Citat:
Ursprungligen postat av
knark-kungen
När Alexander Patrask mår dåligt då njuter jag i hela själen!
Märks tydligt hur stressade och ångestfyllda både Anjo och Rask är, dom är som två som barn i trotsåldern som inte har fått lära sig hur man hanterar motgångar här i livet.
Det kommer bli en käftsmäll som heter duga när dessa svagsinnade fjantar måste gå igenom en rättsprocess och behöva dras med frivården och soc flera år framåt.
Kan bara instämma. Jag mår också mycket bättre när jag vet att han är stressad och under psykisk press. Men jag pallar inte titta på dravlet längre än någon minut. Och det är hela 1,5 timmar av nonsens, lögner och billigast möjliga gaslighting.
Det känns som att den här freakshowen har rullat på övertid länge nog nu och det är dags att skymningen sänker sig på riktigt över baronen. Det har varit en slowmotionkrash att gotta sig åt i många år men nu är det banne mig inte ens roligt längre.
Det behöver bli ett abrupt och skonigslöst slut på honom och hans kriminella verksamhet. Det unika i hans fall är att han har absolut ingenting att falla tillbaka på utanför Youtube. I verkligheten är han fullständigt värdelös på alla plan, Ryker hans kanal måste han bli omhändertagen av andra för att ens leva,