Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-17, 23:34
  #1
Medlem
mmas avatar
http://mmajunkie.com/2018/01/tony-fe...ana-white-says

Citat:
UFC President Dana White, who recently said the fight would be booked, today told Boston’s “Toucher and Rich” show that interim lightweight titleholder Ferguson (23-3 MMA, 13-1 UFC) and Nurmagomedov (25-0 MMA, 9-0 UFC) are indeed booked for the April event (via Twitter):

Paul Felder vs Al Iaquinta
Felice Herrig VS Karolina Kowalkiewicz

Verkar också klara.
Citera
2018-01-17, 23:39
  #2
Avstängd
creepingdeaths avatar
alltså jag är en stor fan av ferg, men jag har lite svårt att se vad han ska göra för att besegra khabib...
Citera
2018-01-17, 23:47
  #3
Medlem
Kul för Khabib. Då blir han mästare och kommer sen dominera sin division mer än någon annan gjort. Kommer McGregor tillbaka då eller han kommer inte riskera att tappa den status han har?
Citera
2018-01-18, 03:07
  #4
Medlem
Khabib enligt mig är den bästa i ufc i sin viktklass
Citera
2018-01-18, 05:07
  #5
Medlem
Goose420s avatar
Betyder det att Conor blivit av med bältet eller är det interimbältet de ska slåss om?
Citera
2018-01-18, 12:09
  #6
Medlem
Jag vill få bort detta med ibterim nälten enda abledningen till att de finns ör ju för att debkan marknadsföra en match som titelmatch.... Tyckte kabib gixk jr o sa att han vägrade fightas för ett interim bälte men men..

Ferguson som jag skrivit i de andea teådarna har inte mycket att sötta imot ,i mitt tyxke överhajpad ,han såg inte bra ut sist,och i mitt tycke räddades han av infektionen kevin lee hade.
Citera
2018-01-18, 15:27
  #7
Medlem
Khabib ground and poundar Ferguson hela fighten. Eller tror någon något annat här?
Citera
2018-01-18, 17:40
  #8
Medlem
Kan bli en jävligt kul fight, då Tony är mexican. och dom brukar vara kända för att ha ett jävla fighter hjärta. Men Kahbib vinner nog.
Citera
2018-01-18, 20:19
  #9
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goose420
Betyder det att Conor blivit av med bältet eller är det interimbältet de ska slåss om?
Jag tror det blir så. Utifrån vad som sagts senaste tiden har jag fått uppfattningen att lättviktstiteln skulle upp på spel här, var i McGregor redo att fightas här så tas titeln ifrån honom.
Sportsligt det rätta. Finansiellt tror jag isåfall att man räknar med att McGregor tar in lika mycket oavsett titel eller inte. Kanske t.o.m. mer om han kan matchas mot Diaz, GSP eller vem som helst, snarare än Ferguson eller Nurmagomedov.

Så det hade varit ett vettigt beslut, och jag tror det är det man har tagit.
Citera
2018-01-20, 00:47
  #10
Medlem
Conor blir inte strippad på bältet, men Tony och Khabib ska slåss om det. Hur går det ihop?
Citera
2018-01-20, 06:59
  #11
Medlem
Energiknippes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Conor blir inte strippad på bältet, men Tony och Khabib ska slåss om det. Hur går det ihop?

Gissar på att de håller det öppet. Det är ett interim-bälte just nu då de förhandlar med Connor om hans återkomst. Brakar de förhandlingarna samman tar de bältet och detta blir då en titelfight.
Citera
2018-01-20, 10:54
  #12
Medlem
Energiknippes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Energiknippe
Gissar på att de håller det öppet. Det är ett interim-bälte just nu då de förhandlar med Connor om hans återkomst. Brakar de förhandlingarna samman tar de bältet och detta blir då en titelfight.

Jag hade "typ" rätt:

https://www.mmanytt.se/senaste-nytt/...ett-ultimatum/

Men å andra sidan, Dana är ju inte direkt känd för att hålla sitt ord
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback