2025-10-25, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
När Alexander Patrask mår dåligt då njuter jag i hela själen!

Märks tydligt hur stressade och ångestfyllda både Anjo och Rask är, dom är som två som barn i trotsåldern som inte har fått lära sig hur man hanterar motgångar här i livet.

Det kommer bli en käftsmäll som heter duga när dessa svagsinnade fjantar måste gå igenom en rättsprocess och behöva dras med frivården och soc flera år framåt.
Kan bara instämma. Jag mår också mycket bättre när jag vet att han är stressad och under psykisk press. Men jag pallar inte titta på dravlet längre än någon minut. Och det är hela 1,5 timmar av nonsens, lögner och billigast möjliga gaslighting.

Det känns som att den här freakshowen har rullat på övertid länge nog nu och det är dags att skymningen sänker sig på riktigt över baronen. Det har varit en slowmotionkrash att gotta sig åt i många år men nu är det banne mig inte ens roligt längre.

Det behöver bli ett abrupt och skonigslöst slut på honom och hans kriminella verksamhet. Det unika i hans fall är att han har absolut ingenting att falla tillbaka på utanför Youtube. I verkligheten är han fullständigt värdelös på alla plan, Ryker hans kanal måste han bli omhändertagen av andra för att ens leva,
Citera
2025-10-25, 00:24
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jotack
Igår skrev hon att hon drömde om att åka till Dubai. Idag skriver hon att hon spyr på folk som reser och har det trevligt, hon nöjer sig med korv från korvmojen.
Det är tragiskt att se hur utnyttjad hon är, hennes självkänsla måste verkligen vara i botten.

Måste vara jobbigt att vara den enda i förhållandet som jobbar men pga hennes loser hon valt som pappa till sina barn så är hon dessutom skuldsatt över öronen trots att hon alltid jobbat.

En korv med bröd och en serie i soffan, hon kostar ju mindre i drift än en normal hund.
Citera
2025-10-25, 01:19
Medlem
Telepatisks avatar
Har bara sett 4 minuter än så länge av det senaste klippet men Bajsbaronen verkar ju vara extremt manisk!?
Citera
2025-10-25, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AsAc
Om Trobo fixar nya lägenheten försvinner hans argument "Varför ska jag tvingas betala 60.000 kr för min förra sönderknullade lägenhet när denna är i ännu värre skick?".

Det går inte heller att göra lika mycket CONTENT på svinstian och Trobo.
Får man ens bo kvar om man har en skuld till hyresvärden som gått till KF?
Citera
2025-10-25, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Jag hoppas att de även får sina kanaler borttagna av Youtube. Om Baronen skulle få sin kanal raderad, skulle världen bevittna ett hysteriskt sammanbrott av bibliska proportioner.

För vad skulle den flintskalliga återfallsförbrytaren göra? Utan sin dagliga dos av förtal, lögner och självbekräftelse? För utan YouTube finns inte Baronen. Det är inte en hobby eller yrke, det är hela hans identitet och enda mening i livet.

För vad skulle den odugliga byfånen utan fast inkomst göra? Baronen har ingen utbildning, inget jobb, inget liv utanför sociala medier. Om kanalen raderades skulle Baronen gå under, en idiot vars sista mening i livet var “Glöm inte att trycka tumme upp och prenumerera. Ni fattar.”
Och ingen Alf.
Citera
2025-10-25, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Jag hoppas att de även får sina kanaler borttagna av Youtube. Om Baronen skulle få sin kanal raderad, skulle världen bevittna ett hysteriskt sammanbrott av bibliska proportioner.

För vad skulle den flintskalliga återfallsförbrytaren göra? Utan sin dagliga dos av förtal, lögner och självbekräftelse? För utan YouTube finns inte Baronen. Det är inte en hobby eller yrke, det är hela hans identitet och enda mening i livet.

För vad skulle den odugliga byfånen utan fast inkomst göra? Baronen har ingen utbildning, inget jobb, inget liv utanför sociala medier. Om kanalen raderades skulle Baronen gå under, en idiot vars sista mening i livet var “Glöm inte att trycka tumme upp och prenumerera. Ni fattar.”

Skulle detta inträffa är det "game over" för förtalsbaronen Carl Fredrik Alexander Rask. Luta er tillbaka med smörpopcorn och cola zero, och njuuuuut!
Citera
2025-10-25, 02:32
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Får man ens bo kvar om man har en skuld till hyresvärden som gått till KF?
Detta är en väldigt intressant fråga, finns det en risk att dom blir vräkte?

Eller går soc in och betalar så Carl-Fredrik kan fortsätta sitt luffarliv?

Det mest skrämmande är att han inte har någon backup plan, att sitta och snacka skit om hyresvärden som han är skyldig 60k samtidigt som han bor i deras lägenhet är så dumt att man baxnar.

Ryms han, Therese och deras tre barn hemma hos Ulrika? Eller blir en ev vräkning slutet för wt paret från Trosa?
Citera
2025-10-25, 02:36
Medlem
Det verkar som han är kroniskt arbetskygg, men han får ändå knulla top notch porrfitta varje dag. Hur lyckas han vara sån livsnjutare som får bli försörjd av sin fru. Hur skaffade han en sockermamma nu?
Citera
2025-10-25, 02:48
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Citat:
SANNINGEN OM ALLT!

https://www.bitchute.com/video/nyFieKpYGfJK

Runt 15:00 säger spyflugan; "Jag har aldrig kallat Åsa för hora"

Jag kan nästan svära på att jag hört honom säga tidigare att det är prostitution att hon sålt nakenbilder på honom och att han även använde ordet hora i sammanhanget. Har jag fel?

Helvete vad förnärmad SelektivBaronen är över att hon sålde honom för ynka 1000 spänn , det kan han inte smälta
Senast redigerad av PhilipsDP18 2025-10-25 kl. 03:07.
Citera
2025-10-25, 05:43
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Medviktarna åker dit för ännu en lögn chrippa har alltså skickat 1000kr till åsa exakt samma dag som han släpper videon med rask nakenbilder och otroheten

Den som kan sätta dit Rask bättre är nog förhoppningsvis Skilleras som verkar lite klokare än övriga

Lögn? Pengarna är uppenbarligen inte swishade och:

1. Det är inget bevis för att det är betalning för bilder

2. Rask har hävdat att Chrippa betalat 30 papp för bilderna

3. Åsa framstår som en gammal fyllkärring när hon surrade med Skilleras, det är väl den sortens kärringar som Rask får nöja sig med. Bilderna (som inte visats, bara blurrat i Chrippas video) Det är ju det som är pinsammast för Rask, inte att några nakenbilder skulle ha läckt, han som är så stolt över sin kuk bryr sig knappast om bilder på den sprids, men att han får nöja sig med bottenskrapet när han ska sexchatta...
Citera
2025-10-25, 05:58
Medlem
Crabby88s avatar
Min kropp - mitt val baronen...

Ca 5 5:40 in i senaste debaclet in. Hans uppbyggnad av ovan citat! Detta jan bli episkt!

MIN KROPP - MITT VAL!!!!

Edit: Detta va längesen Min kropp Mittt val baronen var så här bitter och uppgiven. Detta är ju för fan episkt. Denna video och den när han hoppar jämfota efter han upptäckte Medviktarna spelade in en dokumentär. Jesus Amelia vad upprörd han är. Och BITTER!! Bitter över hans penis bara var värd 1000k. Hahaha
Senast redigerad av Crabby88 2025-10-25 kl. 06:40.
Citera
2025-10-25, 06:08
Medlem
Crabby88s avatar
F.ö liknar hans brillor, såna 3d brillor man ingick när man köpte kvällsposten ek söndag, för 9 kr.

Mitt liv - Min kropp baronen!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in