Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-17, 22:55
  #1
Avstängd
eminent-dietists avatar
Jag är ensam och mitt liv är totalt händelselöst. Såg på filmen Taxi driver med De Niro för en tid sedan och där såddes ett frö.

Köpte en ny cykel förra året och jag bir centralt. Har även införskaffat knivar. Tänkte börja cykla runt mer kvällstid när natten kommer. Kanske följa efter folk som verkar intressanta. Kanske följa efter någon vacker kvinna och se hur hon lever.

Jag sover dåligt om nätterna och jag börjar bli så uttråkad att jag dör. Åren springer iväg och jag uträttar ingenting. Ska jag börja ägna mig åt mer ljusskygg verksamhet när värmen återkommer och man kan vara ute sent?
__________________
Senast redigerad av eminent-dietist 2018-01-17 kl. 22:58.
Citera
2018-01-17, 23:04
  #2
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eminent-dietist
Jag är ensam och mitt liv är totalt händelselöst. Såg på filmen Taxi driver med De Niro för en tid sedan och där såddes ett frö.

Köpte en ny cykel förra året och jag bir centralt. Har även införskaffat knivar. Tänkte börja cykla runt mer kvällstid när natten kommer. Kanske följa efter folk som verkar intressanta. Kanske följa efter någon vacker kvinna och se hur hon lever.

Jag sover dåligt om nätterna och jag börjar bli så uttråkad att jag dör. Åren springer iväg och jag uträttar ingenting. Ska jag börja ägna mig åt mer ljusskygg verksamhet när värmen återkommer och man kan vara ute sent?

Ljusskygg verksamhet som vad då?
Citera
2018-01-17, 23:07
  #3
Avstängd
eminent-dietists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Ljusskygg verksamhet som vad då?

Åt det lite mer händelserika och spännande hållet.
Citera
2018-01-17, 23:10
  #4
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eminent-dietist
Åt det lite mer händelserika och spännande hållet.

Då tror jag att jag förstår
Citera
2018-01-17, 23:15
  #5
Avstängd
eminent-dietists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Då tror jag att jag förstår

Har du några synpunkter? Låter det som en bra idé för att öka spänningen i livet?
Citera
2018-01-17, 23:19
  #6
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eminent-dietist
Har du några synpunkter? Låter det som en bra idé för att öka spänningen i livet?

Inga synpunkter. Bra idé, mja det kan det vara beroende på vad spänningen är
Citera
2018-01-17, 23:23
  #7
Avstängd
eminent-dietists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Inga synpunkter. Bra idé, mja det kan det vara beroende på vad spänningen är

Spänningen är något som förgyller tillvaron och gör livet roligare. Känslan av att man faktiskt lever. Det kan vara massa grejer.
Citera
2018-01-18, 00:00
  #8
Medlem
WitnessTheFitnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eminent-dietist
Spänningen är något som förgyller tillvaron och gör livet roligare. Känslan av att man faktiskt lever. Det kan vara massa grejer.

Injicera amfetamin får mig att känna som om jag verkligen lever. Dock slår det tillbaka på en väldigt fort och vardagen blir desto värre.
Citera
2018-01-18, 04:27
  #9
Medlem
Pungsvings avatar
Det tycker jag. Berätta gärna hur det utvecklar sig.

Om du vill ha spänning så fotografera nattetid i industrimiljö och ghettomiljö. Bilderna ska vara kittlande obehagliga, visa frånvaron av mänsklighet och utsikt.
__________________
Senast redigerad av Pungsving 2018-01-18 kl. 04:30.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback