2025-01-30, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Rätt mycket kritik bland kommentarerna på senaste videon. Många som påpekar bristen på politisk kunskap hos både Baronen och Anjo. Folk börjar dessutom ledsna på hans upprepningar.

Någon påpekade även att Chrippa gjort en ny video men Rask vill inte "analysera" den för han skrev något i stil med "Jag har gjort mitt om Chrippa. Ger han sig på mig eller min familj igen så kommer jag göra en video men annars är jag klar".

Jojo, vi får väl se hur det blir med den saken när visningarna dalar.
Han kopierar ju bara allt anjo säger. Runkbaronen måste ju följa hans "bästis" spår.
Han kan ju aldrig komma med något eget utan att han riskerar att skjuta hål i hans egen båt
Senast redigerad av Rebelson 2025-01-30 kl. 21:29.
Citera
2025-01-30, 21:38
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebelson
Han kopierar ju bara allt anjo säger. Runkbaronen måste ju följa hans "bästis" spår.
Han kan ju aldrig komma med något eget utan att han riskerar att skjuta hål i hans egen båt
Så är det, han kommer alltid simpa efter någon han beundrar här i livet, han kommer aldrig vara sin egen man, det är han för feg för. Jävla dregen wannabe
Citera
2025-01-30, 21:43
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Finns även en låt som handlar om dessa karaktärsdrag hos Carl-Fredrik.

https://youtu.be/u0w4y7y43_E?si=lmpmA7sHiDK3vI1M

(Mosiken och sången är AI. Men jag har skrivit texten själv. 😇🥰❤️)
Han har till och med erkänt detta offentligt på Flashback, att han har ”ett enormt uppmärksamhetsbehov”: (FB) Carl Fredrik Alexander Rask
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Det är svårt att ta honom på allvar när han mästrar andra om det svenska språket, samtidigt som han inte behärskar enkla uttryck som "tack vare" eller "faller på sin egen orimlighet".
Han brukar även, blanda ihop var och vart, skriva ”förens”, istället för ”förrän”, säga ”vaneföreställningar”, säga ”slagord”, när han syftar på tillmälen och förolämpningar, samt använda kommatecken på sättet som jag gjort i hela denna mening.
(From ”Han brukar även”…)
Citera
2025-01-30, 22:15
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Blev det ingen live från madrassbaronen?

Familjen kanske skulle kolla 22 filmen så han kunde inte sitta och gapa i sitt hörn.
Citera
2025-01-30, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Hoppas att Chrippa inte yppar ett ord om honom.

https://ibb.co/k6qrRfhR

Fint att se att Rasken verkar fått lite självförtroende och ska visa att han kan få visningar även om han inte pratar om Chrille. Nu har han skapat sig ett nytt följe och nu ska han visa dem vilken skön och underhållande snubbe han är bakom allt drama.

Kommande kombination av ökade utgifter, sinande kassa och dalande tittarsiffror kommer bjuda på underhållning. Jag lovar, 2025 kommer bli ett magiskt Baron-år!
Senast redigerad av Ralfhead 2025-01-30 kl. 22:26.
Citera
2025-01-30, 22:23
Medlem
Någon mer som la märke till att han inte förnekade Anjos påstående om att han köpte en bil istället för en hund i senaste videon? Vågar han inte säga emot Anjo? För Rasks version är väl att han knappt fick in några pengar?
Citera
2025-01-30, 22:27
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jotack
Någon mer som la märke till att han inte förnekade Anjos påstående om att han köpte en bil istället för en hund i senaste videon? Vågar han inte säga emot Anjo? För Rasks version är väl att han knappt fick in några pengar?
Han har kommit med några olika undanflykter genom åren, den ena är dummare än den andra. Hans liv är ett nät av lögner, han ljuger så mycket att han inte ens känner sig själv.

https://youtu.be/Pu3mMvQeqPE?si=sBf3dqqd8n2W_R6m

HUNDBEDRÄGERIET PÅ 4 MINUTER
Citera
2025-01-30, 22:39
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirtyone
Han skulle passa bra på framsidan i tidningen situation Stockholm med sina ansiktstattueringar, konstiga kläder & hatt..
Men även de vill inte ha en sån loser med på bild.

Rasken's optimala jobb borde vara test pilot på olika typer av mediciner, sånt som testas på råttor.
Han skulle passa bra i ett gatlopp i Sudan med en kniv i ryggen där 200 personer jagar honom med stenar och bajskorvar.

Samhället var bättre förr när vi inte tillät dessa avskräden röra sig fritt runt oss vanligt folk.
Citera
2025-01-30, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Han har kommit med några olika undanflykter genom åren, den ena är dummare än den andra. Hans liv är ett nät av lögner, han ljuger så mycket att han inte ens känner sig själv.

https://youtu.be/Pu3mMvQeqPE?si=sBf3dqqd8n2W_R6m

HUNDBEDRÄGERIET PÅ 4 MINUTER

Jag vill minnas att senaste lögnen var att han bara drog in 300 kr. Då skämdes han för att han drog in så lite så han bad sin bror swisha honom 15 000. Sen säger han att han redan visat print på allt och orkar inte gå igenom det mer.

Han hittar på nödlögn efter nödlögn för att dölja sitt bedrägeri, i hopp om att folk ska glömma och gå vidare. Och tyvärr är han så slug så han lyckas finta de lite sångbegåvade tittarna. Den fule fan.
Citera
2025-01-30, 22:52
Medlem
I kvällens live stoppade han in en snus o hade den inne i hela 2 minuter innan han spottade ut den, manligt värre!
Citera
2025-01-30, 23:02
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
I kvällens live stoppade han in en snus o hade den inne i hela 2 minuter innan han spottade ut den, manligt värre!
Snart 40 bast och snusar fortfarande för att vara cool, att han lägger ur tusentals kronor i månaden för att slänga ut snusarna innan nikotinet absorberats är ett hån mot hans ungar som tvingas sova på golvet flera stycken i ett rum som en jävla flyktingförläggning.

Har räknat på det ekonomiskt och har kommit fram till att om 2pac-baronen jobbat sedan 18 års ålder och aldrig snusat skulle han kunnat haft sitt drömhus redan vid 24 års ålder. Hur känns det för dig Baronen? Att du snusat ner dig från medelklass till wt.
Citera
2025-01-30, 23:04
Medlem
Notera hur Bajsmannen lockar fram frågor. Han sitter och upprepar ”ja, helvete vad jag har varit i Värmland, ja fyfaaan vad jag har varit i Värmland”, men han säger inte i vilket syfte. Han väntar till tittarna ber om det, och sen ska han berätta någon rövarhistoria där han framstår som cRaZy!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in