrev.

Vem som kan bli stjärna tycker jag är ointressant, det bryr jag mig inte om. Jag hoppas Khabib vinner och håller bältet länge, han är en fröjd att se i buren.

Kanske ska förtydliga mig. Det var mer för UFC skull jag hade det med stjärnstatus i åtanke. Dom behöver nog en Conor typ för att fortsätta att nå ut till den breda publiken.
Citera
2018-01-20, 20:59
  #21
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Kanske ska förtydliga mig. Det var mer för UFC skull jag hade det med stjärnstatus i åtanke. Dom behöver nog en Conor typ för att fortsätta att nå ut till den breda publiken.

Ja dom är desperata efter att bygga stjärnor. Jag har en förkärlek för "anti-stjärnor" då många mina favoriter heter igor vovchanchyn, Genki sudo, fedor, Sakuraba osv.. .det är inga direkt som gör annat än sitt jobb i buren. Möjligvis Saku då.

Men underhålls även självklart av Chael Sonnen osv.
Citera
2018-01-20, 21:21
  #22
Avstängd
Vitingens avatar
Hur se prognosen ut för att Khabib och Connor kommer mötas i framtiden?
Citera
2018-01-20, 21:36
  #23
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vitingen
Hur se prognosen ut för att Khabib och Connor kommer mötas i framtiden?
Känns inte troligt som det ser ut just nu. Svår fight för McGregor, och troligen inte den som drar mest PPV-köp, heller. Det skulle sälja ut stora arenor i Ryssland. Men när det gäller PPV tror jag det finns en hel del andra tänkbara matcher som skulle dra mer, även såna som är bättre match-ups för McGregor.
Så det känns inte som om det kommer hända, men hade gärna sett att jag har fel.
Citera
2018-01-20, 21:53
  #24
Avstängd
Vitingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Känns inte troligt som det ser ut just nu. Svår fight för McGregor, och troligen inte den som drar mest PPV-köp, heller. Det skulle sälja ut stora arenor i Ryssland. Men när det gäller PPV tror jag det finns en hel del andra tänkbara matcher som skulle dra mer, även såna som är bättre match-ups för McGregor.
Så det känns inte som om det kommer hända, men hade gärna sett att jag har fel.

Khabib hade kört över Connor men det är inte upp till Connor att bästa vem han ska möta?

Är det PPV som går före ärliga matcher?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback