Flashback bygger pepparkakshus!
2025-05-18, 22:35
Medlem
Det var ändå en relativt billig ytrenovering om det nu kom upp till 60000, fast jag förstår att för baronen är det en förmögenhet.
Jag tror inte Trobo har lyxat till något, utan man har använt standardmaterial och komponenter. Det brukar vara arbetstimmarna som kostar.

"Varenda liten jävla butter & mult" - Vokabulärbaronen
Senast redigerad av Stallhagen 2025-05-18 kl. 22:43.
Citera
2025-05-18, 22:40
Medlem
Nazbols avatar
Nåt mongo i kommentarsfältet frågade: "vem på trobo gillar inte er?" Typ alla är nog min gissning.
Citera
2025-05-18, 22:42
Vad i helvete ska han gjort ifall de blir 60 tusen. Bland de sjukaste jag hört. Och varför snackar han fortfarande skit om Trobo? Alltså ärligt talat fattar han inte att de bara fuckar ännu mer. SNÄLLA
Citera
2025-05-18, 22:43
Citat:
Ursprungligen postat av Nazbol
Nåt mongo i kommentarsfältet frågade: "vem på trobo gillar inte er?" Typ alla är nog min gissning.
Jag menar det finns ju vettiga anledningar till varför. Tror Trobo har det förjävligt med en hyresvärd som rask
Citera
2025-05-18, 22:43
Medlem
EdwardStenhards avatar
Det går ju inte ens hitta på sånt här dumt haha! Han har haft månader att åtgärda fel för att slippa en sån här faktura men han väljer att göra åverkan på den nya lägenheten istället
Citera
2025-05-18, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laidbackwoff
Jag menar det finns ju vettiga anledningar till varför. Tror Trobo har det förjävligt med en hyresvärd som rask
Ajaj, nu har du lyssnat för mycket på rask, Den som hyr är hyresGÄST. Rask däremot tror återkommande att han är hyrevärd
Citera
2025-05-18, 22:47
7:00
”Att vi inte flyttstäda gjorde så dom la till 13 tusen.” ”Vad blir summan utan att dom la till 13 tusen från flyttstädningen?” ”43 tusen? Eller?”

Totala summan är 60 tusen, minus 13 tusen blir 47 tusen….

Alltså ärligt talat
Citera
2025-05-18, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Givetvis tittar ni på Sveriges största nollas senaste video via alternativa kanaler istället. Han förtjänar inte våra pengar. Det enda han förtjänar är ett välplacerat slag över näsan så blodet forsar från den glänsande äggskallen!

https://old.bitchute.com/video/rCjEkxLafpOg/

När Baronen pratar siffror vet man att det blir fel. Ofta ljugs det om summor hit och dit och ibland blir det fel när han försöker räkna.

Vid 07:05 försöker mattesnillet räkna ut 60 000 minus 13 000. Han begrundar ekvationen en stund och kommer sedan fram till att det borde bli 43 000.

Ps
Han använde inte fingrarna den här gången så kanske därför det blev så tokigt.
Senast redigerad av Ralfhead 2025-05-18 kl. 22:51.
Citera
2025-05-18, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
När Baronen pratar siffror vet man att det blir fel. Ofta ljugs det om summor hit och dit och ibland blir det fel när han försöker räkna.

Vid 07:05 försöker mattesnillet räkna ut 60 000 minus 13 000. Han begrundar ekvationen en stund och kommer sedan fram till att det borde bli 43 000.

Ps
Han använde inte fingrarna den här gången så kanske därför det blev så tokigt.
Det gör väl inget, han landar ju själv i att det är en kalleanka faktura med fantasisummor så då kanske 60-13 kan få bli 43?
Det vi ser nu är antagligen krigsförklaringen mot Trobo.
Citera
2025-05-18, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laidbackwoff
Vad i helvete ska han gjort ifall de blir 60 tusen. Bland de sjukaste jag hört. Och varför snackar han fortfarande skit om Trobo? Alltså ärligt talat fattar han inte att de bara fuckar ännu mer. SNÄLLA
Bara ommålning av rummen landade väll på 15k. Och 13k på städningen. Måla vet vi att han "kan" och städa skryter han om att vara duktig på.
Citera
2025-05-18, 23:10
Medlem
Uslingen säger ju själv i nya videon att Trobo åtgärdar alla fel han felanmäler, men det är givetvis för jobbigt för dagdrivaren då han måste anmäla varje fel var för sig, och "det kommer ju ta hela dagen".

Senare i videon är han upprörd över att de inte målat ett räcke på övervåningen... kanske för att du inte felanmält det? Det är ju för jobbigt för en man som "jobbar" 6 timmar i veckan att spendera en eftermiddag till att felanmäla saker som faktiskt blir fixade.

Bättre att gå runt hysterisk i lägenheten, när familjen är hemma dessutom och grina högt.
Citera
2025-05-18, 23:18
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Hur kan det komma sig att den gamla hygienteknikern från Trosa som drivit flera städbolag inte lyckats med flyttstädningen?

Han är så full av skit så hälften vore nog.

Sen tycker jag inte det är vidare smart att hänga ut och starta bråk med sin hyresvärd på youtube men det är ju så han "försvarar sig", genom att sitta och gapa framför kameran i garderoben.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in