Citat:
Ursprungligen postat av
Kommer-vara-anon
Jag tror inte han gjorde det för att minska smittan. Jag tror han var för slö för att åka dit bara. Men oavsett varför han fattade beslutet så växte han i mina ögon. Att alla andra inte fattade samma beslut beklagar jag, framförallt Jewels. Även om hon säkert fått skjuts av någon, så faran är inte jättestor.
Och ja, det är fel av rätten att genomföra det här fysiskt.
Hans egna ord var: "Skulle jag riskera att smitta någon?"
Jag har frågat honom själv så det kan vi avfärda, anledningen till att han inte närvarade var alltså att han var "sjuk", en narcissist ljuger även när han inte behöver ljuga för sin egna vinnings skull, han styrs av sina känslor & det han känner är för honom en sanning, logik och den verklighet vi lever i ingår inte i den ekvationen, vi har fel och den allsmäktige baronen har rätt.
Hans aktiva instagrammande talar emot honom, människan mår extremt dåligt och jag skulle inte förvåna mig om han tar till repet, jag lider med Therese och barnen och hoppas att dom blir fosterhemsplacerade, skadan på ungarna är tyvvär redan försent att korrigera, dom kommer förakta honom som han föraktar sin far när dom gamla nog att förstå vad han är.